Fitness Seller

1 of 2 x week

neufunk

Dutch Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
16%
Beste ,

Momenteel bezig met kuur , week 1 :

week 1 tot en met 10: 500mg test e per week ( op maandag 1 ml injecteren en op donderdag 1 ml injecteren )
week 1 tot en met 10: 400mg deca per week ( op maandag 1 ml injecteren en op donderdag 1 ml injecteren )
week 1 tot en met 6: 50mg dboll per dag ( 5 tabs verdeeld over 2x op de dag na een maaltijd )
week 13 tot en met 16: nolvadex

Momenteel injecteer ik 2x in de week : 250 Test E & 200 Deca. x 2
Maakt dit uit of is het beter dat ik alles in 1 x doe .

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Ik zou het op 1 keer per week 500 mg test en 400 mg deca houden (langwerkende esters)
Verder kuur doortrekken naar 12 weken en dianabol op 4 weken zetten.
Aan de hand van je vraag neem ik aan dat dit je eerste kuur is?
Ik vind dat je wel veel zet voor een eerste kuur...
En vergeet je nakuur niet!!

om echt stabiele bloodlevels te hebben moet je test e zelfs eod zetten.
de vraag is natuurlijk als dit veel uit maakt voor spiergroei en sides die schommelende bloodlevels
gr

om echt stabiele bloodlevels te hebben moet je test e zelfs eod zetten.
de vraag is natuurlijk als dit veel uit maakt voor spiergroei en sides die schommelende bloodlevels
gr

Test E raad jij aan om EOD te injecteren? Volgens mij heb je het over Test P makker.

OT: ik injecteer test E elke 5de dag. Heb diverse artikels gelezen dat de waarden vanaf de 5de dag licht dalen. Maar elke week zou ook geen probleem zijn.

kijk eens op roidcal.com
ik zeg niet dat test e meer dan 2 maal per week moet geinjecteerd moet worden maar voor perfecte bloodlevels wel

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het op 1 keer per week 500 mg test en 400 mg deca houden (langwerkende esters)
Verder kuur doortrekken naar 12 weken en dianabol op 4 weken zetten.
Aan de hand van je vraag neem ik aan dat dit je eerste kuur is?
Ik vind dat je wel veel zet voor een eerste kuur...
En vergeet je nakuur niet!!

Dit is men 2 de kuur. Vorige kuur was een test E only kuur. Met mooie resultaten ! ( 14 Kg)
Toen zat ik op 500 EW.

Alvast bedankt voor de info.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Test E raad jij aan om EOD te injecteren? Volgens mij heb je het over Test P makker.

OT: ik injecteer test E elke 5de dag. Heb diverse artikels gelezen dat de waarden vanaf de 5de dag licht dalen. Maar elke week zou ook geen probleem zijn.

Ok tnx , ga gewoon alles EW doen.

Terug
Naar boven