AndroidHealthClinic

10 maanden zwoegen

mistral4u

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
86kg
Hoi ik ben een newbee hier dus maar is wat plaatjes posten om te kijken hoe de experts vinden dat ik het doe. Ben inmiddels 10 maanden bezig met trainen (4 dagen split). Ben in die 10 maanden ook ongeveer 10 kilo bijgekomen, ik had ze in een maand of 7 te pakken en de laatste 3 maanden niks meer. Ik zal hier dus maar is op zoek gaan naar wat info, zodat ik er gauw nog 10 kilo bij kan pakken.
Wat vinden julie ervan??????

Tips zijn welkom!!!!!!

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit bra,heb je ook before pics? ben benieuwd keep it up thumps ;)

netjes kerel

• Topic Starter Topic Starter
Hmm zal is op zoek gaan naar before pics..
Ik vind zelf mijn traps niet mooi. Ik wil ze wat boller omhoog laten lopen i.p.v. zoals nu zo hol. Iemand goeie tips. Ik doe nu shrugs en upwright row, beide met normale stang.

Hmm zal is op zoek gaan naar before pics..
Ik vind zelf mijn traps niet mooi. Ik wil ze wat boller omhoog laten lopen i.p.v. zoals nu zo hol. Iemand goeie tips. Ik doe nu shrugs en upwright row, beide met normale stang.

hoeveel reps/sets doe je dan ?? zal upright rows wel pakken met een ez stang als ze die op je sportschool hebben in verband met je polsen

Front ziet er goed uit!

10-8-8-6 is bij mij favoriet, maar ik wissel wel is met 5x6. Echter lijken traps nauwelijks verandert.
Ik zit net op http://www.bodybuilding.com/exercises/ te kijken en hier staan ongeveer dezelfde oefeningen met dumbbell op. Misschien is het dan wat makkeljker echt op de traps te concentreren??

netjes

Goed bezig, armen lopen wat achter naar mijn inzien.

keep it up:cool:

Ziet er goed uit man, in 10 maanden dit resultaar? Very nice! Forse borst en rug zo te zien.

Armen staan al een poosje stil voor mijn gevoel ja. Misschien wordt het tijd om de onderarmen ook maar is te gaan trainen:). Waarschijnlijk trekken de hele armen dan wel weer wat bij.
Iemand nog traps tips?
T.n.x. voor de replys!

zo dat gaat goed!

keep it up

Nice, eindelijk iemand waarbij je bij de front pics ook lats ziet. Je triceps lopen achter zo te zien aan je front double bi

Nice chest en back.

Ziet er netjes uit. :)

sterke rug, Iets meer op armen focussen en dat wordt nog wat :P

epic lats

Hoi ik ben een newbee hier dus maar is wat plaatjes posten om te kijken hoe de experts vinden dat ik het doe. Ben inmiddels 10 maanden bezig met trainen (4 dagen split). Ben in die 10 maanden ook ongeveer 10 kilo bijgekomen, ik had ze in een maand of 7 te pakken en de laatste 3 maanden niks meer. Ik zal hier dus maar is op zoek gaan naar wat info, zodat ik er gauw nog 10 kilo bij kan pakken.
Wat vinden julie ervan??????

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tips zijn welkom!!!!!!

gaat goed kerel,nu blijven volhouden.
en niet denken om zo snel mogelijk 10kg bij te komen.
geef je lichaam de tijd,eet goed,train goed en neem je rust en alles komt vanzelf.huge worden duurt jaaaaaaaaaren en niet op 2 of 3 jaar tijd.

Ziet er goed uit! Alleen lijkt 't dat je armen wat achter lopen.

Ziet er goed uit ja.

Hoe ziet je training schema eruit?

Terug
Naar boven