Fitness Seller

10 weken test-e @ 500mg

Boomstam

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Hey DBB'ers,

Ik wil binnenkort beginnen met een kuur. Ik wou het eenvoudig houden en heb daarom gekozen voor 10 weken 500mg test-e te gebruiken, met 4 weken nolvadex als nakuur op 20/20/10/10 dosering.
Mijn doel is om minstens 4kg over te houden na de kuur waarbij mijn vetpercentage niet te hard stijgt, en om wat krachtiger te worden.

Stats: 176cm , 72,5kg @ +/- 11%

Dagelijkste calorienbehoefte: 2900 kcal
Macros: 250gr eiwit / 380gr carbs / 60gr vet
Mijn voedingsschema is als volgt:

08u30: 150gr havermout met +/- 150ml magere melk
10u00: 6 sneden waldkorn brood met een omelet van 3 eieren en stukjes paardenrookvlees
12u00: 100gr zilvervlijsrijst , +/- 100gr kipfilet , wat gemengde groenten of wokmix
14u00: - Workout -
15u00: - Post Workout - Advanced Post Workout van XXL
17u00: Avondeten [Hier heb ik nog geen kcal en macros voor, het is iig een grote, gezonde en evenwichtige maaltijd.]
20u00: Whey shake in 200ml magere melk met een banaantje erbij
22u00: 250gr platte kaas

Zo kom ik uit op ongeveer: 2600 kcal - 190gr eiwit - 350gr carbs - 55gr vet EDIT: DIT IS ZONDER AVONDETEN BIJ
Het varieert zo'n beetje per dag, ik probeer ook af en toe nieuwe recepten uit, gebruik andere voedingsmiddelen e.d. maar het is ongeveer de richtlijn.

Supplementen:

Whey Delicious
Advanced Post Workout

Tijdens mijn nakuur ga ik er een testbooster bijnemen met wat creatine en pas ik mijn voedingsschema aan indien nodig

Trainingsschema:

Dag 1: Schouders - Benen [Voor benen enkel squat, stiff legged deadlifts en calf raise aangezien ik thuis train]
Dag 2: Rust
Dag 3: Borst - Triceps
Dag 4: Rug - Biceps
Dag 5: Rust
Dag 6: Core [Verschillende buikspieroef., Hanging Leg Raise, goodmornings]
Dag 7: Rust

Ik las wel eens hier dat je vooral veel compoundoefeningen moest doen tijdens de kuur en minder isolatieoefeningen, kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?

Als er verder nog opmerkingen zijn over de schema's of de kuur hoor ik het graag, maar blijf on-topic a.u.b.

Laatst bewerkt:
Je begint echt te vroeg met kuren je kunt makkelijk nog naturel gainen. Sowieso snap ik niet dat als je wilt gainen je onder je onderhoud gaat zitten. Ga eerst meer eten en dan pas kuren.

Nakuur trouwens ook vier weken op 20mg

• Topic Starter Topic Starter
Je begint echt te vroeg met kuren je kunt makkelijk nog naturel gainen. Sowieso snap ik niet dat als je wilt gainen je onder je onderhoud gaat zitten. Ga eerst meer eten en dan pas kuren.

Ik eet niet onder mijn onderhoud, je hebt een stukje vergeten te lezen dan. :rolleyes:

Ik zou nolva minstens 6 weken nemen, beginnen twee weken na laatste inject.
Let vooral op je zoutinname anders ga je wel opblazen op de testo :D

Ga niet verwachten om goed te groeien met 2600 kcal. In de praktijk eten mensen vaak ook nog eens minder dan wat ze opschrijven dus ik stel voor dat de maaltijden waar je sowieso een weegschaal bij pakt eens gaat herzien.

Ga niet verwachten om goed te groeien met 2600 kcal. In de praktijk eten mensen vaak ook nog eens minder dan wat ze opschrijven dus ik stel voor dat de maaltijden waar je sowieso een weegschaal bij pakt eens gaat herzien.

2600 kcal zonder avondmaaltijd erbij, nogmaals. Ik pas het wel effe aan.
Ik heb dit al gedaan hoor met mijn weegschaaltje en weet wat ik naar binnen werk.

600 kcal , 35gr eiwit , 20gr carbs en 15gr vet

Je weet wat je naar binnen werkt? ???
Wat ik doorheen de dag eet wel, het avondeten is in ieder geval al zeker dat. Heb ik paar weken geleden eens gedaan (was toen ziek dus het was wat minder dan ik normaal eet).

Alles is gekend, behalve het avondeten, dat is een variabele.

Ik zie gewoon veel kleine foutjes in het verhaal. Dat doet me denken dat je niet gewend bent om serieus met je voeding om te gaan of niet weet wat de voedingswaarden zijn.

250gr eiwit / 380gr carbs / 60gr vet
3200 kcal - 225gr eiwit - 370gr carbs - 65gr vet

De kcals komen niet overeen met de macro's.

Ik zie gewoon veel kleine foutjes in het verhaal. Dat doet me denken dat je niet gewend bent om serieus met je voeding om te gaan.

250gr eiwit / 380gr carbs / 60gr vet
3200 kcal - 225gr eiwit - 370gr carbs - 65gr vet

De kcals komen niet overeen met de macro's.

Komt doordat ik niet weet wat mijn avondeten juist inhoud, het zijn gezonde maaltijden dat wel.
En de rest heb ik ingegeven in het Excel document dat op DBB staat, met de calorientabel e.d.

eet schema iet er toch maar bizar uit,
stats zijn imho belachelijk om mee beginnen te kuren, maar kom das eigen keuze dus je doet maar :)

zou toch echt meer op men voeding letten, moet echt rete nauwkeurig zijn tenzij je ge geld niet weg wil gooien of er gewoon bloated uitkomen.

eet schema iet er toch maar bizar uit,
stats zijn imho belachelijk om mee beginnen te kuren, maar kom das eigen keuze dus je doet maar :)

zou toch echt meer op men voeding letten, moet echt rete nauwkeurig zijn tenzij je ge geld niet weg wil gooien of er gewoon bloated uitkomen.

Ik probeer het zo goed mogelijk te maken, mijn kuur is overigens ook nog niet voor deze maand, ik heb de hele maand nog om het te perfectioneren. Volgende week ga ik aan de slag met avondmaaltijden te bekijken.

Stats zijn inderdaad niet 'wauw', maar het is mijn keuze om dit te doen en voor mij blijft het niet bij kuren om een tank te zijn. Ik wil misschien mee gaan doen aan wedstrijden e.d.

Dan zou ik nu nog steeds niet gaan kuren. Als je voeding op orde zou hebben dan zou je nog snel genoeg gaan dat ie niet eens aan kuren zou denken.

+1, 85 kilo is zeker haalbaar

Waarom dag 4 na 3
Ga uit van 250/300g eiwit, 80/100g vet en de rest carbs min 150g.

Terug
Naar boven