AndroidHealthClinic

15 weken 750mg sus en 600mg nandrolon

brachialis

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
dag mensen
over enkele weken(nog niet duidelijk) begin ik aan mijn 2 de kuur dit jaar(eerst was dboll only voor 6weken)

de preparaten zijn sustanon en nandrolon(deca) en eventueel nog iets...

het is simpel: wk 1-15 sustanon 250mg (3ml per week) en nandrolon ook 3ml per week en dat is 200mg per ml

dus 750mg sus en 600mg deca over de week verspreid en 15weken lang en nakuur nolvadex
Is deze inorde? En zou ik iets bijnemen? heb nog anapolon liggen... Ik wil alleen massa en kracht bijkomen!

Ik ben 1m88 en weeg nu 112kg (toch wel massief) en bf rond 16

Alvast bedankt ik sta open op allerlei posts en comments

Tnx

als je eerste kuur alleen dboll was zou ik je kuur op 500/400 houden, meer dan genoeg voor je eerste keer injects. Ik zou eerst een paar procentjes cutten.

• Topic Starter Topic Starter
als je eerste kuur alleen dboll was zou ik je kuur op 500/400 houden, meer dan genoeg voor je eerste keer injects. Ik zou eerst een paar procentjes cutten.

Heb er ook aan zitten denken...
Ik dacht en clen inject of stel je iets anders voor roberto?
tnx

clen injects..? Nooit gezien.
Probeer eerst dmv je voeding wat procentjes te droppen, en daarna met een cutstack. Als je in die tijd langzaam je carbs afbouwt en je calorie-inname omlaag brengt, reageer je daarna weer wat heftiger op voeding tijdens je kuur.win/win dus.

Zou idd wel verstandiger zijn als je wat % kan dalen. Mischien wat cardio doen, samen met een ECY stack en je voeding aanpassen.
Hierna kan je beginnen met je stack.
Ik zou wel dit doen:

1-15 sust 500 mg
1-13 deca 400 mg
Daarna nakuur uiterraardt

Succes man

ik zou die sust niet zo lang doen man ivm die korte esters die werken na week 6 toch minder kan je beter over gaan op test E in week 4
1-4 sust 500
5-15 test E 400 mg
1-13 deca 400 mg

OK mannen alvast bedankt

Maar ik wil geen cardio doen toch geen uur:p

Ik heb winstrol liggen, met wat zou ik dat kunnen stacken?

tnxxxxxxxxxxx

cardio is wel erg belangrijk, ook tijdens je kuur. Niet alleen voor je vetpercentage, maar ook voor je hart. Winstrol doet weinig voor je op 20%.

dag mensen
over enkele weken(nog niet duidelijk) begin ik aan mijn 2 de kuur dit jaar(eerst was dboll only voor 6weken)

de preparaten zijn sustanon en nandrolon(deca) en eventueel nog iets...

het is simpel: wk 1-15 sustanon 250mg (3ml per week) en nandrolon ook 3ml per week en dat is 200mg per ml

dus 750mg sus en 600mg deca over de week verspreid en 15weken lang en nakuur nolvadex
Is deze inorde? En zou ik iets bijnemen? heb nog anapolon liggen... Ik wil alleen massa en kracht bijkomen!

Ik ben 1m88 en weeg nu 112kg (toch wel massief) en bf rond 16

Alvast bedankt ik sta open op allerlei posts en comments

Tnx

wat heb je bereikt met je 1e kuur?? kg? kracht?
dianabol voor 6 weken maar op welke dosis? op en afbouwen?
na hoeveel dagen begon je echt wat te merken kracht/gewicht?

bijwerkingen?
vocht?

cardio is wel erg belangrijk, ook tijdens je kuur. Niet alleen voor je vetpercentage, maar ook voor je hart. Winstrol doet weinig voor je op 20%.

Wat stel je dan voor?
Mijn voeding is "top" ik word er in begleid al van september.
vb van cuttingstack?

ephedrine/caffeine en evt nog iets. Maar niets zal werken wanneer je er geen cardio bij doet.

wat heb je bereikt met je 1e kuur?? kg? kracht?
dianabol voor 6 weken maar op welke dosis? op en afbouwen?
na hoeveel dagen begon je echt wat te merken kracht/gewicht?

bijwerkingen?
vocht?

heb van nature al een hoog testo gehalte, kweet niet hoe je moet zeggen, ma twas rond 3200.
Dboll niets speciaal, wel massiever en kracht ook goed, niet wow maar cva:o

zou er 12 weken van maken en vanaf week 10 6weken winny 50mg e/d.

Terug
Naar boven