MuscleMeat

1 jaar progress

0dutch

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Vetpercentage
Hallo,

Ik lees al geruime tijd mee op dit forum en ben sinds vorig jaar september begonnen met trainen. Toen een beetje te hard gebulkt maar wel veel spiermassa gewonnen. Op dat moment ging ik van 68 kg(kon nog niet eens 40kg bankdrukken en vetpercentage even hoog als nu ongeveer) naar 86 kg ongeveer. Toen voor de vakantie 3 maanden licht gecut tot ongeveer 78kg. Op dit moment ben ik weer aan het bulken, probeer dit zo clean mogelijk en doordeweeks lukt dit aardig. Mijn benen heb ik nu nog geen pics van lopen ver achter en kan pas over een maand ongeveer los squatten. Ik zal om de paar maanden paar foto`s uploaden om progress bij te houden.:D Foto`s zijn uur na training genomen ongeveer dus niet echt opgepompt.

Begin pic:
ao0w9v.png

11t515j.jpg

4gy2d.jpg

2h714dl.jpg

Laatst bewerkt:
lengte?

• Topic Starter Topic Starter
1.83-1.84 ongeveer op dit moment weeg ik ongeveer 84 kilo(ochtend)

ziet er niet verkeerd uit voor een jaar, op je roze muur en maffe lamp na ;)

Goed voor een jaar. Keep it up.

Goed bezig geweest voor een jaar.
Ga zo door ;)

jammer da tje geen before pic hebt.
beginte r al goed uit te zien.
biceps lopen wel achter of ligt dat aan mij?...

jammer da tje geen before pic hebt.
beginte r al goed uit te zien.
biceps lopen wel achter of ligt dat aan mij?...

Ik zal nog even kijken of ik ergens een pic heb. Ja ik vind zelf mijn schouders rug en triceps voorlopen op biceps en borst. Probeer deze ook iets vaker te trainen nu. :D

vind die pic dat je staat te pissen wel nice

grapje ziet er goed uit :)

begin pic toegevoegd. Was de enige foto die ik beetje had van precies jaar geleden.

Even een kleine update weeg op dit moment 85-86 wat zou mijn vetpercentage ongeveer zijn?
2rfg591.jpg

zo als je kan zien op deze foto heb ik een beetje Pectus excavatum. Ribben staan een beetje naar voren en gat tussen borst.
2ec0jn9.jpg

2vlvcw3.jpg

Misschien komt het door de foto`s maar ik vind mijn rechter biceps groter?

wij lijken wel op elkaar, ben vorig jaar oktober begonnen en heb zelf ook een jaar gebulkt zonder echt vet aan te zetten (toen ik begon was ik ook al vettig, 16% ofzo)

Goed bezig, same as Panzer

dankje:) Panzer ook nette progressie had even in je log gekeken maar gaat ook wel lekker zo te zien.

Wat betreft vetpercentage zou ik 16-17 zeggen. Heb net twee uren geleden bij mijzelf gemeten (helaas via weerstand apparaat. Niet zo accuraat) had 16,8. Als ik mijzelf vergelijk met jou dan zie ik wel overeenkomsten.

Edit:
Wat ben ik ook een aso, en natuurlijk goed bezig!

Rond de 15-16% inderdaad

Laatst bewerkt:
oke bedankt:D dan ga ik nog even door bulken en rond februari/maart beginnen met cutten.

Terug
Naar boven