XXL Nutrition

Stelling 1 been en droomfysiek of 2benige skinny fag?

Zie titel


  • Totaal stemmers
    63

Bezoekers in dit topic

Als ik jou tijdens je slaap opneem en je zonder prothese in een bos leg, hoeveel percent overlevingskans geef je je zelf?
Kan best een stuk hinkelen en de bossen in Nederland zijn niet zo heel gevaarlijk op een paar stukken wild prikkeldraad na.
 
2 benen, want mensen met 1 been zijn niet alpha en staan onder mijn niveau en ik voel me veel beter dan zo'n mensen want ik heb wel 2 benen en blabla :)
 
2 benen, want mensen met 1 been zijn niet alpha en staan onder mijn niveau en ik voel me veel beter dan zo'n mensen want ik heb wel 2 benen en blabla :)
:roflol: Nice one
 
Peanuthead hoe gaat het met je neefje SniperX?
 
zowiezo 2 benen want als je maar 1 been hebt sta je onderaan de ladder en word je niet serieus genomen
 
1 been + buff, dan zou ik een loden pijp als prothese nemen en K1 vechter worden. Albert Einbein zou ik dan heten, omdat ik ook best slim ben.
 
Zoiezo 1 been.
Denk eens na met een droom fysiek kun je wel model worden voor upperbody shoots. Vervolgens verdien je geld en met de huidige technologie zie ik het nog wel gebeuren dat er over een jaartje of 20 een super prothese bestaat waarbij je niet eens meer ziet dat je een prothese hebt. Dus 1 been fo sho.
 
Of zo'n robot prothese waarmee je 500kg one legged squats kan doen!
 
Met 1 been kun je wel beter gainen... Lichaamsdeel minder dat om voedsel schreeuwt
 
peanuthead wanneer ga jij je aanslag hier in NL plegen en ga jij jezelf laten ontploffen of ga je er op los schieten
 
peanuthead wanneer ga jij je aanslag hier in NL plegen en ga jij jezelf laten ontploffen of ga je er op los schieten
Als ik van de een op andere dag wakker word en twee benen heb.
 
dw man wedden dat je over 10-15 jaar gewoon een robot been kan kopen die nog sterker en flexibiler is dan een normale been, technologie gaat snel vooruit man, ik help je wel met de aanslag jij draagt bom en ik druk op knop
 
Hangt af van hoe skinny, en is het letterlijk fag of bedoel je gewoon fysiek zwak?

Ik neig toch meer naar droomfysiek met prothese eigenlijk, al weet ik niet zeker hoeveel werk het elke dag is om die troep te verzorgen en aan/uit te doen. Voordeel is wel dat ze in de toekomst met steeds betere prothesen gaan komen en wie weet zelfs ledematen kunnen gaan kweken met je eigen DNA.

PS: sta er van te kijken hoeveel er 'twee benen als skinny fag' gekozen hebben.
 
1 been droomfysiek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ooooooooooooooh yeaaaaaaaaaaaah!
 
Hangt af van hoe skinny, en is het letterlijk fag of bedoel je gewoon fysiek zwak?

Ik neig toch meer naar droomfysiek met prothese eigenlijk, al weet ik niet zeker hoeveel werk het elke dag is om die troep te verzorgen en aan/uit te doen. Voordeel is wel dat ze in de toekomst met steeds betere prothesen gaan komen en wie weet zelfs ledematen kunnen gaan kweken met je eigen DNA.

PS: sta er van te kijken hoeveel er 'twee benen als skinny fag' gekozen hebben.
Fysiek zwak bedoel ik.

Het verzorgen kost op een dag geen moeite. Als je naar bed gaat doe je hem uit en als je op staat weer aan, dit kost evenveel moeite als je schoenen aan doen. Daarbij krijgen ze in de toekomst inderdaad steeds betere prothesen zoals je al zegt; zelf zie ik ook elk jaar verbeteringen als ik een nieuwe krijg.
 
1 been + droomfysiek no doubt

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 18:37 ----------

ik heb altijd mijn 3e been nog uhuhuhuhu
 
Wat gaan sommige mensen toch ver voor zijn fysiek, zijn jullie allemaal ecto ofzo?
 
1 been + buff is een goeie deal maar 1 been, 1m65 en buff... :trollface:
 
Back
Naar boven