AndroidHealthClinic

100 % zuurstof inhaleren tijdens je setjes.

MedullaOblongat

Cool Novice
Waardering
0
ik weet niet in welke sectie ik dit moet posten, maar weet iemand toevallig of dit je prestaties verbeterd. en waar je zuurstofflesjes met een lange rietje kan kopen.

volgens mij is dit is een serieuze vraag, dus ik verwacht ook serieuze reacties.

Tijd geleden vertelde een van mijn biologie leraren dat het niet mogelijk was voor een mens om constant 100% zuurstof te ademen. Onze longen zouden door een te hoge zuurstofgehalte bezwijken door de druk?
Raar verhaal was het, heb het maar half onthouden maar kan me herinneren dat iig 100% zuurstof niet goed was ofso. Iemand die hiervan weet?

Ik heb me laten vertellen dat zuurstof ook gratis verkrijgbaar is. Weet alleen niet meer waar.

20-25 seconde durende oefeningen heeft zuurstof geen meerwaarde?

ik weet niet in welke sectie ik dit moet posten, maar weet iemand toevallig of dit je prestaties verbeterd. en waar je zuurstofflesjes met een lange rietje kan kopen.

volgens mij is dit is een serieuze vraag, dus ik verwacht ook serieuze reacties.

Pure zuurstof is schadelijk voor je lichaam bij normale luchtdruk.

20-25 seconde durende oefeningen heeft zuurstof geen meerwaarde?

Inderdaad, het is anaërobisch.

Ik vraag me soms toch af hoe deze sport er binnen 100 jaar zal uitzien.
Als ze nu al afkomen om te trainen met zuurstofflesjes en een rietje.
Waar gaat dit naar toe.
Geef mij maar Old school...Lekker afzien zonder al die Bulshit,maarja dat is mijn mening.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me soms toch af hoe deze sport er binnen 100 jaar zal uitzien.
Als ze nu al afkomen om te trainen met zuurstofflesjes en een rietje.
Waar gaat dit naar toe.
Geef mij maar Old school...Lekker afzien zonder al die Bulshit,maarja dat is mijn mening.

ik heb ook af en toe rare ideeën, over 100 jaar gebruiken ze het nog niet denk ik.

Douw een buis in je reet

helpt ook volgens Gorillor

het heeft geen voordelen..... daar heb ik een tijdje terug nog wat over gelezen.

tenzij je in een hermetich afgesloten hardcore kelder zit ;)

Zie er ook weinig nut in. Sowizo is 100 procent gevaarlijk.

Ik ook. Zeker betreffende deze sport.

Het is al mogelijk om je genen aan te passen waardoor je spiergroei 4x zo groot is. Dit wordt al gedaan bij bepaalde koeien rassen.

Nee, het is dus alleen bij koeien gedaan. Of het bij mensen mogelijk is momenteel is nog maar de vraag en dat zal ook niet snel beantwoord gaan worden i.v.m het feit dat je dat soort dingen niet snel uitvoerd.

Nee, het is dus alleen bij koeien gedaan. Of het bij mensen mogelijk is momenteel is nog maar de vraag en dat zal ook niet snel beantwoord gaan worden i.v.m het feit dat je dat soort dingen niet snel uitvoerd.

Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar modificatie van het gen bij mensen is al wel mogelijk. Nu heeft dat vooral betrekking tot bestrijding van ziekte maar misschien is er binnenkort ook al meer mogelijk.

energieleverantie bij krachttraining vindt vrijwel volledig plaats zonder hulp van zuurstof, het heeft dus inderdaad weinig nut.

gains tot 300% zijn zkere geen uitzondering bij deze vorm van steroïden!

Als je toch meer zuurstof naar je spieren wilt hebben, neem dan een hoge dosis equipose, zorgt voor spiermassa EN een significante stijging in heamocrietwaarden.

Terug
Naar boven