MuscleMeat

10 maanden zwoegen

wtf, dit is eng, jouw bouw lijkt verschrikkelijk veel op het mijne van een kilo of 10 terug??? voorderest goeie rug en pompen die armen

Netjes voor 10 maanden!!

kan wel zeggen dat het netjes is, maar vergelijkingsmateriaal is er niet. Maar toch, niet verkeerd ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vind zelf mijn armen ook wel achterlopen, ik deed tot nu toe voor biceps alleen barbell curl en voor triceps alleen een cable pulldown met korte bar. Nu voor beide een drietal oefeningen gevonden, dus knallen met die armen. Tot nu toe heb ik me meer op de grote oefeninen gericht, in de verwachting dat de kleine spieren wel min of meer gelijk mee zouden groeien. Komt goed!!
Tnx for all the repyss!!
Bio toon is een pic. dan weet ik hoe ik er over 10 kilo uit zie:rolleyes:

Vind zelf mijn armen ook wel achterlopen, ik deed tot nu toe voor biceps alleen barbell curl en voor triceps alleen een cable pulldown met korte bar. Nu voor beide een drietal oefeningen gevonden, dus knallen met die armen. Tot nu toe heb ik me meer op de grote oefeninen gericht, in de verwachting dat de kleine spieren wel min of meer gelijk mee zouden groeien. Komt goed!!
Tnx for all the repyss!!
Bio toon is een pic. dan weet ik hoe ik er over 10 kilo uit zie:rolleyes:

focus je niet teveel op andermans lichaam.
mijn bouw ziet er ook anders uit dan iemand met mijn stats.
probeer elke keer naar een doel te streven,stap voor stap,niet meteen teveel willen.want dan loopt het anders uit en haak je uiteindelijk af.hou je doelen realistisch.

Ik weet niet hoe ik een foto kan uploaden haha

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Kep een oudere foto van toen ik nog 18 was er op gezet bij galerij, kwas toen 98kg bij tzelfde vetpercentage of ietsje hoger is t daarop. Tegenwoordig zijn de lats en schouders groter en de rug al wat dikker geworden:)

Armen mogen wel wat meer, en traps ook wel een beetje, verder is het prima! :)

Traps moet je goed aanspannen je moet de oefening goed doen, om Traps te laten groeien pak ik 20 reps per set dat voel ik wel. Succs

ja very nice,van armen vind ik ook wat achterlopen maar hebde geen foto met opgespannen rug?

heb je nog before pics?

Voor before pics zal ik mijn oude pc een keer op moeten starten dat komt wel een keer.
Wat betreft mijn traps, dit vind ik echt een k. spier om te trainen. Ik heb een paar barbarian hooks aangeschaft. Ik moet zeggen dat ik hiermee beter op de traps kan concentreren. Het gewicht hangt als het ware aan je polsen dit maakt het voor mij wat makkelijker om echt met mijn traps te trekken. Ik had zowaar is wat spierpijn, nooit echt gehad daar. Nu lekker laten groeien!!

ik heb op al die jaren dat ik train nog nooit traps getraind,en ik heb ze er serieus opstaan.
maar nu heb ik gehoord dat het 1 van de eigenschappen is voor mensen die aas gebruiken,of dit waar is,weet ik niet.maar ik zie wel in de gym,dat iedereen die aan de aas zit,mega traps heeft zonder ze te trainen.

Deadlift je? Zo ja, komt het wel goed met je traps en onderarmen. Met Starting Strength heb ik goede traps ontwikkeld zonder ook maar 1 shrug te doen.

Wat is je trainingsschema?

t*ring, wat een lats!

Had je nog gekeken mistral ofniet?

Yep Bio grote tweelingbroer van me, onze bouw is aardig gelijk! Lekkere breede rug man.
Net lekker getraind, barbell shrugs, upright row en dumbbell shrugs gedaan. Moet toch goed komen met die traps. En nog een vier andere schouder oefeningen :lifter: .
Vrijdag weer knallen met die lats>
-bent over barbellrow
-chin up
-deadlift
-seated cable row
-3 biceps oefeningen.

Goed bezig voor 10 maanden!

Yep Bio grote tweelingbroer van me, onze bouw is aardig gelijk! Lekkere breede rug man.
Net lekker getraind, barbell shrugs, upright row en dumbbell shrugs gedaan. Moet toch goed komen met die traps. En nog een vier andere schouder oefeningen :lifter: .
Vrijdag weer knallen met die lats>
-bent over barbellrow
-chin up
-deadlift
-seated cable row
-3 biceps oefeningen.

geloof me mistral, de voorkant heeft nog meer gelijkenis dan de rug:D. hoe oud ben je trouwens?

Deadlift je? Zo ja, komt het wel goed met je traps en onderarmen. Met Starting Strength heb ik goede traps ontwikkeld zonder ook maar 1 shrug te doen.

Wat is je trainingsschema?

je bedoelt die schema van rippetoe toch??
Volgens mij zijn die vooral gebaseerd op het trainen van kracht en niet op massa?

Terug
Naar boven