Fitness Seller

1e echte kuur!

Ricotik

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Mede bodybuild(st)ers ;)
Ik heb een paar vraagjes.
Ik heb vorig jaar in mei een Anavar kuurtje gedaan.
en ik heb besloten dat ik dit jaar me toch ga wagen aan een 1e echte kuur:cool:

Mijn stats zijn als volgt:
Leeftijd 27
Lengte 178
Gewicht 88 KG
Vetpercentage: 10,8% 4 puntsmeting.​

Mijn doel is 95 KG @ 10 a 11% (ik weet niet of dit realistisch is)​

mijn kuur komt er zo uit te zien.
Week 1 t/m 4 turinabol (60 mg pd)  
Week 3 t/m 12 Proviron ( 25 mg pd)            
Week 1 t/m 12 test e (250 mg pw)
Week 15 tm 18 nolva (20 mg pd)​

Overige supplementen:
Visolie
Multi vitamine
Vitamine B5
Creatine vanaf week 15​

Nu weet ik dat de meeste zeggen dat met mijn stats haalt 250 mg test-e per week weinig uithaalt.
echter wil ik eerst kijken hoe mijn lichaam hierop zal reageren. (denk dan aan bijwerkingen etc.)
Turinabol heb ik gekozen omdat een aantal van mijn vrienden dit ook gebruikt hebben en hun waren hierover erg te spreken.​

Nu zit ik met het volgende:???
* Mocht ik geen last krijgen van bijwerkingen is het dan handig om vanaf week 7 te verhogen naar 375mg of 500mg per week?
* Hoeveel calorieën dien ik boven mijn onderhoud te zitten? (ik maak gebruik van een voedingschema)
* en hoeveel cardio adviseren jullie
* Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moeten houden die ik momenteel vergeten ben​

Alvast bedankt voor jullie reacties. :thumb:

Bijwerkingen zullen niet veel erger zijn op 500 dan op 250. Zou zeker gelijk 500 zetten. 250 is echt te weinig.

Ook ben ik geen fan van turinabol maar goed dat ik een persoonlijke keuze. Ik zou gewoon voor winny gaan.

Hcg mee laten lopen. 250 IU om de dag. Test-e naar 500mg brengen. Je staat droog genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Bijwerkingen zullen niet veel erger zijn op 500 dan op 250. Zou zeker gelijk 500 zetten. 250 is echt te weinig.

Ook ben ik geen fan van turinabol maar goed dat ik een persoonlijke keuze. Ik zou gewoon voor winny gaan.

Ja ik begin over een maandje en ik twijfel dus indd om met 500 mg te beginnen.
ik zal dan tevens een log aanmaken met foto's
Ja Winny werd me afgeraden door een aantal vrienden van me. dus dat is de reden waarom ik voor tbol heb gekozen plus de posetieve reacties hiervan.

bedankt voor je reactie

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Hcg mee laten lopen. 250 IU om de dag. Test-e naar 500mg brengen. Je staat droog genoeg.

is hcg nodig bij de eerste kuur?

greetz

Waarom uberhaupt een oral kick-start bij 1e KUUR?.

Gewoon die test op 500mg en die doet zijn werk meer als voldoende, gezien daar de gains al extreem van zullen zijn.

Kickstart winny e.d. is sowieso onzin als de test inslaat wordt die helemaal over ruled en blijft er uiteindelijk niets van hangen einde kuur

verder BF kan ietsje hoger uitkomen vooral te bepalen door voeding keuze
Spier-massa toename zal gigantisch zijn bij 1E kuur a 500mg Test, dus meer als jij oppert

Laatst bewerkt:
Waarom uberhaupt een oral kick-start bij 1e KUUR?.

Gewoon die test op 500mg en die doet zijn werk meer als voldoende, gezien daar de gains al extreem van zullen zijn.

Kickstart winny is sowieso onzin als de test inslaat wordt die helemaal over ruled en blijft er uiteindelijk niets van hangen einde kuur

omdat het zo is dat Test-e pas na week 4 echt merkbaar is en een oral werk veel sneller.
maar het is dus niet aan te raden begrijp ik hieruit.

bedankt voor je advies.

De kickstart stipt ook voor dat de test "voelbaar" is. Je doet kickstart omdat je gelijk.met extra kracht wilt brginnen. Bij eerste kuur zou ik t ook simoel houden 500 test/w en hcg 250 om de dag. Daarna nolva nakuur en je kan beinnen met zoveel mogelijk vast te houden. Zou iig niet voor turina of provi gaan als je wilt weten wat test voor je doet ga je gewoon voor test.

omdat het zo is dat Test-e pas na week 4 echt merkbaar is en een oral werk veel sneller.
maar het is dus niet aan te raden begrijp ik hieruit.

bedankt voor je advies.

500mg test begin je echt wel in 2E week al flink te merken, maar VERGEET VOORAL NIET Test is zoveel zwaarder middel dan de oral dat, ook als je het pas een beetje voelt van de test is dat al vele malen sterker en fijner dan de oral

Daarbij komt dat als de test op ten duur zo inslaat als en bom (dat is voor velen die 4E week) dat de gains en resultaat van oral compleet plat gewalst worden en compleet teniet worden gedaan.

500mg test begin je echt wel in 2 week al flink te merken, maat VERGEET VOORAL NIET Test is zoveel zwaarder middel dan de oral dat, ook als je het pas een beetje voelt van de test is dat al vele malen sterker en fijner dan de oral

Daarbij komt dat als de test op ten duur zo inslaat als en bom (dat is voor velen die 4E week) dat de gains en resultaat van oral compleet plat gewalst worden en compleet teniet worden gedaan.

