XXL Nutrition

Nieuws 13 borelingen dood in turks ziekenhuis

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­In een openbaar ziekenhuis in Izmir, in het westen van Turkije, zijn afgelopen weekend 13 pasgeboren baby's om het leven gekomen door een besmettelijke
ziekte.

De 13 baby's waren allemaal te vroeg geboren. Volgens de Turkse kranten zouden ze zijn gestorven aan een ziekenhuisinfectie. De Turkse overheid is een onderzoek gestart naar de precieze doodsoorzaak.

In juli stierven op 2 weken tijd 27 pasgeboren baby's in een ziekenhuis in Ankara. Onderzoek wees toen dat de baby's gestorven waren door een tekort aan ziekenhuispersoneel.

Dat laatste stukje! :eek:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/turkije-europeanen-zeggen-neen-181450/
Terecht!

Tip: ga nooit met je zwangere vrouw op vakantie in Turkije.

who cares ? :p

nee triest natuurlijk ...

een ziekte die uitbreekt tja shit happens maar tekort aan ziekenhuispersoneel dat gaat toch wel erg ver.

Triest, maar om nu te zeggen dat Turkije hierdoor buiten de EU gehouden moet worden vind ik toch not done.

Nee dat ben ik met je eens. Er zijn trouwens wel hele goede andere redenen waarom Turkije uit de EU moet worden gehouden.

iwsymg.jpg

Edit: Sorry ik heb iets over het hoofd gezien. Achterlijk dat dat laatste stukje erbij gezet moet worden over de EU. Dit gebeurd in elk land wel eens hoor.

Terug
Naar boven