XXL Nutrition

10 Weken kuur, wil er 10 weken bij op plakken.

Verder gaan met dezelfde spullen? Of tren vervangen voor deca bijv.

lijkt mij niet dat je tren gaat vervangen voor deca als je gaat cutten, had je beter andersom kunnen doen

maar direct doorgaan met dezelfde middelen zou ik niet doen zoizo een cruise ertussen

Je bent begonnen met test/tren voor 10 weken, dat is eigenlijk een cut-kuur.
Dat je daar 10 kg zwaarder op geworden bent, vind ik knap.
Nu wil je verder gaan op test/bold en tren, test en bold gebruik je juist in een bulk, een beetje tren erbij misschien om droog te blijven, als je dieet niet clean genoeg is.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent begonnen met test/tren voor 10 weken, dat is eigenlijk een cut-kuur.
Dat je daar 10 kg zwaarder op geworden bent, vind ik knap.
Nu wil je verder gaan op test/bold en tren, test en bold gebruik je juist in een bulk, een beetje tren erbij misschien om droog te blijven, als je dieet niet clean genoeg is.

Boldenone is meer voor de hardheid en de droge look te krijgen. Dan kan ik eventueel de tren verhogen om zo droger te worden en de clen toetevoegen. M'n dieet word strak en ik ga ook 2x in de week goede cardio sessie er in verwerken

Boldenone is meer voor de hardheid en de droge look te krijgen. Dan kan ik eventueel de tren verhogen om zo droger te worden en de clen toetevoegen. M'n dieet word strak en ik ga ook 2x in de week goede cardio sessie er in verwerken

Van bold ga je niet hard en droog worden kerel. Ik raad je ten zeerste aan om jezelf eens eerst in te lezen, je doet maar wat. Alles wat je zegt of suggereert klopt van geen kanten, daarbij zet je MG's mag ik hopen niet ML's.

summer is coming! en dan eindigt deze kuur in maart, dat is ruk haha.
Maar even positieve kritiek;
Het wat onhandig dat je ml's (ipv mg's??) schrijft, dat je niet aangeeft wat voor Test je nu gebruikt ik gok test-e.
Dan is para 2x per week volgens mij niet handig voor stabiele bloedwaarden.
Je geeft ook niks aan over je kuur verleden, je voeding, enz.. al met al geen beste introductie.
Met je 20 jaar denk ik dat je nog niet veel kuren hebt gedaan en anders was je er verdomd (te) vroeg erbij.
Als het je eerste keer Tren is dan zou ik eerst maar eens gaan herstellen en zien hoe goed dat gaat en genieten van je gains, want die zijn goed zoals je ze omschrijft.
als je dat niet doet speel je met je gezondheid, zeker aangezien je het er over hebt nog eens 10 weken tren er achteraan te plakken......

Nee @Boca jij komt kundig over, tren vervangen voor deca om te cutten.

Zeiken over ml en mg, waar mensen zich al niet druk om kunnen maken..

waar zie je mij zeggen dat er iets mis mee is?

ik zeg alleen dat ik eerder deca als bulk middel en tren had gepakt als cutting, en denk de meeste dat wel met mij eens zijn

Pak npp ipv deca ;) kun je prima op cutten

En waarom 2x per week verschillende mg test en para? Zullen je bloedwaardes fijn vinden. En zou hcg en power ptc erin verwerken, want dit herstel gaat denk ik wel zwaar zijn haha.

Terug
Naar boven