Vlgns mij heb jij t over tren! :p

500mg test begin je echt wel in 2E week al flink te merken, maar VERGEET VOORAL NIET Test is zoveel zwaarder middel dan de oral dat, ook als je het pas een beetje voelt van de test is dat al vele malen sterker en fijner dan de oral

Dat test in zou kicken in de 4e of 5e week is complete onzin en zit gewoon tussen je oren. Het werkt meteen, maar pas na een aantal weken ga je het verschil pas goed merken.

@TS: Nette stats man! Test meteen op 500mg zetten. Toch zeker met jouw stats. En een kickstart zou ik zelf wel doen. Gewoon meteen goed doen is mijn advies.
Winny is overigens een hele goeie als je er wat harder uit wilt zien.

Nette stats om mee te beginnen!

Nu je vraag: Gooi de TBOL eruit, test op 500 mg, AI eruit (wel bij de hand houden) en hCG 2x per week 500iu :thumb:

Pak hem gewoon lekker op 500mg per week ;)

Bijwerkingen op test-e zijn echt minimaal, zelf heb ik totaa nergens last van.

Ik zeg wel kickstart. Maar wel winny. Je merkt gelijk wat en haalt meer uit je kuur. Je hebt zo gewoon een klein voorsprongetje. Is ook gewoon leuker.

ken toch gasten die resultaten behalen bij 250mg test bij de ene doet het misschien niets, zelf zet ik hem nooit hoger dan 500mg per week
zou niet direkt aan raden van bij de eerste kuur gelijk 500mg te zetten, terwijl Ts wil zien hoe reageerd op 250 mg

Heb je lang niet zien posten bro. :p
Hoe gaat het met je kuur?

Ja klopt man, post wat minder de laatste tijd..

Kuur gaat erg goed, test-e 500 mg / deca 200 mg, vandaag zet ik de inject van week 7 en ben nu een kleine 8 kilo aangekomen, veel vocht natuurlijk maar dat is niet zo erg.

En hoe gaat het trainen bij jou? Alleen nog maar aan het inlezen over AAS of toch al plannen gemaakt om er een te beginnen :D ?

De kickstart stipt ook voor dat de test "voelbaar" is. Je doet kickstart omdat je gelijk.met extra kracht wilt brginnen. Bij eerste kuur zou ik t ook simoel houden 500 test/w en hcg 250 om de dag. Daarna nolva nakuur en je kan beinnen met zoveel mogelijk vast te houden. Zou iig niet voor turina of provi gaan als je wilt weten wat test voor je doet ga je gewoon voor test.

Ik heb alle middelen al. behalve hcg. dit heb dan ook besteld.:p
Ik zal er goed over nadenken om de test-e te verhogen na 500mg pw

Dat test in zou kicken in de 4e of 5e week is complete onzin en zit gewoon tussen je oren. Het werkt meteen, maar pas na een aantal weken ga je het verschil pas goed merken.
@TS: Nette stats man! Test meteen op 500mg zetten. Toch zeker met jouw stats. En een kickstart zou ik zelf wel doen. Gewoon meteen goed doen is mijn advies.
Winny is overigens een hele goeie als je er wat harder uit wilt zien.​

Ja ik ben echt benieuwd hoe ik het zal ervaren
Thanks. Ik wilde ook niet te vroeg beginnen met een echte kuur.
Maar waar moet ik minimaal aandenken als ik de test verhoog naar 500mg qua gains?
Nu je vraag: Gooi de TBOL eruit, test op 500 mg, AI eruit (wel bij de hand houden) en hCG 2x per week 500iu​

Thanks.. :D ja ik heb de producten al liggen.

Pak hem gewoon lekker op 500mg per week
Bijwerkingen op test-e zijn echt minimaal, zelf heb ik totaa nergens last van.​

Grote kans dat ik het ook doe. Enige bijwerking waar ik bang voor ben is extra lichaamshaar.
ben al behaard genoeg van mezelf. Dat is ook de achterliggende gedachte om te beginnen met 250 mg test

Ik zeg wel kickstart. Maar wel winny. Je merkt gelijk wat en haalt meer uit je kuur. Je hebt zo gewoon een klein voorsprongetje. Is ook gewoon leuker.

Ja dat was ook mijn achterliggende gedachten.;)

ken toch gasten die resultaten behalen bij 250mg test bij de ene doet het misschien niets, zelf zet ik hem nooit hoger dan 500mg per week
zou niet direkt aan raden van bij de eerste kuur gelijk 500mg te zetten, terwijl Ts wil zien hoe reageerd op 250 mg​

Wat voor gains mag ik denken bij 250 mg. nagaan dat dit mijn 1e echte kuur is:rolleyes:

Gains zijn echt van meerdere factoren afhankelijk (voeding, training, genetische aanleg, wel of niet op je natty max) dus daar kun je vooraf niets over zeggen helaas.

Ja klopt man, post wat minder de laatste tijd..

Kuur gaat erg goed, test-e 500 mg / deca 200 mg, vandaag zet ik de inject van week 7 en ben nu een kleine 8 kilo aangekomen, veel vocht natuurlijk maar dat is niet zo erg.

En hoe gaat het trainen bij jou? Alleen nog maar aan het inlezen over AAS of toch al plannen gemaakt om er een te beginnen :D ?

Ah oke oke vandaar.
Nice! Mooie gains al, wat weeg je nu?
Succes er nog mee man. ;)

Nou.. Ik ben laatste tijd echt DOOD op.. Train nu al 4/5 maanden bijna niet en eet ****ing k*t.
Voelt echt niet chill maar het wilt gewoon niet op een of andere manier.

Eerst maar eens trainen en eten weer oppakken, over aas sluit ik niks uit. :$

Terug
Naar boven