WorkHardBeShredded
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
/Closed
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent begonnen met test/tren voor 10 weken, dat is eigenlijk een cut-kuur.
Dat je daar 10 kg zwaarder op geworden bent, vind ik knap.
Nu wil je verder gaan op test/bold en tren, test en bold gebruik je juist in een bulk, een beetje tren erbij misschien om droog te blijven, als je dieet niet clean genoeg is.
Boldenone is meer voor de hardheid en de droge look te krijgen. Dan kan ik eventueel de tren verhogen om zo droger te worden en de clen toetevoegen. M'n dieet word strak en ik ga ook 2x in de week goede cardio sessie er in verwerken
goede kennis over aas heb jeBoldenone is meer voor de hardheid en de droge look te krijgen. Dan kan ik eventueel de tren verhogen om zo droger te worden en de clen toetevoegen. M'n dieet word strak en ik ga ook 2x in de week goede cardio sessie er in verwerken
lijkt mij niet dat je tren gaat vervangen voor deca als je gaat cutten, had je beter andersom kunnen doen
maar direct doorgaan met dezelfde middelen zou ik niet doen zoizo een cruise ertussen
Nee @Boca jij komt kundig over, tren vervangen voor deca om te cutten.
Zeiken over ml en mg, waar mensen zich al niet druk om kunnen maken..
onzin? wat is er precies onzin
Dit Topic
waar zeg ik dan dat het niet kan?Deca of tren cutten maakt niet uit. Cutten = voeding.