XXL Nutrition

1e echte kuur.

InforGainz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m66
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen,

Ik wil beginnen met mijn eerste kuur.
Heb ooit een Anavar only kuurtje gedaan en heb daar nog 720 mg van over, misschien als kickstart?

Ik ben er nog niet helemaal aan uit.

1-10 500 mg Test e EW
11-13 20 mg Nolva

Of,

1-12 500 mg Test e EW
13-16 20 mg Nolva

brengen die 2 extra weken nog veel op?

Ik heb ook verschillende dingen gelezen over:

1-10 500 mg Test e EO5D
11-13 20 mg Nolva

Ook twijfel ik aan HCG, heeft dit grote voordelen voor een lichte beginners kuur?
Het is voor de eerste keer ook best een gedoe, maar als jullie het toch aanraden ga ik het zeker mee pakken.

Alvorens bedankt!

2 weken na je laatste inject beginne met nakuren. 500mg EW word hier altijd aangeraden als 1e kuur. Echter wat vele dan hebben is dst ze achteraf toch nog wel iets ernaast hadde willen pakken. Bulke neem ik aan? Deca 400mg EW erbij is wel leuk :)

• Topic Starter Topic Starter
Bulk kuur inderdaad, ik wil sowieso eerst kijken hoe ik reageer op test.
Deca ga ik sowieso nog niet aan beginnen.
Ik ben best dik geweest en heb daar ook nog steeds aanleg voor, ik moet dus ook opletten voor gyno.

Bulk kuur inderdaad, ik wil sowieso eerst kijken hoe ik reageer op test.
Deca ga ik sowieso nog niet aan beginnen.
Ik ben best dik geweest en heb daar ook nog steeds aanleg voor, ik moet dus ook opletten voor gyno.

dik zijn en gyno hebben niets met elkaar te maken

3e kuur niet doen in ieder geval..
10 of 12 weken maakt uiteindelijk niet zo veel uit met test only.
10 weken kan prima maar met tren of deca gaat de voorkeur na 12

Week 1-12 testosteron 500mg
Week 14-17 nolvadex 20mg
Week 1-13 HCG 500iu

Succes! :)

Je kan mocht je gevoel hebben niets te gainen laatste 2 weken ook nog licht cutten zodat je na de kuur veel kan eten om alles vast te houden

Bedankt voor de reacties!

Het word dan 12 weken test met hcg.
De laatste 2 weken cutten van de kuur klinkt wel erg interessant.

Zijn hier voor of tegenstanders voor?

Ik ben iig een tegenstander.

Zou je dat ook willen toelichten?

2 weken cutten levert je sowieso niks op. Voordat je kuurt moet je zorgen dat je droog genoeg staat. Anders ga je te veel inleveren.

Oke, duidelijk.
Dat word dus een cut erin en ongeveer 4% er af.
Kan ik direct na de cut overschakelen naar bulk en beginnen met de kuur of is het verstandiger eerst een x aantal weken te bulken voordat ik de kuur begin.

Die twee weken hebben bij mij niet geholpen! Vanaf begin week 9 was de lol er wel af!

2 weken na je laatste inject beginne met nakuren. 500mg EW word hier altijd aangeraden als 1e kuur. Echter wat vele dan hebben is dst ze achteraf toch nog wel iets ernaast hadde willen pakken. Bulke neem ik aan? Deca 400mg EW erbij is wel leuk :)

Dat teleurgestelde heeft eerder als reden dat ze of eten/trainen als een 4 jarig meisje of in de waan zijn na 1 kuur de volgende Arnold te zijn.

Terug
Naar boven