Fitness Seller

14 maanden tainen

BODYROXX

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik ben nieuw op het forum. Mijn naam is Nico en ik train nu 14 maanden. Op advies de eerste maand alleen met lichte gewichten om mijn gewrichten en pezen te laten wennen, en ook heb ik toen met een trainings maatje een voedingsschemasamengesteld.

Het eerste jaar heb ik zo goede resultaten geboekt. Mijn kracht stats zijn MP 3x 50, BP 3x 75 , SQ 3 x80. Ik train 4x per week (splitschema). En 1x per week een uur zwemmen.

Hieronder wat foto's zoals ik er nu bij sta. (Ik zal snel betere posten!)

Hoop dat jullie het wat vinden! Ik moet namelijk nog veel doen om mijn doel te bereiken. Maar na iedere maand zie ik betere resultaten.

Groet, Nico

Laatst bewerkt:
Valt weinig te zien, bicep lijkt goed. MP lijkt me erg hoog vergeleken met de rest van je stats.

• Topic Starter Topic Starter
Hey, waarom is het hoog vergeleken met de rest? Schouders is overgins altijd mijn sterkste punt geweest. Seated doe ik 3x 70 en standing MP 5 x 50.

Train je de rest wel ?

Inderdaad. Waarom post je niet full-body pics?

Ja, maar ik heb momenteel nog een hoog vet%. Niet alle spiergroepen zijn daardoor even goed zichtbaar.

wil je toch ook wel es zien staand MP'n met 3x70 als ik zo je andere stats zie, filmpje posten anders om de non-believers te dissen?
verder tamelijk fysiek al,suc6

Inderdaad. Waarom post je niet full-body pics?

Had ik in het begin topic al gezegd, ik zet de overige foto's er snel bij.

wil je toch ook wel es zien staand MP'n met 3x70 als ik zo je andere stats zie, filmpje posten anders om de non-believers te dissen?
verder tamelijk fysiek al,suc6

Staand redt ik dat niet, maar seated in de Smith. ik denk dat de verhoudingen een beetje krom zijn, omdat ik pas later mijn benen ben gaan trainen.

Laatst bewerkt:
Had ik in het begin topic al gezegd, ik zet de overige foto's er snel bij.

Staand redt ik dat niet, maar seated in de Smith. ik denk dat de verhoudingen een beetje krom zijn, omdat ik pas later mijn benen ben gaan trainen.

Aha, dan zou ik niet 1, 2, 3 zeggen dat je 70kg doet met MP, aangezien zittend en ook nog eens in de smith niet in de buurt komt van een echte MP. :P

Ja, maar ik heb momenteel nog een hoog vet%. Niet alle spiergroepen zijn daardoor even goed zichtbaar.

15% vind ik niet hoog hoor, en zouden andere spiergroepen prima zichtbaar kunnen zijn, als ik al zie wat ik met me 19% al zichtbaar kan krijgen (zij het met wat moeite :p )

waar zijn je benen..

in 1 jaar 3x75 Bp en 3x80 squat?? dat zuigt c**k...

Voor 14maand trainen verwacht ik wel wat grotere biceps.

Terug
Naar boven