AndroidHealthClinic

1e inject kuur

Bleep Bla Bloop

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
87kg
eerste inject kuur

wk 1-5 winny 40mg
wk 1-14 test e 500mg
wk 1-14 bold 600mg

nolva 5 weken 20mg

is dat wat? of zeggen jullie teveel of ik zou het anders doen?

hoor het graag

ziet er lekker uit

Waarom de keuze voor Boldenone als ik vragen mag :)

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik eerst aan deca zat te denken maar dat zie ik niet zo zitten vrij heftig spul en die sides zijn ook niet echt fijn als je het vekeerd treft. Ook veel vocht opslag.

Omdat ik eerst aan deca zat te denken maar dat zie ik niet zo zitten vrij heftig spul en die sides zijn ook niet echt fijn als je het vekeerd treft. Ook veel vocht opslag.

Sides? welke sides? is niet zo heftig spul dk(voor mij) en als je voeding op orde is

en niet te veel zout dan bloat je "bijna" niet..

Deca & bold zijn totaal niet te vergelijken en bold en ik ben er van overtuigd dat bold vanaf 750 mg gezet moet worden wil je er een beetje wat van merken.

en verder vind ik het een flinke kuur voor een 1e kuur zou gewoon lkr

1-6 diana 50 mg ed
1-10 test e 500 mg

Nee dat klopt bold kan je niet echt verglijken met dk maar ik dacht toch met 600mg in de week aardig wat vooruit gang te boeken

Is er wat anders als dk of bold wat ik erbij kan nemen? of zeggen jullie doe dan maar dboll en test alleen zet ik de test dan liever op 12 weken

Gr

Nee dat klopt bold kan je niet echt verglijken met dk maar ik dacht toch met 600mg in de week aardig wat vooruit gang te boeken

Is er wat anders als dk of bold wat ik erbij kan nemen? of zeggen jullie doe dan maar dboll en test alleen zet ik de test dan liever op 12 weken

Gr

Ik ben over een paar dagen klaar met Bold 1000 mg en test 1000 mg ben er wel flink droog van geworden niet veel kg gepakt wel erg gedaald in VP terwijl toen ik aan de DK zat ik zkr 15 kg heb gepakt maar heel veel vocht/vet vind bold een stuk lekkerder.

sowieso als je voor het eerst kuurt ga je hard op een lage dosering veel is niet altijd beter krijg je alleen maar meer bijwerkingen van, heb er ervaring mee ;)

Lekker met test/diana beginnen dan doe je al 2e kuur weer wat anders, rustig opbouwen en op je voeding/rust/trainen letten dan komt het helemaal goed.
12 weken test kan overigens ook prima en dan diana als kickstart dan knal je wel.

suc6:lifter:

super bedankt ik ga het dan nu zo doen:

wk 1-6 40mg dboll
wk 1-12 test e 500mg

en dan pak ik ergens in september wel weer kuurtje met wat anders erbij :)

ik wil over 2 weekjes gaan beginnen natuurlijk ga ik een logje bijhouden

Terug
Naar boven