XXL Nutrition

Nieuws 13-jarige vader misschien niet de vader

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Het 13-jarige Britse jochie Alfie Patten , is waarschijnlijk niet de vader van baby Maisie. Dit claimt de 16-jarige Richard Goodsell. Hij is echter niet de enige. Nog een potentiële vader is opgestaan, de 14-jarige Tyler Baker claimt ook de vader te zijn.

De twee tieners zeggen beiden het bed gedeeld te hebben met Chantelle Steadman rond de tijd dat ze zwanger raakte en staan er op dat er een DNA test wordt gedaan. “ik heb 9 zo'n maanden geleden het bed gedeeld met Chantalle en ben nu bang dat ik de vader ben”. Aldus Tyler Baker tegen een journalist van News of the World.

Richard Goodsell neemt het allemaal erg hoog op en hoopt dat er snel duidelijkheid komt middels een DNA test. "Ik weet dat ik de vader kan zijn. Iedereen zegt dat de baby mijn ogen heeft, zelfs mijn moeder vindt dat"

De familie van Chantalle blijft volhouden dat zij haar maagdelijkhijd verloor aan Alfie en dat ze niet met andere tieners naar bed ging.

http://4.bp.blogspot.com/_j7nO4iNpcsM/SZe8PSklnHI/AAAAAAAAClk/ZDx_bwjDquE/s1600-h/pklo.jpg

Nog een 14 jarige vader :D

owwwww dat scheeld weer een jaartje:)

Haha wat een goor wijf. En die dudes natuurlijk ook.

:roflol: sl*t
Ik las de titel dacht miss een man van 25 komt er nog een pikkie van 14 xD!

Ik kan maar niet wennen aan die kop van dat wijf. BRRRRRRRRRRRRRR

Zou je maar gebeuren 13 en al vader zijn :eek:

Als die pik dan bang is dat hij de vader is waarom wil hij dan een dna test doen ipv dat ie z'n bek houdt en niemand ooit wat te weten komt.

Straks gaan ze nog vechten om de knappe Chantelle.:D

.........chantalle

breezah :sl*t:

Dat wijf heeft een paar dikke jetsers. Bizar.

“Having coïtus with her was the worst mistake I’ve ever made in my life. I wish I’d never met her.

“To be honest I didn’t really fancy her. She asked me out a couple of times when she moved down here but I kept turning her down. I thought she was ugly.

“Now I’m terrified that I could be the daddy, and I’m not the only one.

“There are at least five other boys that I know who were all sleeping with her around that time. They’re all now wondering, ‘Is it me?’

http://www.newsoftheworld.co.uk/new...-Alfie-and-I-want-a-DNA-test-to-prove-it.html

Aldus nog een potentiele vader. Nog 5 andere gasten dus minimaal buiten die 3 potentiele vaders. De volgende keer toch maar anaal dan lijkt me.

Omg wat fokking kansloos

wat een h**r

en ze was ook nog f*cking leleijk:roflol:

Terug
Naar boven