XXL Nutrition

1e echte kuur!

Ah oke oke vandaar.
Nice! Mooie gains al, wat weeg je nu?
Succes er nog mee man. ;)

Nou.. Ik ben laatste tijd echt DOOD op.. Train nu al 4/5 maanden bijna niet en eet ****ing k*t.
Voelt echt niet chill maar het wilt gewoon niet op een of andere manier.

Eerst maar eens trainen en eten weer oppakken, over aas sluit ik niks uit. :$

Op het moment weeg ik 86, toen ik met mn kuur begon 78 en moet nog 5 á 6 weken.
Was weer flink terug gezakt in gewicht omdat ik nogal wat moeite had om van de drugs af te blijven, maar nu 100% gestopt met alles en gewicht vliegt er aan, dus alleen dat al is motiverend genoeg.

Maar snap dat dat k*t is, ken het probleem... maar als je eenmaal het "ritme" van het trainen/eten weer te pakken hebt wordt dat ook weer een gewoonte natuurlijk, dus gewoon ff een paar weken doorheen bijten en dan komt het allemaal weer goed :D

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Grote kans dat ik het ook doe. Enige bijwerking waar ik bang voor ben is extra lichaamshaar.ben al behaard genoeg van mezelf. Dat is ook de achterliggende gedachte om te beginnen met 250 mg test

Ik ben van mezelf niet echt z'n behaarde aap, merk een klein beetje toename van haargroei op me rug.. maar dat kan misschien ook zijn omdat ik er verder nooit echt op gelet heb.

Maar ik denk dat het sowieso niet dusdanig erg gaat worden dat je de kuur niet op 500mg kan zetten...

Op het moment weeg ik 86, toen ik met mn kuur begon 78 en moet nog 5 á 6 weken.
Was weer flink terug gezakt in gewicht omdat ik nogal wat moeite had om van de drugs af te blijven, maar nu 100% gestopt met alles en gewicht vliegt er aan, dus alleen dat al is motiverend genoeg.

Maar snap dat dat k*t is, ken het probleem... maar als je eenmaal het "ritme" van het trainen/eten weer te pakken hebt wordt dat ook weer een gewoonte natuurlijk, dus gewoon ff een paar weken doorheen bijten en dan komt het allemaal weer goed :D

Beter man, weg blijven van die zooi. ;)
Nette gains bro!
Haha ja klopt, maar heb telkens geen zin om eten te maken. Is mijn eigen schuld natuurlijk maat kan et op een of andere manier niet meer opbrengen om het te doen.

Komt wel weer goed, zodra mijn auto's klaar zijn kan ik weer vol focussen op bb. :thumbs:

Terug
Naar boven