AndroidHealthClinic

191/192aa

Bij 192aa kan je lichaam, antilichamen aanmaken omdat het de GH niet herkent en dit gaat de werking tegen. Meeste GH is overigens gewoon 192aa tenzij je echt HG koopt maar dan merk je dat ook wel aan je portomonee.

• Topic Starter Topic Starter
Bij 192aa kan je lichaam, antilichamen aanmaken omdat het de GH niet herkent en dit gaat de werking tegen. Meeste GH is overigens gewoon 192aa tenzij je echt HG koopt maar dan merk je dat ook wel aan je portomonee.

Is dat per persoon verschillend of bij iedereen het zelfde? Is het nou wel verstandig voor mij om 192aa te nemen?

Aan je leeftijd en stats gezien sowieso al niet. Hoezo wil je nu al GH gaan gebruiken?
En dat is per persoon verschillend inderdaad.

Niet een bepaalde leeftijd alleen snap niet dat je nu al aan de GH etc moet? Heb je (realistische) ambities om prof te worden? Als je nou 40-50 was en je niet lekker meer in je vel zit etc dan kan ik het nog begrijpen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

toevoeging op wat GPRO zei mbt antilichamen enz;

191AA (Humatrope):
As with all protein pharmaceuticals, a small percentage of patients may develop antibodies to the protein. During the first 6 months of Humatrope therapy in 314 naive patients, only 1.6% developed specific antibodies to Humatrope (binding capacity ≥0.02 mg/L). None had antibody concentrations which exceeded 2 mg/L. Throughout 8 years of this same study, two patients (0.6%) had binding capacity >2 mg/L. Neither patient demonstrated a decrease in growth velocity at or near the time of increased antibody production. It has been reported that growth attenuation from pituitary-derived growth hormone may occur when antibody concentrations are
>1.5 mg/L.

192AA (Protropin):
As with all protein pharmaceuticals, a small percentage of patients may develop antibodies to the protein. Growth hormone antibody binding capacities below 2 mg/L have not been associated with growth attenuation. In some cases when binding capacity exceeds 2 mg/L, growth attenuation has been observed. In clinical studies and postmarketing experience of patients treated with 192 amino acid for injection, approximately 0.4 percent of patients screened for antibody production developed antibodies with binding capacities > 2 mg/L at six months. Out of approximately 26,000 patients who have been treated with 192 amino acid residues , 5 (=0.02%)patients have had growth deceleration associated with binding capacities > 2 mg/L. If growth deceleration is observed that is not attributable to another cause, the patient should be tested for antibodies to growth hormone. Although no evidence exists to indicate that the methionine on the N-terminus of 192 amino acid residues causes antibodies to growth hormone, the physician should consider transferring the patient to somatropin (rDNA origin) for injection, if a patient has antibody binding capacity > 2 mg/L, and has exhibited growth attenuation.

Most 192AA is reconstituted with bac. water which includes BA and most 191AA with sterile water. Some people are sensitive to the benzyl alcohol and develop red welts from it. Its not the 192AA.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 11:27 ----------

dat laatste stuk verklaart ook dus waarom sommige last hebben van inject spots,
vaak denken ze dat het aan de HG ligt waar je lichaam aan moet wennen :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
toevoeging op wat GPRO zei mbt antilichamen enz;

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 11:27 ----------

dat laatste stuk verklaart ook dus waarom sommige last hebben van inject spots,
vaak denken ze dat het aan de HG ligt waar je lichaam aan moet wennen :)

Dus als je 192aa met steriel water doet is het zelfde effect als 191aa?

Dus als je 192aa met steriel water doet is het zelfde effect als 191aa?

wat heeft dat er nu mee te maken. denk je dat je niet meer allergisch zal reageren op 192aa als je steriel water gebruikt. 192aa is geen echt groeihormoon en zal maar bij sommigen werken. en dan nog. dat zullen dokters nooit gebruiken. daarom dat ik zoveel bodybuilders een jaar aan een stuk HGH zie gebruiken en niets van vorderingen merk. ik zou er mijn geld niet aan geven.

Niet een bepaalde leeftijd alleen snap niet dat je nu al aan de GH etc moet? Heb je (realistische) ambities om prof te worden? Als je nou 40-50 was en je niet lekker meer in je vel zit etc dan kan ik het nog begrijpen.

Ik wil vroegtijdig gebruik van GH niet aanmoedigen, maar theoretisch gezien haal je er het meeste uit als je vroeg begint.. Spiercellen ontwikkelen kost tijd, en die cellen groeien weer door AAS.

