XXL Nutrition

10ml Deca-Durabolin

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben niet zeker als het van organon is, het kan ook van een ander merk zijn.
Maar bestaat dat wel? 10ml Deca ???

Zorg eens voor een foto dan? :)

yep bestaat wel deca100 is 10ml maar is wel dierlijke hormoon!!! Maar is wel heel goed :D

greetz orki

maat ik ga hier niet zeveren zal wel een foto maken ok dan ben je wel snel uitgepraat :D

tegen maandag heb ik de foto's klaar owkeej!! Maar hoe moet ik die foto's hier opzette dude???

Greetz orki

Ik wist niet dat gebande personen nog een draadje konden openen. ???

My mistake. Te veel in het gare hanenhok rondgehangen denk ik. :p

IK heb hier de foto's ligge !!! ofwel geef je uw msn adres geef ik het zo door of kan iemand zegge hoe ik de foto's hier op moet zette !! had niet gezien da het topic zo oud was !!

greetz orki

Laatst bewerkt:
er zijn wel degelijk flesjes met 10ml van international pharma heb de pic wel maar weet niet hoe ik die op deze site zet. vr.gr jand

Navy zei:
oja..en heeft dat "dierlijke hormoon" ook nog een naam, want volgens mij kraam je nu een beetje onzin uit.

Zal wel gewoon Nandrolone zijn denk je niet?

greetz

Voorwa kwam je met zo een antwoord dan ?? toen ik zei die bestaan wel in flesjes van 10cc en da het dierlijke hormoon is !!!! HEb ik nu gelijk of niet maat :D :D :D

greetz orki

doe normaal joh daar staat letterlijk op FOR ANIMAL TREATMENT ONLY das gewoon dierlijke hormoon geef toch gewoon toe je bent koppig man!!!!!

Greetz orki

Denk dat er meer sprake is van een spraakverwarring. Orki bedoelt een hormoon specifiek gemaakt voor dierlijk gebruik en Navy zo te zien een hormoon gewonnnen of alleen voorkomend bij dieren. Chill out heren.

Je kunt gelijk hebben wa daar inzit..Ik snap je wel maar deca100 is normaal gezien bedoelt voor dieren !!! Da staat er gewoon letterlijk op !! Ik zeg gewoon wa daar opstaat !! Meer niet.......Maarja..Navy je hebt gelijk.... ik geef het op!!! :) :) hihihi.... :D :D :D

Greetz orki

2 dingen:

- nandrolone komt wel voor bij dieren, en ook bij mensen.

Nandrolone occurs naturally in the human body but only in tiny quantities. A limit of 2 nanograms per ml of urine (set by the International Olympic Committee) is the maximum concentration thought possible to occur in human body by "natural means," and if this is exceeded the drug test is considered positive.

- nandrolone is volgens mij eerst synthetisch nagemaakt voor de mens, maar later ook voor dieren.

Niet alle aas zijn voor of dieren of mensen gemaakt, maar meestal werken alle aas zowel voor mens als voor dier.

Hopelijk duidelijk zo?

Terug
Naar boven