XXL Nutrition

10 jaar i love techno !!!

OneUp zei:
Ik ben ook van de partij! Heb er gruwelijke zin in!

Ben ook wel benieuwd naar de Belgische partygangers.

Iemand nog tips wat betreft het drugsbeleid? Ik hoor vanalles over drugshonden en dergelijke, maar ik neem alleen voor mezelf mee dus zal hopelijk geen problemen krijgen?

ik denk niet dat dat telt :D

het drugsbeleid = geen drugs denk ik

Santoz zei:
Honden kan ik mij niet herinneren. Dacht wel een snelle algemene fouillering, meer niet.

Je was te zwaar onder invloed om te merken dat er de laatste jaren zware drugcontroles zijn met, jawel, drugshonden van de federale politie?

Ik ben er twee maal naartoe getrokken. Eén keer zo'n tien jaar geleden, het was toen nog in de Vooruit en wat een geslaagd feest was me dat joh! Ik heb toen nog gedoet op de dansvloer!

Een jaar of vier vijf geleden ben ik eens naar Flanders Expo geweest en het viel heel zwaar tegen: ganse horden meelopers, veel mensen die niet tegen drugs kunnen, te luid, te warm,... Ik wordt oud zeker:rolleyes: Toen heb ik die shit afgezworen.

Ik ga, ik heb er best wel zin in. Er lopen toch veel lekkere chickie's ook al zijn ze niet bereikbar en hebben ze bijna allemaal ongelooflijk veel streken...maar ach

Aanstaande zaterdag is het zover! Begin er nou echt zoooo veel zin in te krijgen :D

Maak me alleen een beetje druk om de verhalen over drugshonden. Wie gaat er nog meer hier en wie neemt er ook pillen mee? En zoja hoe? Ik neem er zelf maar 2 mee voor eigen gebruik, iemand nog goeie tips om niet door een drugshond gepakt te worden?

Ik heb gehoord dat de drugshonden ook reageren op je eigen gedrag (dus zenuwachtig enzo) ipv dat ze direct drugs ruiken. Het beste kun je dus zo zelfverzekerd mogelijk naar binnen gaan lijkt me.

Mijn eigen plan was om de pillen in een zakje te doen, daar weer een zakje overheen, dat in aluminium folie en dat onderdompelen in benzine om de geur te verminderen. Aan je sjaak plakken en flink wa parfum erop....zou dit werken?

en als je ruikt naar benzine zal je niet opvallen of zo?
kun je niet fuiven zonder drugs? triestig

roxxe zei:
en als je ruikt naar benzine zal je niet opvallen of zo?
kun je niet fuiven zonder drugs? triestig
De benzine is om de geur van de xtc weg te halen. En ik denk eerlijkgezegd niet dat drugshonden getraind zijn om benzine te ruiken.

Zo hoorde ik ook dat je aansteker leeg laten lopen in je broekzak helpt om de geur te verbergen. De hond ruikt door de aanstekergassen de drugs niet meer. Dus ik stop ook maar ff een aansteker in mn zak voor de zekerheid.

En over het fuiven zonder drugs. Het is al 4 maanden geleden dat ik xtc heb gebruikt dus ik vond I Love Techno wel een mooie gelegenheid om weer is lekker uit mn dak te gaan!

@oneup: doe niet zo para man, bezine, alu-folie, aanstekergas ed. doe ff normaal maak je niet zo ****ing druk joh
denk je nou echt dat ie hond twee xtc tabs kan ruiken die verstopt zitten bij je ballen? indien ja, dan tik je niet lekker.
maak je niet te druk, komt helemaal goed, gewoon gaan.

aanrader: anders neem je lekker ghb;)

Haha ja je hebt eigenlijk wel gelijk, zit een beetje para te doen.

Ik heb het nou iig mooi verpakt in 2 zakjes met daaromheen alu-folie. Een mooi klein pakketje. Plak dit gewoon bij mn ballen en dan moet het goed komen inderdaad!

Thx voor de geruststelling ;)

Als ze je fouilleren mag je toch je onderbroek aanlaten, dus ik zie het probleem niet? ???

• Topic Starter Topic Starter
The rebel zei:
Ik ben er twee maal naartoe getrokken. Eén keer zo'n tien jaar geleden, het was toen nog in de Vooruit en wat een geslaagd feest was me dat joh! Ik heb toen nog gedoet op de dansvloer!

Was jij dat dan ?:D

In de vooruit was het idd. MACHTIG...10 jaar geleden..Bobby's mission, nostalgie ten over maar het zal nooit meer worden als toen:(

grtz

Die honden gebruiken ze om mensen met grote hoeveelheden (om een beetje te gaan dealen) te pakken. Ik denk dat je je niet echt druk hoeft te maken.

Verder prima feest, ben 1x geweest en heb me zeker vermaakt. Het party publiek in Belgie gaat zeker wel los. Ook al ben ik verder echt helemaal geen echte techno liefhebber was het zeker goed te doen.

Bollen? drink gewoon wat meer kerel.

• Topic Starter Topic Starter
I love Techno was zeer VETTE PARTY !!!! Niet te warm...dj set speedy j was fenomenaal en af en toe kon je achter de gordijnen gaan palen!!

Nu weeral klein jaartje wachten....

http://www.technolusion.com/newz/

Hier verschijnen vele foto's van i love techno maar nu staan ze er nog niet.

grtz

Yep leuke editie, uiteraard een massa volk maar ik vond het dit jaar best doenbaar dus geen overrompeling in bepaalde zalen.
Dikke sets van Richie Hawtin & Tiga... En ohja, Dave Clarke natuurlijk hard as usual!

Heb er overigens wel een groot deel zien afgevoerd worden, het ongecontroleerd drugsgebruik stijgt blijkbaar toch... Begrijp niet waarom je niet kan feesten zonder iets op, zeker als je weet dat je het niet in de hand hebt!

twas echt top ,de organistatie was beter dan de vorige jaren .
vooral dave clark was volledig gaan
Wel veel mensen gezien die out gingen van de dope:(
om 10u 30 zag ik er al 1 liggen stuipen langs de grond:eek:
kheb niets tegen drugs maar doseer het aub een beetje en gebruik je verstand zouk zo zeggen .
Verder goeie sfeer leuke mensen de klank was na mijns inzien ook een stuk beter dan vorig jaar.
vond wel de inkom en de dranken wel erg prijzig
volgend jaar kom ik terug dan al voor de 6 de keer:D

Het was echt af.

Derrick May was goed maar de sven en den ritchie waren the kings.

weet iemand waar ik deze setjes kan vinden

ab.boneless ;)

Terug
Naar boven