MuscleMeat

Nieuws 13-jarige vader misschien niet de vader

Dat wordt altijd over elk land gezegd, terwijl die dingen hier ook gewoon dagelijks gebeuren. Iemand die ik kende in de brugklas was ook al ontmaagd op z'n 11e ofzo en dat was geen bullshitverhaaltje.

Edit; nog ff down to earth over dat "only in the blablabla"-gezeik. 2 jaar geleden ofzo was er hier zo'n vent die z'n vrouw en z'n moeder vermoord had en z'n moeders huid als pak over zichzelf aantrok. En dat was dus gewoon hier in Nederland, ik heb niemand toen horen zeggen "only in the netherlands...".

Gatver, het kan niet vreemder worden.... Straks meldt Wesking zich ook nog aan als vader...

Ach ja het ene kind houdt van spelen met poppen, het andere kind houdt van nken. Het is natuurlijk niks nieuws dat 14 of 15 jarigen liggen te pompen maar meestal worden ze niet zwanger.

strax komt er een hele elftal die kind opeisen

Kan iemand me alsjeblieft uitleggen waarom al die engelsen zo godsgruwelijk lelijk zijn?

geen wonder dat J.K Rowling engelse is en HP heeft bedacht, de helft daar lijkt immers op een regelrechte nakomeling van koning kobold

Ach ja het ene kind houdt van spelen met poppen, het andere kind houdt van nken. Het is natuurlijk niks nieuws dat 14 of 15 jarigen liggen te pompen maar meestal worden ze niet zwanger.

Heb je die kop van die 13-jarige wel eens goed bekeken? Vind het persoonlijk gewoon sick, zeker als je dan dat wijf ernaast ziet en hij met die kleine in zn armen zit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou er niet aan moeten denken nu een zoon van 2 te hebben hoor, wtf.. :p

Hoe marginaal kan je gaan :sad:

Wat een sukkels... al zou ik de vader zijn dan zou ik toch echt mijn kop houden.

Kun je vast gaan sparen voor de alimentatie!

Bumppp. Het mannetje is waarschijnlijk echt niet de vader.

[Link niet meer beschikbaar]

Dat wordt altijd over elk land gezegd, terwijl die dingen hier ook gewoon dagelijks gebeuren. Iemand die ik kende in de brugklas was ook al ontmaagd op z'n 11e ofzo en dat was geen bullshitverhaaltje.

Edit; nog ff down to earth over dat "only in the blablabla"-gezeik. 2 jaar geleden ofzo was er hier zo'n vent die z'n vrouw en z'n moeder vermoord had en z'n moeders huid als pak over zichzelf aantrok. En dat was dus gewoon hier in Nederland, ik heb niemand toen horen zeggen "only in the netherlands...".

Tja...dat laatste komt ook omdat het eerder al in de VS was gebeurd...(ed gein; stond model voor silence of the lambs) ;)

Maar je hebt wel een heel goed punt. Er zijn zat tiener moeders in NL...neemt wel gestaag af, ook onder immigranten. Beide groepen nu ongeveer gelijk.

Er zij in Nederland als ik het me goed herinner zoiets van 100-200 zwangerschappen onder de 16 jr per jaar.

ik vin het gewoon te gek voor woorden. zijn tegen woordig 14 en dan duiken ze al met iedereen het bed in ???

omfg :roflol: spuug me hele scherm hier onder de thee van het lachen

/edit nice :titty:

Here we go again, ben je er wel eens geweest 'superman'?

ik btw wel meerdere keren, en ik moet daarbij zeggen dat ik in ons kikkerlandje nog nooit zulke sl*ttebakken ben tegen gekomen als daar.

mischien toeval maar het lijkt overeen te komen met de beschrijven over de morele waarden daar:D

Terug
Naar boven