Fitness Seller

10 Weken kuur, wil er 10 weken bij op plakken.

volgens mij zeg ik niet dat je niet kan cutten op deca

maar naar mijn mening kun je inderdaad beter bulken op deca en droogtrainrn op tren, denk dat de meeste die mening delen.

maar ik zeg niet dat het niet kan op middelen als deca aangezien je kcal inname bepaald of je cut of bulkt en niet je aas

volgens mij zeg ik niet dat je niet kan cutten op deca

maar naar mijn mening kun je inderdaad beter bulken op deca en droogtrainrn op tren, denk dat de meeste die mening delen.

maar ik zeg niet dat het niet kan op middelen als deca aangezien je kcal inname bepaald of je cut of bulkt en niet je aas

Heb je uberhaupt wel eens op deca gecut? Op praat je gewoon wat mensen na?

ik zal maar gewoon stoppen met het topic vervuilen...maar je zal mijn punt vast wel begrijpen

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik ben er wijzer uit geworden en maak binnenkort even een goed topic aan. ( kuur verleden mg ipv ml )

Ja ben nog een beetje rookie maar we moeten ergens beginnen.

Nee zeker niet en heb dit ook besproken en gedaan met kundige. Ik had alleen mij verkeerd ingelicht over boldenone.

En met rookie bedoelde ik, ervaring en dit forum.
en post er een foto bij want 1.90 lang, weeg ik 100KG en bodyfat van 12~13%. (20 Jaar oud) is niet verkeerd ;-)
maak een wijs besluit, gezondheid first!

• Topic Starter Topic Starter
en post er een foto bij want 1.90 lang, weeg ik 100KG en bodyfat van 12~13%. (20 Jaar oud) is niet verkeerd ;-)
maak een wijs besluit, gezondheid first!

Mijn borst en schouders zijn erg groot en breed. En omdat ik vrij nieuw ben post ik nog geen foto (later wel) en inderdaad gezondheid vind ik belangrijk daarom was mijn vraag ook meer is en kan je 20 weken kuren.

Foto kan toch onherkenbaar? :p

Je stats klinken wel buff, dus ben ook wel benieuwd. Gezicht ff wegvagen en hoppa

Nee @Boca jij komt kundig over, tren vervangen voor deca om te cutten.

Zeiken over ml en mg, waar mensen zich al niet druk om kunnen maken..
Ken mensen die gehele wedstrijd voorbereiding deca zetten. En waarom ook niet. Is toch de voeding die bepaald.

Terug
Naar boven