Correct me if i'm wrong, just broscience ;)

Ik zou gh pas gebruiken als je er met voeding/aas echt niets niets meer kan uithalen.
Dit is erg laat hoor, wanneer je voeding perfect op orde is, time off respecteert en je gaint nog maar 1-2 kg van 1 gram test dan ga ik aan gh denken.

Ik wil vroegtijdig gebruik van GH niet aanmoedigen, maar theoretisch gezien haal je er het meeste uit als je vroeg begint.. Spiercellen ontwikkelen kost tijd, en die cellen groeien weer door AAS.

Correct me if i'm wrong, just broscience ;)

Dit klopt volgens mij wel, maar uit financieel oogpunt raad ik dan cjc1295 zonder dac met een grhp aan. Bovendien denk ik dat peps besteld uit de VS net wat meer vertrouwd zijn als zomaar bluetops of een merk als hyge kigs waar je geen idee van hebt of het echt is. Punt is dat bijna alles uit China komt en kwaliteitscontrole bij alle peptiden gewoon k*t geregeld is. Peps is wel vaak prikken per dag. En eerst goed informeren. Zie basic guide op deze site en daarna maar eens goed googlen of mij pm-en dat mag ook.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 13:08 ----------

Ik zou gh pas gebruiken als je er met voeding/aas echt niets niets meer kan uithalen.
Dit is erg laat hoor, wanneer je voeding perfect op orde is, time off respecteert en je gaint nog maar 1-2 kg van 1 gram test dan ga ik aan gh denken.

Of je gebruikt het om helende eigenschappen die peptiden wel en aas niet hebben zoals ik met mijn geopereerde pees. De vergelijking met 1 gram test vind ik absurd! Ik ga never nooit aan een gram test denk ik, gewoon omdat ik 500mg per week evt met tren meer dan zat vind!

Laatst bewerkt:
Dit klopt volgens mij wel, maar uit financieel oogpunt raad ik dan cjc1295 zonder dac met een grhp aan. Bovendien denk ik dat peps besteld uit de VS net wat meer vertrouwd zijn als zomaar bluetops of een merk als hyge kigs waar je geen idee van hebt of het echt is. Punt is dat bijna alles uit China komt en kwaliteitscontrole bij alle peptiden gewoon k*t geregeld is. Peps is wel vaak prikken per dag. En eerst goed informeren. Zie basic guide op deze site en daarna maar eens goed googlen of mij pm-en dat mag ook.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 13:08 ----------

Of je gebruikt het om helende eigenschappen die peptiden wel en aas niet hebben zoals ik met mijn geopereerde pees. De vergelijking met 1 gram test vind ik absurd! Ik ga never nooit aan een gram test denk ik, gewoon omdat ik 500mg per week evt met tren meer dan zat vind!

hoe lang kuur jij dan gemiddeld Ymir ?

[Link niet meer beschikbaar]
Ik snap de horizontale aswaarden niet (age) ???. Gaat van 10 naar 30 naar 20 naar 60 naar 40 enz..? Gewoon een foutje in grafiek of bekijk ik ze verkeerd?

Ik snap zoiezo niet wat dat grafiek nou duidelijk moet maken..

Ok, je groeihormoon productie word ik de loop der jaren minder..

Zelfde verhaal met je test productie, dus pas exogene test toedienen vanaf je 40ste? ???

Het gaat hier toch om een heel ander doel als medisch gebruik bij groeistoornissen of veroudering, etc?

hoe lang kuur jij dan gemiddeld Ymir ?

HGH was ik van plan een jaar maar ik baal van de hele discussie over kwaliteit. Peptiden die indirect een hgh pulse geven vind ik veiliger en ik pak ze toch vooral voor genezing van een blessure. Ik hoef geen enorme hoeveelheid. Die peptiden ga ik voorlopig gebruiken. (heb niet heel veel zin in loggen, er zijn zovelen die het meteen willen pakken en er niks van weten en geen zin hebben in tijd investeren in inlezen! Dat wil ik niet promoten door met een log er nog meer aandacht aan te geven)

Laatst bewerkt:
Ik geloof niet in die groeihormonen die op de zwarte markt verkocht worden. Als je ziet hoeveel eenheden ze moeten zetten voor een beetje resultaat. En als ze dan toch zouden werken, zijn die hoeveelheden grote kankerverwekkers. Niks zo ongezond als grote hoeveelhden groeihormoon te gebruiken. Groeihormoon in HRT gebruik (zeer lage dosissen) voor oudere mensen is wel iets anders . Daar spreek ik mij niet over uit.

Terug
Naar boven