MuscleMeat

1 prikje of 2

Mag gewoon samen in 1 spuit bro alle middelen op olie basis mogen bij elkaar ... zo voorkom je soms ook te gevoelige plekken van te test esters...

• Topic Starter Topic Starter
als je dat soort dingen niet weet, moet je niet aan de as gaan......

dennis999 zei:

daarom vraag ik het ook eerst...
het is toch beter eerst eens alles dubbel te checken voor je aan iets begint.
op het net vind je wel overal tekst en uitleg, maar ik vind het nog altijd verstandig om na de nodige info gelezen te hebben aan verschillende mensen hun mening en ervaring te vragen.
het is hier niet voor niets ook een forum, hé ;)

Groeten

deadsmurf zei:
daarom vraag ik het ook eerst...
het is toch beter eerst eens alles dubbel te checken voor je aan iets begint.
op het net vind je wel overal tekst en uitleg, maar ik vind het nog altijd verstandig om na de nodige info gelezen te hebben aan verschillende mensen hun mening en ervaring te vragen.
het is hier niet voor niets ook een forum, hé ;)

Groeten

vriend, je hebt toch ook ogen. en neem aan dat je t verschil wel kunt zien tussen wateroplossing en olieoplossing:rolleyes:
verder kun je btw ook die gerust gemengd zetten, hoewel de meningen daarover verdeeld zijn.
verder staat vragen uiteraatd vrij.
hoe ziet je kuur er btw uit? tren en test zijn :hornyna:

dennis999 zei:
vriend, je hebt toch ook ogen. en neem aan dat je t verschil wel kunt zien tussen wateroplossing en olieoplossing:rolleyes:
verder kun je btw ook die gerust gemengd zetten, hoewel de meningen daarover verdeeld zijn.
verder staat vragen uiteraatd vrij.
hoe ziet je kuur er btw uit? trenbolone en test zijn :hornyna:

die test e en trenb e zijn maar voor binnen enkele maanden hoor.
zit nu in een kuur(tje) met enkel dianabol 30mg/dag en anavar 30mg/dag en dit voor 6 weken (nu in de 5de week)
en aangezien ik enkel op orals zit is er maar "weinig" (5kg) bijgekomen,
vandaar ook dat ik nu al zit uit te kijken naar een schema voor een volgende kuur die wat meer in petto heeft.
en over test en trenb te samen hoor ik hele mooie verhalen :D
ik wil gewoon alles goed voorbereiden, da's alles ;)
een schema'tje moet ik nog samenstellen maar dit zal er alleszins inzitten:
dianabol, trenb e, test e en nolvadex om na te kuren en 't zal een beetje langer duren dan 6 weekjes :D

Groeten

Ik denk dat je voor mooiere resultaten de dbol kunt vervangen door winstrol. Of je moet puur voor massa gaan..maar dan zou ik de tren vervangen door deca.

Mss iets om over na te denken? :)

Suat zei:
Ik denk dat je voor mooiere resultaten de dianabol kunt vervangen door winstrol. Of je moet puur voor massa gaan..maar dan zou ik de trenbolone vervangen door deca.

Mss iets om over na te denken? :)

idd iets om over na te denken :D
met welke combinatie vang je nu het meest massa volgens jou?
d-bol + deca of winny + test e + tren e ?

Groeten

dat laaste

dennis999 zei:

Maar door vragen word je wijzer soms zoek je naar een bevestiging van jou idee. Wat ik niet begrijp? Waarom wordt er zo vaak badinerend gedaan over vragen. Het blijft zo als het is! Ieder draagt zijn eigen verantwoordelijkheid in het leven, het wijzende vingertje is hier te makkelijk. Want zwart wit gezien is alles wat AS betreft buiten naturen als het niet op medisch gronde is. Je gebruikt omdat je je zelf een doel stelt met alle risico’s van dien.

deadsmurf zei:
idd iets om over na te denken :D
met welke combinatie vang je nu het meest massa volgens jou?
dianabol + deca of winny + test e + trenbolone e ?

Groeten

Om voor brute massa te gaan vind ik de stack, test/deca/dbol echt goed. Maar dit zijn alle 3 aromatiserende middelen dus brengt ook een hoop vocht met zich mee. Uiteraard niets mis mee maar dat je het weet.

Is dit voor jou geen probleem, dan kun je daarvoor kiezen.

De stack test/tren/winny is ook goed voor massa. Ze noemen deze stack ook wel meer dat je er kwaliteitsmassa mee krijgt. Dus goede spiermassa icm weinig vocht.

Er zijn mensen die vocht liever vermijden om welke reden dan ook maar sommigen vinden het helemaal geen probleem. Dus het is maar wat jij zelf wilt.

Ecto's zullen vocht geen probleem vinden over het algemeen maar endo's hebben over het algemeen minder trek in vocht, althans..dat denk ik. :)

Terug
Naar boven