Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch veel leuker 1spuitje in de week, dan iedere dag die f**cking orals slikken.
Plus moet je iedere dag onthouden om je orals te nemen![]()
)Mag ik met oud en nieuw ook één rood wijntje pakken om 12 uur ?
Ok, toegegeven, injects werken misschien effectiever met minder nadelen.
Maar,
voor een eerste keer zal hij heus wel bijkomen hoor.
Mijn eerste kuur was Dbol zonder nakuur en heb er toch zo'n 9-10 kg mee gepakt waarvan ik er 7 heb overgehouden.
En als hij deze keer orals doet zal hij volgende keer (waarschijnlijk) toch gaan voor de injects om er net nog meer uit te halen.
Dus:
- Omdat dit je eerste keer is zal Dbol je wel doen bijkomen, maar let goed op je voeding zodat dit niet alleen maar vocht is en ga hier geen alcohol of andere "lever-beschadigende" dingen bij doen omdat 17aa heel zwaar op je lever is, ook moet je elke dag toch zo'n 6 liter water binnen krijgen tijdens een dbol kuur
- Van injects zal je veel beter vooruitgaan met minder nadelen, maar je moet wel de spuiten zetten (of iemand vinden om te zetten), spuiten kopen bij de apotheek met de nodige rare blikken, letten dat je niet in een ader zit, aspireren, .... (met minder nadelen bedoel ik: niet lever-toxisch enzo, maar al die andere dingen wat je ervoor moet doen kan je ook als nadeel aanzien)
Ja want je moet 100+ wegen om iets van kuren af te weten he slimme jongen die je bentKijkend naar jou fotos en je 'kuurverleden' weet jij er zelf nog niks van. Wtf man?

Ja want je moet 100+ wegen om iets van kuren af te weten he slimme jongen die je bent![]()

Is toch veel leuker 1spuitje in de week, dan iedere dag die f**cking orals slikken.
Plus moet je iedere dag onthouden om je orals te nemen![]()
@luppie als je kuurt betekend niet dat je een klooster ingaat hoor.
Jullie moeten je flaporen niet zo laten hangen naar gasten die zelf nog nooit gejuiced hebben.
Je mag af en toe best een lekker rood wijntje pakken.Laat je niet gek maken,door een stelletje noobs die het allemaal alleen eens gelezen hebben.