AndroidHealthClinic

1e Kuur 10week test-e only

LeanInProgress

Dutch Bodybuilder
Waardering
86
Lengte
1m50
Massa
40kg
Beste BBers

Ik zat na te denken over de volgende kuur.
1-10weken 500mg test-e e7d
12-15week 20mg nolva ed

1-10 weken 350mg test-e e5d
12-15 20mg nolva ed

Liever geen hcg ivm elke dag/elke 2 dagen te spuiten.
5dagen vs 7 dagen. Is het zo een groot verschil ivm sides? (acne enzo)

Graag tips en op/aanmerking erop.

Beste BBers

12-15week 20mg nolva ed

12-15 20mg nolva ed

Hcg hoef je toch maar 1x per week of per 5 dagen spuiten?

Beste BBers

12-15week 20mg nolva ed

12-15 20mg nolva ed

Denk dat je met test only best om de 7 dagen kan pinnen, ik deed het ook.
Sides zijn persoonsgebonden, mocht je je erom druk maken kan je er een ai bij runnen.

Hcg 2x per week zetten laat je meer overhouden dan stano.
Test gewoon doen wat je zelf wilt. Als je bang bent voor sides moet je gewoon niet kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Hcg 2x per week zetten laat je meer overhouden dan stano.
Test gewoon doen wat je zelf wilt. Als je bang bent voor sides moet je gewoon niet kuren.

Ja tuurlijk maar je wilt toch zo min mogelijke sides hebben lijkt me. Als 5x dan significant anders is dan 7x dan neem ik het ervan :). dus 1000iu per x of 1500?

Ja tuurlijk maar je wilt toch zo min mogelijke sides hebben lijkt me. Als 5x dan significant anders is dan 7x dan neem ik het ervan :). dus 1000iu per x of 1500?
Nee, 500 IU per keer, 2x per week.
Sides verschillen per persoon, dus het kan prima dat jij geen sides ervaart als je eens per week pint. Je kunt aankijken hoe het gaat en desgewenst overstappen op eens per 5 dagen of tweemaal per week.

Ik prik test e om de 5 dagen, stabielere bloedwaarden en dus minder sides. Heb nooit 7 dagen gedaan dus heb geen vergelijking maar in theorie moet het kloppen en ik voel me er prettig bij

Als ik hcg 2x per week moet spuiten kan ik dan niet gewoon de test erbij doen? Dus ma en do bijv. 500 iu hcg en 250mg per keer? Halfwaardetijd test ligt toch korter dan eerst gedacht werd of is t wel 10.5?
Denk winny niet ivm lever schade?

Als ik hcg 2x per week moet spuiten kan ik dan niet gewoon de test erbij doen? Dus ma en do bijv. 500 iu hcg en 250mg per keer? Halfwaardetijd test ligt toch korter dan eerst gedacht werd of is t wel 10.5?
Denk winny niet ivm lever schade?
Al die halfwaardetijden kloppen niet. De halfwaardetijd van enanthaat is ongeveer 4,5 dag.
Bedoel je HCG en testosteron in dezelfde spuit tegelijk injecteren? Men zegt dat je dat niet moet doen vanwege een verhoogde kans op infecties en abcessen, maar ik vraag me af of dat wel klopt. Of bedoel je op dezelfde dag beide middelen injecteren? Dat kan natuurlijk :p

Dacht in dezelfde spuit. Hoef ik maar 2x te prikken per week :p ipv 3-4. Maarja wat moet dat moet he

Owjaa de naalden zijn ook mini helemaal vergeten nvm.

Ik moet zeggen dat ik in de vorige kuren telkens op maandag en op donderdag zetten.
Dus een keer 3 dagen tussen en eens 4 dagen tussen.
Daar had ik toch redelijk wat acne mee ondanks zink / vit B10 en biergist.
Nu doe ik gewoon elke 4 dagen icm zink en ik heb bijna geen acne...
Vanaf nu altijd e4d voor mij :)

Dan wordt het
1-10 weken 350 mg test-e e5d
1-10 weken 500 iu HCG Ma en do
12-15 weken 20 mg nolva ed

Pijnlijke gewrichten en pijnlijke pomp voor heel klein beetje extra. Is het de meesten niet waard
Kwestie van wat visolie slikken en voldoende water drinken. Het is anders een goede kickstart waar je toch wat profijt uit kunt halen: sneller resultaat, meer trainingsagressie in het begin van je kuur, iets meer kracht.

Kwestie van wat visolie slikken en voldoende water drinken. Het is anders een goede kickstart waar je toch wat profijt uit kunt halen: sneller resultaat, meer trainingsagressie in het begin van je kuur, iets meer kracht.

Absoluut gezien is alles wat je toevoegt waarschijnlijk beter ja, maar de vraag is of het relatief gezien opschiet. Zeker met de extra sides. Denk dat wat visolie en voldoende water niet veel van het probleem doen wegnemen

Terug
Naar boven