Fitness Seller

10 maanden trainen part 2...

SuperNaturall

Dutch Bodybuilder
Waardering
37
Lengte
1m76
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
NivcQ.jpg

Hier een foto voor de skeptische amateurtjes die zelf niet trainen. De reden dat ik foto's van bodybuilding.com had gepakt is omdat ik zelf een bodybuilding.com profiel heb met dezelfde username? Oja op die foto hou ik veel vocht vast en ben een beetje ingezakt omdat ik daarop 10 dagen niet getraind had.

Would hit

Ontzettend slechte foto, niets zeggend.

Jong, je staat er gewoon heel goed bij voor een 16 jarige. Niemand die dat kan ontkennen, maar je foto's zijn wel bagger.

9/10 zijn nog steeds sceptisch, doe foto met een lepel mede omdat je pas net je eigen hebt aangemeld en hier 1000 trollen actief zijn.

Ik vind je fotos een beetje raar gemaakt eerlijk gezegd, maak eens wat fotos overdag met meer licht, dan kunnen wij het beter beoordelen.

Ik vind het knap voor iemand van 16, ook al is de foto gewoon k*t.
Gewoon goed fysiek. Ik deed hele andere dingen toen ik 16 was :P

• Topic Starter Topic Starter
9/10 zijn nog steeds sceptisch, doe foto met een lepel mede omdat je pas net je eigen hebt aangemeld en hier 1000 trollen actief zijn.

http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photos/s/SuperNaturall
hier is mijn bb.com profiel ben daar al langer lid. Dat moet wel genoeg bewijs zijn denk ik.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 21:35 ----------

Ik vind het knap voor iemand van 16, ook al is de foto gewoon k*t.
Gewoon goed fysiek. Ik deed hele andere dingen toen ik 16 was :P

Thx, ik was direct gaan fitnesse toen ik 16 was geworden. Ik mocht geen lid worden als ik geen 16 was. Sindsdien heb ik een 4 dagen split aangehouden en nog geen enkel dag gemist.

http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photos/s/SuperNaturall
hier is mijn bb.com profiel ben daar al langer lid. Dat moet wel genoeg bewijs zijn denk ik.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 21:35 ----------

Thx, ik was direct gaan fitnesse toen ik 16 was geworden. Ik mocht geen lid worden als ik geen 16 was. Sindsdien heb ik een 4 dagen split aangehouden en nog geen enkel dag gemist.

maar je hebt al 10 dagen niet getraint.. :exactly:

Net fysiek dan 16jaren als je niet zit te trollen. Respect brah

Lepel in linkerhand.

Ziet er goed uit :) Ook in groen.

vind deze foto er goed uit zien, maar die rugfoto van je avatar lijkt me een beetje onwaarschijnlijk..

dikke respect voor16jaar als het waar is

Terug
Naar boven