XXL Nutrition

1e cycle

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
hey gasten,

ik ga 1 feb starten met mijn eerste kuurtje. Het is niet zo heel bijzonder maar zal voor mij wel het geen doen wat ik verwacht voor een eerste kuur. Hij ziet er als volgt uit:

week 1 30 mg e/d dbol + 200 mg deca
week 2 30 mg e/d dbol + 200 mg deca
week 3 30 mg e/d dbol + 200 mg deca
week 4 30 mg e/d dbol + 200 mg deca
week 5 200 mg deca
week 6 200 mg deca
week 7 200 mg deca
week 8 200 mg deca
week 9
week 10. 40 mg nolva e/d + 100 mg clomid
week 11 20 mg nolva e/d + 50 mg clomid
week 12 20 mg nolva e/d

Ik weet dat ik een hoop vocht kan verwachten maar daar heb ik niet zo veel problemen mee. Het is verder niet zo'n bijzondere kuur maar ik dacht laat ik hem toch maar posten misschien heeft iemand hier nog wat op aan te merken (wat hier eigenlijk altijd wel het geval is :D ).

greetz

hey kerel,

ik zou voor een eerste kuur de dbol op 25 mg houden, is zat hoor. je zou hem nog eventueel kunnen doortrekken naar 6 weken.

je nakuur zou ik een week later starten ivm de halfwaarde tijd van de deca. verder zou ik je nakuur 4 weken maken en wel als volgt:
wk 1 + 2 40 mg nolva + 50 mg clomid
wk 3 + 4 20 mg nolva + 50 mg clomid

succes

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
hey kerel,

ik zou voor een eerste kuur de dbol op 25 mg houden, is zat hoor. je zou hem nog eventueel kunnen doortrekken naar 6 weken.

je nakuur zou ik een week later starten ivm de halfwaarde tijd van de deca. verder zou ik je nakuur 4 weken maken en wel als volgt:
wk 1 + 2 40 mg nolva + 50 mg clomid
wk 3 + 4 20 mg nolva + 50 mg clomid

succes

ik dacht juist die kickstart wat hoger en korter te houden. Wat zijn de voordelen van 6 weken dan?

zou een nakuur met wat hogere doseringen van 3 weken niet volstaan dan?

ik zou dit doen:

week1-8 deca 200mg
week1-5 diana 15 mg ja echt waar is genoeg
week 7-8-9 proviron

en nakuur

uit ervaring

younggod zei:
hey gasten,

ik ga 1 feb starten met mijn eerste kuurtje. Het is niet zo heel bijzonder maar zal voor mij wel het geen doen wat ik verwacht voor een eerste kuur. Hij ziet er als volgt uit:

week 5 200 mg deca
week 6 200 mg deca
week 7 200 mg deca
week 8 200 mg deca
week 9
week 12 20 mg nolva e/d

Ik weet dat ik een hoop vocht kan verwachten maar daar heb ik niet zo veel problemen mee. Het is verder niet zo'n bijzondere kuur maar ik dacht laat ik hem toch maar posten misschien heeft iemand hier nog wat op aan te merken (wat hier eigenlijk altijd wel het geval is :D ).

greetz

heel verstandige eerste kuur, niet te zwaar maar hier zul je als beginner zeker wel goede resultaten mee boeken. Trek inderdaad de d-bol maar door naar 6 weken en hou het op 25mg. D-bol is niet alleen voor de kickstart het is ook gewoon een middel waar je goed op kan groeien. 6 weken is best te doen zonder je lever al teveel te belasten.

younggod zei:
hey gasten,

week 5 200 mg deca
week 6 200 mg deca
week 7 200 mg deca
week 8 200 mg deca
week 9
week 12 20 mg nolva e/d

greetz
Aan die dosis zal je niet zoveel vocht vasthouden. Je kan de d-bol wel een week of 2 verlengen, 30mg/dag is niet te hoog.
Op zich is dit een goede kuur als je bang bent van androgene bijwerkingen, maar voor een eerste kuur heeft test only IMO de voorkeur.
Als je gevoelig bent voor gyno denk er dan aan om extra nolvadex te kopen voor het geval dit tijdens de kuur ontwikkeld.

Wat je overigen leest over dosissen dianabol ed: niemand kan voor jouw helemaal bepalen wat je nodig hebt, omdat iedereen anders zal reageren. De ene heeft genoeg aan 15mg terwijl de andere pas na 25 mg wat merkt. Daarom is een stack in principe nog overbodig en kan je het beste je reactie op as testen met 1 basis as in de eerste kuur.

dennis999 zei:
weet uit ervaring bij een goede vriend dat 15 mg dbol p/d echt wel genoeg is. zou niet hoger gaan. 30-35 mg p/d is veel te hoog voor de eerste keer.
Kijk, dat is dus zeer persoonlijk, en grotendeels afhankelijk van hoe gevoelig iemand is voor AAS...

ik denk idd dat het per persoon verschillend is. De een groeit met kleine hoeveelheden de andere met grote. Ik trek die dbol door naar 6 weken op 25 mg.. Nolvadex heb ik wel genoeg dus eventuele gyno is wel te voorkomen. De nakuur houd ik wel zoals ik in eerste instantie heb beschreven..

