MuscleMeat

Nieuws 10 Oktober deelnemer YBF Natural!

Dnns88

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

ik ga meedoen met de NK Natural van de YBF op 10 Oktober te Beverwijk ik zal zsm even foto's posten en een voorbeeld van mijn dieet ;) mede door school heb ik de afgelopen Artemis Cup laten schieten. Het is alleen wel jammer dat ik in Oktober al 22 ben dus mee zal gaan doen met de heren ipv. de Junioren maar dat komt wel goed ik heb wat in huis, ik houdt jullie op de hoogte

met sportieve groet,

Dennis "no nickname yet" vd Dong

Is de ybf weer natural dan?

• Topic Starter Topic Starter
ja die van 10 oktober in ieder geval wel :) goede beginnerswedstrijd dus

Ow oke, veel succes in ieder geval. Ben benieuwd naar foto's. Hoe lang train je al?

dikke 4 jaar, woog vorig jaar voor de zomer 102.5 kg met een vetpercentage van 12 procent en toen was ik 20, daarna dip gehad omdat het uitging met mijn toenmalige vriendin enz. en heb ik t er ff van genomen op vakantie in de USA en dus gruwelijk afgevallen naar 89 kg toen ong met meer vetpercentage dus das wel minder nu tijdje weer lekker bezig geweest en zal me vanaaf ff wegen. En de fotos komen eraan

dit zijn ff wat fotos die snel sijn genomen vorige week

IMG_0351.jpg

IMG_0349.jpg

Oh dat is wel netjes, balen van die dip maarja.
Ziet er goed uit, stuk beter dan het gemiddelde junioren niveau.

Mag ik je naturel benen eens zien op foto?
Ziet er wel goed uit, veel succes! Zou wel graag nog wat randinfo krijgen.

Ziet er goed uit man! Respect!

Net borst en buik getraind ging lekker enorme pomp borst gaat goed vooruit laatste tijd, welke randinfo wou je hebben??me benen heb ik geen foto van jammer genoeg ik zal hem zsm maken want ik ga morgen benen trainen, benen zijn wel mijn beste spiergroep dat je het alvast even weet (A) keep y'all posted

Wat is de definitie van Naturel?

Nooit ook maar iets gebruikt van de dopinglijst of zorgen dat je op de wedstrijd clean gecalled word?

Ziet er echt aso goed uit zeg, als het natural is:) Respect ;)

Van wat ik heb gelezen staan er trouwens weinig tot geen naturals verder op dit soort wedstrijden. Of is dit inmiddels wel anders??

Natural houdt in princiepe in dat je nog nooit gekuurd hebt net als ik, maar ik ken genoeg mensen en ook verhalen dat er heel veel athleten gewoon gekuurd hebben en zorgen dat ze clean op de wedstrijd zijn zodat ze niet positief op de controle zijn snapje, das wel jammer eigenlijk maarja dat moeten hun zelf maar weten. Ik heb t voor nu nog niet nodig ik groei weer lekker naar me oude 100 kg toe met behulp van mijn spiergeheugen en dan zie ik wel weer verder :) bedankt voor de leuke reacties allemaal zal me best doen om dit een up to date LOG'je te houden

21jaar .. damn als ik toen wist wat ik nu weet :P Ben bijna 26 en kom niet eens in de buurt van je fysiek :(

Keep us posted

Succes :thumb:

jongens weten jullie miss hoe ik mijn stats in onder mijn naam enz. zet??
lijkt me wel zo handig namelijk. hoe trainen jullie eigenlijk allemaal? ik train sinds kort net als jay en phil met het fst-7 systeem en dat dan weer aangepast op mijn eigen lichaam moet zeggen dat ik het echt geweldig vindt!

Natural houdt in princiepe in dat je nog nooit gekuurd hebt net als ik, maar ik ken genoeg mensen en ook verhalen dat er heel veel athleten gewoon gekuurd hebben en zorgen dat ze clean op de wedstrijd zijn zodat ze niet positief op de controle zijn snapje, das wel jammer eigenlijk maarja dat moeten hun zelf maar weten. Ik heb t voor nu nog niet nodig ik groei weer lekker naar me oude 100 kg toe met behulp van mijn spiergeheugen en dan zie ik wel weer verder :) bedankt voor de leuke reacties allemaal zal me best doen om dit een up to date LOG'je te houden

naturel en je beweert 1.83 te zijn en je hebt al 102.5 kg gewogen ...

Reactie op Teh Maniac: Ja indd ik heb 102,5 kg gewogen bij 1.83 is dat n probleem voor jou? Bedoel als je gaat haten ga dan ff n ander log'je volgen ofzo, ik weet dat ik clean ben en als mensen denken dat dat niet zo is dan is dat hun pakkie an, ze kunnen mijn bloed controleren en ze zullen niks vinden GOEIEMOGGEL

Zulk soort reacties zitten er altijd wel tussen op een forum, you have to deal with it ;)

Maar anyway, goed fysiek hoor!! Ga je een trainlog openen tijdens je voorbereidingen richting de show?

Terug
Naar boven