Fitness Seller

Nieuws 10 Oktober deelnemer YBF Natural!

Keurig!

Ziet er goed uit. Succes op de YBF!

mooi

zeer mooi, jij hebt dan wel geluk dat je zo geboren bent :p zo'n armen en dat naturel zie je niet vaak. Bij naturel bedoel je dan geen producten op de zwarte lijst of alle supplementen zoals creatine, proteïne, enz...

toch strak lijf ^^

Je heb wel t*ring grote schouders voor een nattie trouwens.

zeer mooi, jij hebt dan wel geluk dat je zo geboren bent :p zo'n armen en dat naturel zie je niet vaak. Bij naturel bedoel je dan geen producten op de zwarte lijst of alle supplementen zoals creatine, proteïne, enz...

toch strak lijf ^^

Wat denk je zelf..

bruut!

• Topic Starter Topic Starter
he wat een hoop reacties alweer :) ik gebruik elke maand 1 pot whey proteine's van 2,25 kg die is binnen een maand op + glutamine sinds kort en af en toe een pre workout supplement zoals bijv. crack en jack3d (wat geen aanrader is.) maar het best ging ik toch op creatine in poedervorm + pure beta alanine in poedervorm dat door elkaar gemixt half uurtje voor trainen en dan ga je als n gek het tintelt alleen wel heel erg.. maar laatste tijd dus alleen eiwitten en glutamine's ik wil binnenkort weer ff aan de creatine omdat ik de nodige kilo's wil opbouwen. Spreek jullie!:p

Grappig hoe de mensen die het zelf niet naturel kunnen behalen andere moeten verdenken om zichzelf beter te voelen.

Bruut resultaat dat je behaalt hebt , mag je trots op zijn en zeker op die leeftijd.

Post eens een voedingsschema.

Ziet 'r goed uit. Succes man!

Grappig hoe de mensen die het zelf niet naturel kunnen behalen andere moeten verdenken om zichzelf beter te voelen.

Bruut resultaat dat je behaalt hebt , mag je trots op zijn en zeker op die leeftijd.

Het is vast naturel te behalen, maar ook al op je 21e? Bedenk wel dat de beste jongen vorig jaar nog een stuk zwaarder was.

Maargoed, wie ben ik om je in twijfel te trekken, zeker nice fysiek en veel succes op de YBF.

Achja die twijfels zijn er altijd als je een flinke prestatie neerzet, het kan goed zijn dat hij gewoon niet wil dat zijn ouders of andere mensen die hem kennen hier komen en dan lezen dat hij gebruikt. Want hij zet toch z'n hoofd + naam hier neer. Dan moet je alleen niet gaan zeggen van 'ik ben 100% natural en nooit wat gebruikt en blabla' maar gewoon negeren imo, omdat liegen niet tof is.
Wil hiermee trouwens niet zeggen dat ik denk dat hij gebruikt heeft persé maar zulke scenario's kan ik me inbeelden.
Ben vooral benieuwd naar hoe je er op de wedstrijd bij staat **** gebruik.

goed fysiek met of zonder aas. nobody cares en op de ybf zitten ook lui die gebruiken. naturel bb wedstrijden zijn zowieso onzin. In de sportwereld draai je wedstrijden en doe je alles aan om die te winnen. Het gaat er toch om om de maximale uit je lichaam te halen bij elke sport.

Is er 10 oktober een wedstrijd van de YBF naturel? Dat wist ik niet..

lol, waarom zou dit niet naturel kunnen zijn? Het is best wel een goed fysiek, maar heb al indrukwekkender gezien van mensen die naturel zijn :) Maarja, ergens is het wel normaal dat men het niet gelooft als je ziet hoeveel f**gots van 70kg die beginnen te kuren zonder ook maar een deftig voedings-/trainingschema te hebben. Altijd lachen als je in de aas-sectie de stats ziet van een groot deel van de topicstarters daar...

Iemand bij mij op de sportschool gaat ook meedoen. Wel bij de junioren. vVeel succes.

Terug
Naar boven