Ik zou gewoon op 15 mg beginnen en wanneer gewenst de dosering opvoeren.
Ik merkte ook al genoeg op 15/20 mg tijdens mijn 1e kuur. Ik zou persoonlijk liever gaan voor 6-8 weken op een lagere dosering dan 4 weken op een hogere dosering.

Ben ik het niet mee eens.
Ik denk dat je lichaam met langer een lagere dosering minder moeite heeft om de volgende reden. Je lever gaat meer enzymen aanmaken die stoffen afbreken als je lever zwaarder belast wordt. Daardoor gaat je lever gewoon harder werken om alles af te breken.
Drink maar eens 2 maanden lang elke dag een halve fles whisky, de eerste week zul je het wel merken maar na 4 weken werkt je lever een stuk harder en merk je er minder van. Zou je dit nog een aantal maanden langer doen dan krijg je natuurlijk wel meer kans op leverbeschadigingen.
Met 15-20 mg p/w belast je je lever niet overdreven veel, ik de mijne tenminste niet.
Dit weet ik omdat ik mijn lever altijd heb laten testen terwijl ik orale a.s. gebruikte.
Mijn leverwaardes zijn nooit gestegen zelfs beter geworden. Ik gebruikte dan ook max. 35 mg.

Hé kerel,

Ik heb alle reacties gelezen en ik denk dat 25 mg genoeg is. Ik heb er nu al zin in.

Voor diegene die niet weten wie ik ben: ik ga samen met Younggod deze kuur doen, echter ik heb niet helemaal dezelfde bouw als hem. Geldt voor mij dan ook dezelfde hoeveelheden? 1.92m. 95kg vet 16%.

Gr,
Dennis

als dit je eerste kuur is ga je er wel een kilo of 8-10 uitslepen. wat je er van over houd ligt aan je nakuur en voeding. en 25mg dbol is zeker genoeg voor een beginner.

dit is idd voor ons beide onze eerste kuur. Ik denk dat 25 mg voor allebei wel zal voldoen, maar ik denk dat ik pas tijdens de kuur beslis of ik hem 2 weken langer maak of niet wat betreft de dbol. Die nakuur zit wel goed en de voeding ligt aan jezelf natuurlijk ;) ...

Deca kuur

Hallo,

1 februari aanstaande ga ik met Younggod beginnen aan m'n eerste kuur. Nu heb ik verhalen gehoord dat deca en/of dianabol kankerverwekkend kan zijn. Graag zou ik willen weten of er mensen zijn op dit forum die mij hier antwoord op kunnen geven. Ook van eventuele bijwerkingen zou ik graag meer willen weten. Acné is een bekend fenomeen, maar er zullen vast nog wel meer symptomen zijn.

Ik hoor 't graag van jullie.

Groet,
DenLee

Nou valt allemaal wel mee hoor, van zo'n lichte kuur krijg je echt geen kanker. Bij-werkingen vallen met deze hoeveelheden ook wel mee.

ik zou test only doen, 6/7 weken 500mg week, dit beveelt ook Dan Duchaine aan, van USH 1, 2 enz

Ben het niet met je eens Bro. 20 weken 2 borrrels per avond of 4 weken 10 borrels maak volgens mij wel verschil.

De giftigheid van DBol wordt zwaar overdreven is mijn mening. Ik ken geen mensen die er schade van hebben. ken ook geen rapporten of wetenschappelijk onderzoek die dat staven.

Als 8 weken DBol volgens jou nutteloos is dan geldt dat voor alle AAS in jouw redenering. Want wat is de logica daarchter? die is er niet.

Of je wel of niet groeit na 6 weken hangt af van je eigen potentieel.
Een BB'er van 110 zal minder groeiruimte hebben dan iemand van 70 kilo.

Navy zei:
Ik ben van mening dat een langere tijd, meer schade zal aanrichten, ongeacht de dosis.
8 wkn dbol is veel te lang en nutteloos. 5-6 wkn is de max, daarna zal er echt niet veel meer gebeuren.
Zeg je hebt 200 tabletten, denk als je ze over 6 wkn neem, dat dat schadelijker is dan dat je het in 4 wkn neem. Je moet zulke middelen gewoon zo kort mogelijk houden.

greetz

DenLee zei:
Hallo,

1 februari aanstaande ga ik met Younggod beginnen aan m'n eerste kuur. Nu heb ik verhalen gehoord dat deca en/of dianabol kankerverwekkend kan zijn. Graag zou ik willen weten of er mensen zijn op dit forum die mij hier antwoord op kunnen geven. Ook van eventuele bijwerkingen zou ik graag meer willen weten. Acné is een bekend fenomeen, maar er zullen vast nog wel meer symptomen zijn.

Ik hoor 't graag van jullie.

Groet,
DenLee

Bijwerkingen zie: http://www.steroid.com/side.php
Maar die had je al lang moeten weten bro, al voordat je er ook maar aan dacht steroiden te gaan gebruiken:finger:

Terug
Naar boven