MuscleMeat

1 jaar ongeveer

little man

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m93
Massa
89kg
ik weet niet zeker of het in deze rubriek hoort maar het leek wel mijn beste, ik heb hier wat foto's van mijn vordering van ongeveer 1 jaar om precies te zijn vanaf 17-08-2007 ze zijn allemaal vandaag gemaakt op
29-10-2008 ik ben dan wel 1 jaar bezig maar pas ongeveer 7 maanden serieus bezig. graag wat reacties wat jullie ervan vinden....

benen zitten er niet tussen omdat niet zoveel is als de meeste hier.:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede basis, waarschijnlijk moet je wel iets meer eten als je echt groot wilt worden. Succes!

Voor en na foto's zeggen meer.

• Topic Starter Topic Starter
Goede basis, waarschijnlijk moet je wel iets meer eten als je echt groot wilt worden. Succes!

dat hoor ik vaak maar ik eet veel veel pasta's en kwark na het sporten of shake's ook gewoon zo eet op sgool veel brood (12) verder tja eet ik het dubble wat me vader eet en die is tonnetje rond. ik kom amper aan weeg * 85 kilo. ga me binnekort ook controleren om lintwormen.

Idd goede basis , maar duidelijk nog iets te ripped => nog niet genoeg gegeten.

Der kon toch meer inzitten voor een jaar trainen , voedingsschema waarschijnlijk.

GL nog

wajo wat verwachten jullie toch allemaal van een jaar et eerste jaar is nix dan worden de 1e maanden vaak verspilt met wat aankloten.. Voor een jaar goed bezig gwn voeding op punt zetten en goed trainen met structuur!

Dat is idd een hele verbetering.

Was je daar 16?? Naja gewoon goed ontbijten, havervlokken of brinta. Tussendoor nootjes (veel KCAL), dan komt er vanzelf nog meer massa, maar de basis is erg goed.

Ben je veel gegroeid in de lengte, misschien teveel cardio/sport ernaast? Daar kan het ook aan liggen.

• Topic Starter Topic Starter
Was je daar 16?? Naja gewoon goed ontbijten, havervlokken of brinta. Tussendoor nootjes (veel KCAL), dan komt er vanzelf nog meer massa, maar de basis is erg goed.

Ben je veel gegroeid in de lengte, misschien teveel cardio/sport ernaast? Daar kan het ook aan liggen.

eet brinta in de ochten vaak en anders is het musli met die choclade erin met yoghurt

op school noodles, brood, shake zo nu en dan en restejes wat over is van thuis

thuis het eten wat word gesserveerd

na het fitness een shake of kwark

ik was 16 met die foto met die snee onder me borst ben nu 17

daarnaast doe ik geen cardio haast maar ren/jog ik naar me fitness club dat is 2.5 min joggen op een heel rustig tempo

en tjaa ben wel gegroeid maar vind zelf niet veel ben wel lang dat wel

kijk op me handtekening

Terug
Naar boven