Fitness Seller

1 product eerste kuurtje

Wat lees ik hier allemaal Jhon??? :p
Lot iets weten als je begint he leeuw..

ik heb geen enkele ervaring met deca. dus kan ik mij daar niet over uitspreken. maar ik weet wel heel zeker dat 10 of 20 jaar geleden veel gasten enkel deca gebruikten en daar goed op gingen. over potentieproblemen werd toen helemaal niet gesproken. ik vraag mij af of die er wel waren of dat dit toch niet overdreven is. mijn vraag is of diegenen die deca afraden omdat je er impotent van wordt tijdens de kuur, spreken van ondervinding en ooit een deca only gedaan hebben of is het weer van horen en van te lezen. want ik heb de indruk dat dit hier voor 90% gebeurt. ik zeg niet dat ze ongelijk hebben maar ik zou nu wel is willen weten wie van jullie een deca only gedaan heeft en uit ervaring spreekt.

Ik heb ooit ook een deca only gedaan,goeie resultaten mee gehaalt en geen last van een deca d*ck.Was wel 200mg per week.Ik denk dat het bij deze dosis om een uitzondering gaat.Maar ja je weet hoe het gaat,de meeste hebben het alleen van horen zeggen.Sterker nog,ik vind dat deca een basis moet zijn en niet test.Deca dboll- deca stromba- deca test.Er word altijd maar de nadelen van deca opgenoemd en de voordelen van test.Draai dit nou eens om en kijk wat een mooi middel is om het te stacken.

Als ik t goed heb, zorgt een Deca-only kuur ervoor dat je gewoon 8 weken lang zo impotent wordt als het maar kan :eek:

je hebt het helemaal mis dus als je niet weet waarover je praat gelieve dan geen onzin uit te kramen,waarschijnlijk heb je geen ervaring met anabolen of deca zelf en praat je gewoon anderen na...wat hier tegenwoordig wel de trend word:rolleyes:
1 charel krijgt zijn pietje niet omhoog en de hele bende begint te flippen"T'IS DE DECA":rolleyes:

Anabool en androgeen samen stacken voor de optimale werking.....

Als je op safe wil spelen pak je slechts 200mg deca ew.
Wil je resultaten pak je er test bij.

voor een eerste kuur kan je ook lekker primo zetten op 500 mg per week..

met de meeste gedoseerd op 100mg/ml zullen de meeste dit wel laten, om gelijk 5 ml in de week te zetten. de kosten zullen ook niet meewerken plus dat de resultaten van zo'n lage doses niet om over naar huis te schrijven zijn.

-rodge

Terug
Naar boven