Fitness Seller

16, 1.75, 54 kilo

Cre8tive

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Zoals de titel aangeeft ben ik 16 en weeg 54 kilo. Van mezelf vind ik dat ik mager ben vergeleken met de meeste mensen. Ik eet ruim 3000 calorien op een dag en slaap +- 6 uur de nacht. Helaas heb ik geen geld om naar de sportschool te gaan en heb ik thuis geen gewichten enzo. Wel vroeg ik me af of het zou helpen om mij aan een hoge stang op te trekken bijvoorbeeld. Ik hoef geen hulk te worden vind het enkel goed als ik enkel wat breder word.

mvg Cre8tive

Laatst bewerkt:
geld voor pak maar geen geld voor sportschool onzin, zoek werk!

Koop voortaan geen pak en schrijf je in bij een sportschool, kom je al een heel end
(en schouders naar achter en arme langs je ;))

Waarom denkt iedereen toch dat je zomaar even een 'hulk' wordt?

die 2 bovenste reacties halen de woorden uit me mond (dit geval toetsenbord/vingers)

kom op jongens geef die knul waar die om vraagd, is die ook weer blij en mischien komt de rest dan wel vanzelf.

Koop in ieder geval 2 halters als sportschool te duur is, kan je zat mee doen

• Topic Starter Topic Starter
lekkere nuttige info zeg, ik heb wel 2 halters maar wist niet dat ik er iets aan had, en over dat pak(ik haat die dingen) ik zat er gedwongen in voor mn broer zn bruiloft.

Koop in ieder geval 2 halters als sportschool te duur is, kan je zat mee doen
Idd koop bijvoorbeeld halters en doe in ieder geval wat qua beweging. Met 3000 Calorie en dan zonder wat training word je naar mijn mening alleen maar dik op ten duur.

EDIT: lolzzz je heb al 2 halters

maby useful to know ik druk al een beetje op en doe sit ups....

Ik heb het meeste met halters gedaan, in april naar sportschool (6 minute van me huis af op de fiets).
maar doe 5 oefeninge met die halters, voor triceps, biceps, me rug etc.

Geef die jongen tog een kans.. en hij zegt tog niet dat hij een hulk wil worden.. hij wil gewoon wat breder worden. wrm moeten jullie altijd idrn afkraken? las jullie hem niet willen helpen rot dan gewoon op.

Ik geef je deze tips:
Als je geen geld heb probeer dan: opdrukken (rugzak met zand erin of iets anders dat veel weegt) , je eigen optrekken op bar zoals je net zei weer met die rugzak.. probeer om maximum reps van 10 te doen (bv 10x opdrukken) anders als je het bv 100x kunt wil het zeggen dat het voor jou te makkelijk gaat.. na die 100 zal het wel pijn doen maar dat is dan meer om vet aftebranden en dat wil je niet dus max 10 (je kan ook in piramide 10,8,6,4)
Veel eten: je moet je om de 3 uren vol proppen en doe maar ook die fastfood je moet 1st vet kweken voordat je spieren kan kweken ;)
Veel slapen: die 6 uren is niet voldoende ik slaap 10 uur per dag lol :p
Door trainen , je moet doorbijten en je doel voor jou zien.. en zelfbeeld van jou van hoe je wil worden.. en dat je er alles voor doet om zo te worden :) zo iets doe ik ook.. en het werkt ik krijg daarmee meer zelfvertrouwen en push mijn lichaam altijd tot op het limiet of verder.

Ik doe niet zo lang aan bodybuilding dus mijn tips zijn mss niet zo veel waard.. maar ik probeer het tenminste die andere gozers hier kraken gewoon iedereen af.. ze hebben niks beters te doen. Trek het jou ni aan ;)
En op die 2 halters dat invinceble zei dat is eig ook een goeie id.. want dat kost niet zo veel :) ik heb er gekocht voor 30 euro en het ga tot 20kg per halter :p is niet genoeg voor mijn borsten mja is voor jou goed zat hoor.

Alvast veel succes.
Goldian ;)

edit: hier is een goeie site voor oefeningen Fitness-island.com : Fitness oefeningen | schema's | info alles in nl

Het werkt niet zo als jij denkt, namelijk (neem ik aan)

Hard trainen ==> opgeblazen bodybuilder look

Trainen gelijk een b*ch ==> beetje spieren hier en daar.

Neen, hard trainen betekent dat je traag spieren opbouwt (maar wel zo snel mogelijk). Als je vindt dat je genoeg gespierd bent, dan stop je gewoon of je onderhoud je spieren door matige training.

Zo werkt het dus (in een notendopje)

Koop je eigen spullen of ga (best) naar een gym en train op een verantwoorde manier. Informeer je ook goed, het komt wel met de dag als je hier wat leest. Eerste maanden is klote omdat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar geef niet op en al snel kan je het draadje dan zelf wel oppikken. Als alles goed gaat, dan kan je op 1 jaar tijd 10-20 kilo bijkomen.(geen uitzondering)

succes.

bedankt voor de reacties

Kom met mij en MHR mee naar de MC dan ben je in no time een beest...

Goed eten en aan krachttraining doen. Natuurlijk moet je geduld hebben..

Het werkt niet zo als jij denkt, namelijk (neem ik aan)

Hard trainen ==> opgeblazen bodybuilder look

Trainen gelijk een b*ch ==> beetje spieren hier en daar.

Neen, hard trainen betekent dat je traag spieren opbouwt (maar wel zo snel mogelijk). Als je vindt dat je genoeg gespierd bent, dan stop je gewoon of je onderhoud je spieren door matige training.

Zo werkt het dus (in een notendopje)

Koop je eigen spullen of ga (best) naar een gym en train op een verantwoorde manier. Informeer je ook goed, het komt wel met de dag als je hier wat leest. Eerste maanden is klote omdat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar geef niet op en al snel kan je het draadje dan zelf wel oppikken. Als alles goed gaat, dan kan je op 1 jaar tijd 10-20 kilo bijkomen.(geen uitzondering)

succes.

20 kg maar? o.o zonder shakes dan? 30 kg is tog goed mogelijk..

Kleine opmerking: is een gezonde nachtrust niet +-8uur?

Terug
Naar boven