XXL Nutrition

1 gram NPP

ik ga je volgen

Ouwe ik vond juist dat je tijdens die tren kuur vol stond als een monster.
Dat je je klein voelde komt waarschijnlijk omdat tren met je hoofd fucked.

• Topic Starter Topic Starter
Ouwe ik vond juist dat je tijdens die tren kuur vol stond als een monster. Dat je je klein voelde komt waarschijnlijk omdat tren met je hoofd fucked.
Hey beest :D Teveel foute dingen gedaan met tren bro, heel de dag echt goed gegeten 1500 cals en toch in de nacht heel de koelkast zitten plunderen keer op keer omdat ik niet kon slapen.. als ik dit terug kon draaien had ik toch maar gebulkt op tren ipv dat maanden cutten.. en nog met de moodswingers erbij was het een no go.

Test reageer ik heel slecht op en nu even deca proberen..

Heb lang niks meer van je gehoord, even je log zo checken :D

Hey beest :D Teveel foute dingen gedaan met tren bro, heel de dag echt goed gegeten 1500 cals en toch in de nacht heel de koelkast zitten plunderen keer op keer omdat ik niet kon slapen.. als ik dit terug kon draaien had ik toch maar gebulkt op tren ipv dat maanden cutten.. en nog met de moodswingers erbij was het een no go.

Test reageer ik heel slecht op en nu even deca proberen..

Heb lang niks meer van je gehoord, even je log zo checken :D

Test reageer je slecht op?
Wat bedoel je hier precies me?
Slechte gains / bijwerkingen??

heb je die roa van de dermatoloog? Of gewoon zelf aangeschaft?

Zelf aangeschaft, mijn dealer verkoopt dat.

---------- Toegevoegd om 00:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Oprechte vraag: Kan je met AAS-gerelateerde acne gewoon bij de dermatoloog aankloppen? En wat zeg je dan? "Ja ik regel mijn eigen hormoonhuishouding al geruime tijd maar krijg hierdoor uitslag, heb je hier Roa voor?" Of beter gewoon klagen over acne en dat je geen idee hebt hoe het komt?

No joke, ik wil echt wel weten hoe dit aan de man word gebracht :p

Bij komt het van mijn vaste dealer.
Maar een maat van mij had het erger dan mij en die is langs de huisarts gegaan voor erge acne. Werd doorverwezen ze deden heel niet moeilijk met roa geven.

Niet over de aas beginnen, gewoon klagen over de acne.

ik zelf heb het niet erg genoeg om roa te krijgen, daarom koop ik ze via mijn aas dealer.

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

Zondag dus ongeveer 0.5 ML test e en 4 ml NPP en woensdag 4 MLL npp en dan eod 1 ml

Wat is de reden dat je 2x per week 4ml zet? Zou je prop niet wat dichter naar elkaar zetten?
En daar ga je eod 1ml zetten, dat is maar 3 50mg per week. Je zou toch voor 100mg gaan??

Zelf aangeschaft, mijn dealer verkoopt dat. ---------- Toegevoegd om 00:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ---------- Bij komt het van mijn vaste dealer. Maar een maat van mij had het erger dan mij en die is langs de huisarts gegaan voor erge acne. Werd doorverwezen ze deden heel niet moeilijk met roa geven. Niet over de aas beginnen, gewoon klagen over de acne. ik zelf heb het niet erg genoeg om roa te krijgen, daarom koop ik ze via mijn aas dealer. ---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ---------- Wat is de reden dat je 2x per week 4ml zet? Zou je prop niet wat dichter naar elkaar zetten? En daar ga je eod 1ml zetten, dat is maar 3 50mg per week. Je zou toch voor 100mg gaan??

Ma 100 mg npp
di
wo 400 mg npp
do
vr 100 mg npp
za
zo 100 mg test e 400 mg npp

Reden dat ik het zo doe is dat ik inject pijn heb elke keer en op zondag en woensdag benen doe, na legday inject ik het dus anders kan ik geen benen trainen

Ma 100 mg npp
di
wo 400 mg npp
do
vr 100 mg npp
za

Reden dat ik het zo doe is dat ik inject pijn heb elke keer en op zondag en woensdag benen doe, na legday inject ik het dus anders kan ik geen benen trainen

Aha is dat je reden. Toch lijkt mij dat een schommeling geven.
Je heb nog veel meer plekken om te zetten.
Hier past ook 2ml in: kuiten, schouders, traps.

Daar laat ik zelf ook in zetten om mijn benen een keertje te ontzien.

Ma 100 mg npp
di
wo 400 mg npp
do
vr 100 mg npp
za

Zijn de injects pijnlijk

Laatst bewerkt:
Waarom houd je de test zo laag

Denk erover om nog 4-6 weken max te kuren, zou 1 gram NPP op 6 weken nog voor goeie gains zorgen als ik goed eet en rust?

geef me de gewone deca versie dan maar

Terug
Naar boven