Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeer mooi, jij hebt dan wel geluk dat je zo geboren bentzo'n armen en dat naturel zie je niet vaak. Bij naturel bedoel je dan geen producten op de zwarte lijst of alle supplementen zoals creatine, proteïne, enz...
toch strak lijf ^^
ik gebruik elke maand 1 pot whey proteine's van 2,25 kg die is binnen een maand op + glutamine sinds kort en af en toe een pre workout supplement zoals bijv. crack en jack3d (wat geen aanrader is.) maar het best ging ik toch op creatine in poedervorm + pure beta alanine in poedervorm dat door elkaar gemixt half uurtje voor trainen en dan ga je als n gek het tintelt alleen wel heel erg.. maar laatste tijd dus alleen eiwitten en glutamine's ik wil binnenkort weer ff aan de creatine omdat ik de nodige kilo's wil opbouwen. Spreek jullie!
Grappig hoe de mensen die het zelf niet naturel kunnen behalen andere moeten verdenken om zichzelf beter te voelen.
Bruut resultaat dat je behaalt hebt , mag je trots op zijn en zeker op die leeftijd.
Maarja, ergens is het wel normaal dat men het niet gelooft als je ziet hoeveel f**gots van 70kg die beginnen te kuren zonder ook maar een deftig voedings-/trainingschema te hebben. Altijd lachen als je in de aas-sectie de stats ziet van een groot deel van de topicstarters daar...