- Waardering
- 1.032
..........
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kevinlorenzin zei:Mag gewoon samen in 1 spuit bro alle middelen op olie basis mogen bij elkaar ... zo voorkom je soms ook te gevoelige plekken van te test esters...
dennis999 zei:als je dat soort dingen niet weet, moet je niet aan de as gaan......
dennis999 zei:als je dat soort dingen niet weet, moet je niet aan de as gaan......
deadsmurf zei:daarom vraag ik het ook eerst...
het is toch beter eerst eens alles dubbel te checken voor je aan iets begint.
op het net vind je wel overal tekst en uitleg, maar ik vind het nog altijd verstandig om na de nodige info gelezen te hebben aan verschillende mensen hun mening en ervaring te vragen.
het is hier niet voor niets ook een forum, hé![]()
Groeten

dennis999 zei:vriend, je hebt toch ook ogen. en neem aan dat je t verschil wel kunt zien tussen wateroplossing en olieoplossing![]()
verder kun je btw ook die gerust gemengd zetten, hoewel de meningen daarover verdeeld zijn.
verder staat vragen uiteraatd vrij.
hoe ziet je kuur er btw uit? trenbolone en test zijn![]()
Suat zei:Ik denk dat je voor mooiere resultaten de dianabol kunt vervangen door winstrol. Of je moet puur voor massa gaan..maar dan zou ik de trenbolone vervangen door deca.
Mss iets om over na te denken?![]()
XLarge zei:
deadsmurf zei:idd iets om over na te denken![]()
met welke combinatie vang je nu het meest massa volgens jou?
dianabol + deca of winny + test e + trenbolone e ?
Groeten