MuscleMeat

11-oxo en 6-bromo

me777

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m94
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Ik wil 11-oxo gaan stacken met 6-bromo als PCT. Is dit een goede combinatie? Mijn doel is om vet te verliezen en wat spiermassa aan te komen. Heeft iemand ervaring met 1 van deze producten?

Je wilt bromo in je pct? Vlgns mij is dat echt een ****ing zwaar middel tegen borst vorming... Maaar weet dot niet zeker.. Ook geen ervaring met oxo ik googelde het en is dus een ph.. Ik zou voor de normale pct kiezen maar ik denk dat je maar meer research naar je middelen moet doen

Wat was je kuur dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik dan 6-bromo solo ga cycelen voorlopig. 11-oxo is een designer steroid.

ja zou je misschien een uitleg over 6-bromo kunnen geven want ik heb geen idee of dat wel een AAS is? is dat niet gewoon iets wat je als last resort in een strijd tegen gyno gebruikt?

Bromo-6 is een oestrogeen-killer. Daardoor verhoogd het testosteron level. Dit product wordt dus soms ook gebruikt als PCT maar kan zeker ook standalone worden gedraaid. Je wordt er droger van en bij hogere doseringen heeft het ook een anabole werking.

lees dit eventueel voor meer informatie: [Link niet meer beschikbaar]

En oestrogeen is niet belangrijk denk je?

Tuurlijk wel. Het zorgt er ook alleen voor dat er minder stoffen kunnen worden omgezet naar oestrogeen. Met de dosering bepaal je natuurlijk in welke mate je dit doet :).

Ja sorry man maar ik zag t al dus aankomen ik denk niet dat t een goede cycle is. Je botten gaan kraken alles. Misschien zo erg dat traine niet leuk meer wordt. Zou ik nog liever winstrol pakken daar bouw je tenminste nog spier bij op. T enige wat je doet met bromo is helemaal uitschakelen van je oestrogeen.. Slecht idee man. Maat t is aan jou!

Sorry dat ik dit moet zeggen maar je lult ook maar wat. Je snapt niet goed hoe 6-bromo werkt. Natuurlijk schakelt dit niet volledig je oestrogeenproductie uit. Winstrol is wel totaal wat anders en een stuk sterker, gemethyleerder dan 6-bromo. Lijkt me geen beginnerskuurtje toch?

Sorry dat ik dit moet zeggen maar je lult ook maar wat. Je snapt niet goed hoe 6-bromo werkt. Natuurlijk schakelt dit niet volledig je oestrogeenproductie uit. Winstrol is wel totaal wat anders en een stuk sterker, gemethyleerder dan 6-bromo. Lijkt me geen beginnerskuurtje toch?

Over lullen gesproken......beetje vreemde pct.

lullen zal dr weinig aan te pas koomen wat libido is tottaly gone met die shit

Terug
Naar boven