MuscleMeat

10 jaar i love techno !!!

hopelijk blijven de hollanders thuis :P

is het weer indoors? krijg je bijna geen lucht potverdomme

Vorig jaar wel geweest maar denk dat ik dit jaar over sla. Vond het wel een vet feest, maar jammer dat de aankleding zware bagger is. Ook zijn die belgen allemaal beetje muf, daar kun je niet ff een praatje mee maken of zo, minder gemoedelijk naar elkaar toe. Wel een voordeel vond ik dat ze wel goed uit hun dak gaan.

Daar ook veel gasten afgevoerd zien worden, die belgen kunnen toch niet zo goed tegen die drugs volgens mij :)

Ben er drie keer geweest maar ik vond 't nooit echt geweldig.

Rob G zei:
Vorig jaar wel geweest maar denk dat ik dit jaar over sla. Vond het wel een vet feest, maar jammer dat de aankleding zware bagger is. Ook zijn die belgen allemaal beetje muf, daar kun je niet ff een praatje mee maken of zo, minder gemoedelijk naar elkaar toe. Wel een voordeel vond ik dat ze wel goed uit hun dak gaan.
Daar ook veel gasten afgevoerd zien worden, die belgen kunnen toch niet zo goed tegen die drugs volgens mij :)
Ik denk dat dat idd een beetje ingebakken zit, de clichés zijn toch ergens waar dat Belgen eerder bescheiden zijn...
Blackadder zei:
is het weer indoors? krijg je bijna geen lucht potverdomme
In flanders expo geen lucht krijgen? Heb je astma ofzo?

Ik ga!!! Het zal wel nog maar de eerste keer zijn van mij :o , maar het zal stuiven :D, wat ik dan allemaal zal nemen wil ik voorlopig niet weten. :p

Zal het de moeite zijn voor hardstyle liefhebbers?

• Topic Starter Topic Starter
calibre zei:
Zal het de moeite zijn voor hardstyle liefhebbers?

Awel zekers JA ,aangezien speedy j een live set komt doen zal het wel knallen worden. Heb hem gezien op outdoor en kon erna niet meer lopen.

Dave clarcke kan er ook wel goed weg mee;)

wimmeke26 zei:
Awel zekers JA ,aangezien speedy j een live set komt doen zal het wel knallen worden. Heb hem gezien op outdoor en kon erna niet meer lopen.
Dave clarcke kan er ook wel goed weg mee;)
Yes, Dave Clarke is de man gewoon.
Ook uitkijken naar Adam Beyer, Marco Bailey en Chris Liebing (maar die laatste doet een act samen met Speedy j dacht ik..)

Ik hou in het algemeen niet van elektronische muziek (dance, hardcore, hardstyle,...) maar techno is de grote uitzondering, daar kan ik écht los op gaan.
Ik begrijp anderzijds wel dat er mensen zijn die zeggen dat het eentonig is maar je moet de muziek 'voelen' gewoon...

chris liebing :bow:

kvind het wel veel geld en erg jammer dat rush niet komt dit jaar maar tzal weer een geflipte boel zijn dit jaar:D

Ben zeker weer van de partij!

Mss, kom ik ook ja, vorige keer deden ze die grote schuifdeuren dicht, flippers!!!!

K*t feest, al die 14-jarige pillenslikkertjes in die sfeerloze volgestouwde zalen waar je niet kunt lopen.. Ik sla over

Line-up is aardig, maar ILT is altijd maar weer afwachten wat het wordt.

Ik ben ook van de partij! Heb er gruwelijke zin in!

Ben ook wel benieuwd naar de Belgische partygangers.

Iemand nog tips wat betreft het drugsbeleid? Ik hoor vanalles over drugshonden en dergelijke, maar ik neem alleen voor mezelf mee dus zal hopelijk geen problemen krijgen?

OneUp zei:
Ik ben ook van de partij! Heb er gruwelijke zin in!

Ben ook wel benieuwd naar de Belgische partygangers.

Iemand nog tips wat betreft het drugsbeleid? Ik hoor vanalles over drugshonden en dergelijke, maar ik neem alleen voor mezelf mee dus zal hopelijk geen problemen krijgen?

Honden kan ik mij niet herinneren. Dacht wel een snelle algemene fouillering, meer niet.

Terug
Naar boven