AndroidHealthClinic

1 product eerste kuurtje

jhonnyke

Arnold
Elite Member
Waardering
0
Ik heb pas bij iemand geinformeerd want ik ben van plan om binnen een korte tijd voor de eerste keer te kuren. Hij zij dat voor de eerste keer, 2 maal per week en 8 weken aan een stuk enkel deca al een degelijk resultaat zou geven. Zijn er hier mensen die positieve of negatieve ervaringen hebben met maar 1 product te gebruiken?

1 product gebruiken is niet bezwaarlijk. Maar een deca only kuur is geen aanrader. Neem dan gewoon een testosteronkuur.

Zoals Suat zegt is dit vragen om problemen. Laat de Deca wisselen voor Testosteron Enanthaat (Test-E) en het kuurtje doortrekken naar 10 weken en je bent good to go.
Wel denken aan een nakuur he!!!

Als ik t goed heb, zorgt een Deca-only kuur ervoor dat je gewoon 8 weken lang zo impotent wordt als het maar kan :eek:

Nooit een 19-nor variant only nemen!!! Dat is vragen om hele grote problemen. Neem dan een Test E only 500mg voor 10 weken...

Man man , wie stelt die k*t kuren toch steeds voor ?

Ne grote sterke jonge in den jim zeker !

Daar zou toch echt eens iets aan gedaan moeten worden he . Kunnen die nu eens niet eerst zorgen dat ze er iets van weten voor ze zomaar wat gaan aanleuren !!!!!

Je zal niet de eerste zijn die met een deca only goede resulaten boekt maar om toch narigheid te voorkomen zoals een verlaagd libido met de nodige gevolgen daar weer op kan je het beter op safe spelen en zoals eerder gezegd de deca omruilen voor Test-e

succes

ja test e met bijv dianabol aan het begin van de kuur als kick of winny aan het einde om er wat `droger` uit te komen.

kan iemand mij uitleggen waarom 200mg deca only slechter is dan test e 500mg/deca 200mg??

compenseerd de test de onderdrukking van de deca ofzo?

ja test e met bijv dianabol aan het begin van de kuur als kick of winny aan het einde om er wat `droger` uit te komen.

kan iemand mij uitleggen waarom 200mg deca only slechter is dan test e 500mg/deca 200mg??

compenseerd de test de onderdrukking van de deca ofzo?[/QUOTE]

Juist bro!!!!

ok duidelijk!

en wat als je iets anders stackt met deca? of anders gezegd: welke stof compenseerd die onderdrukking?

Hij was me net voor!!!!

Daarom is Test de basis van iedere kuur!!!!

is nog maar 20 is da nie ma jong om te kuren ?

ken zat jongens die met deca geen last hebben van deca d*ck hoor...inclusief mezelf..

voor een eerste kuur kan je ook lekker primo zetten op 500 mg per week..

primo only maakt sommige ook impotent ;)

Terug
Naar boven