Fitness Seller

Kuurschema

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er zolang uitgelegen dat ik niet eens meer weet wel ugl g2g is heb pharmaqo nog thuis en op de site was het legit van hun. Iemand ervaringen?

Ik denk dat je je even in de basis moet gaan verdiepen, je gaat van hak op de tak met je vragen. Lezen lezen lezen, net als de rest.

Ik heb er zolang uitgelegen dat ik niet eens meer weet wel ugl g2g is heb pharmaqo nog thuis en op de site was het legit van hun. Iemand ervaringen?
Ja hoor is ook prima. Maar heb je Sust uit apotheek gespaard vanuit TRT of ?
Je weet dat het ~7% op dosis is en schoon van vervuiling. Turkse troep zegt me niks, wat 99% namaak is, dus ook ugl. Ga aub geen moeite doen of extra betalen voor zgn Apothekers gear.

Ja hoor is ook prima. Maar heb je Sust uit apotheek gespaard vanuit TRT of ?
Je weet dat het ~7% op dosis is en schoon van vervuiling. Turkse troep zegt me niks, wat 99% namaak is, dus ook ugl. Ga aub geen moeite doen of extra betalen voor zgn Apothekers gear.
Ik heb in t verleden idd meer van de apotheek gekregen door een foutje. Die heb ik bewaard dus die wil ik in me volgende kuur gaan zetten

Check je de datum even, aangezien je meerder malen verteld hebt dat je er jaren uitgelegen hebt? :rolleyes:
Zijn nog tot 2028 goed. Maar eruit gelegen met intensief krachttraining en dieeten. Ik hou me nu gewoon aan me TRT protocol.

Terug
Naar boven