Fitness Seller

10ml Deca-Durabolin

Hmm nandrolone komt wel bij mensen voor hoor Navy?

Verder zal het wel gewoon deca zijn, EQ was eerst ook voor paarden, drive is dat nog, en word ook door mensen gebruikt dus whats the problem, testosteron is testosteron alleen is het product waaruit het komt niet altijd even mensvriendelijk.

-edit- T was voor, aan hem de eer met zn nandrolone ;)

*het kwam trouwens ook zomaar spontaan voor bij enkele voetballers een tijd geleden. :D

orki is niet aant zeveren, heb die decas 100 ook al tegengekomen maar heb ze geweigderd omdat het voor veterenair bebruik was..

Als hij ze niet kwijt kan ,kan hij ze altijd wel naar mij sturen,ik heb nog wel een paard achter in de tuin staan :D :D

ik heb deze 10ml flesjes ook,volgens mij zijn ze zeker even goed als deca nie niet veterinair zijn bedoeld,ook veel minder kans op namaak denk ik

Ok dan hier het verlossende woord van opa:

Het verschil zit 'em in het productieproces. Toen opa nog een opaatje was in '98 was er iemand die repte over 'anabolen voor dieren' die door mensen gebruikt werden.
Meteen met de volgende waarschuwing erachteraan:

->Anabolen gemaakt voor strict veterinair gebruik zijn met beduidend mindere kwaliteit gemaakt en de kans is er dus dat ze een percentage vervuiling met zich meedragen (bacterien). Ik heb het nagevraagd aan een dierenarts en die beaamde dat medicatie voor dieren niet zo'n streng anti-bacteriologisch proces kent als voor ons mensen.

Kijk dus uit.

DBC01 zei:
->Anabolen gemaakt voor strict veterinair gebruik zijn met beduidend mindere kwaliteit gemaakt en de kans is er dus dat ze een percentage vervuiling met zich meedragen (bacterien). Ik heb het nagevraagd aan een dierenarts en die beaamde dat medicatie voor dieren niet zo'n streng anti-bacteriologisch proces kent als voor ons mensen.

Kijk dus uit.

kan ik op zich inkomen wat je zegt, maar we gebruiken met z'n allen tegenwoordig ook veel underground waaronder jij en ik ;) volgens mij is het productieproces van dierlijke medicijnen schoner dan underground, of zit ik er naast?

Dát laat ik dus even buiten beschouwing, het ging erom dat iemand een verschil zag in een medicament dat uitsluitend voor dierlijk gebruik is en daar zit idd een verschil in.

Wat de productieregels en hygiene zijn in een undergroundlab moet je mij niet vragen lol

DBC01 zei:
Dát laat ik dus even buiten beschouwing, het ging erom dat iemand een verschil zag in een medicament dat uitsluitend voor dierlijk gebruik is en daar zit idd een verschil in.

Wat de productieregels en hygiene zijn in een undergroundlab moet je mij niet vragen lol
Komt de arbo dienst daar niet gewoon controleren dan...? :roflol:

Terug
Naar boven