AndroidHealthClinic

1e kuur advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

JayKel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
77kg
Hoi, ik wilde voorzichtig eens wat advies inwinnen over een eerste kuur. Ik volg dit forum al denk een jaar maar had me nooit geregistreerd maar ik heb er zeer veel van geleerd, vooral wat betreft voedingsschema's etc.

Over mij:

Ik ben dus 30 jaar en ik train nu 4 jaar waarvan 2 jaar echt serieus met voedingsschema& trainingschema.
Ik maak gebruik van eiwitten voor de dag en eiwitten voor de nacht (wissel ik soms af met kwark), creatine, multivitamine, omega 3&6 en soms een pre-workout zoals Crack.

Ik heb nu het gevoel steeds tegen een drempel aan te lopen en ik lijk er maar niet overheen te komen. Verder wil ik nog een aantal kilootjes massa aanzetten waarvan natuurlijk zo veel mogelijk spier.

Nu heb ik in mijn omgeving geen ''huisapotheker'' alwaar ik de nodige kuurtjes zou kunnen aanschaffen en zo maar vragen op dit forum mag natuurlijk niet. Zodoende heb ik na wat zoeken op internet 2 dealers gevonden maar buiten dat ik geen idee heb of ze kwaliteit of nep spul verkopen vond ik ook dat ze niet echt professioneel antwoord konden geven op mijn vragen.

1 dealer ontweek al mijn vragen en de ander zei dat de bijwerkingen niet zo veel voorstelde.
Van 1 dealer kreeg ik het voorstel om te beginnen met de volgende kuur:

Winstrol + nakuur Nolvadex

week 1 t/m 6 50 mg om de dag
week 6 t/m 9 30 mg Nolvadex

Totale kosten [geen prijzen bespreken!]

Van dealer 2 kreeg ik de volgende ''beginnerskuur''

Testo 750 mg
Deca 400 mg

nakuur Nolvadex

Kuur van 12 weken, injectie 1x in de week

Totale prijs [geen prijzen bespreken!]

Kuur 1 leek mij op zich OK maar de dealer leek me onproffesioneel en kuur 2 leek mij wat aan de heftige kant voor een eerste kuur

Jullie mening?

Laatst bewerkt door een moderator:
de beste en meest gebruikte beginnerskuur is 10weken test @500mg en week 12/15 nakuren met novadex.
eventueel als kickstart eerste 3 weken dianabol 30mg/d, maar dat is facultatief, niet nodig

• Topic Starter Topic Starter
de beste en meest gebruikte beginnerskuur is 10weken test @500mg en week 12/15 nakuren met novadex.
eventueel als kickstart eerste 3 weken dianabol 30mg/d, maar dat is facultatief, niet nodig

dat heb ik ook idd een aantal keer voorbij zien komen in topics. Maar deze kuren kreeg ik dus voorgeschreven (ik heb uiteraard gewoon blanco om advies gevraagd om te kijken wat ze me zouden voorschrijven

Je moet je zelf gewoon eerst inlezen en dan gericht eventueel iets bestellen.

Begin hier bij de stickies...er mogen nl geen prijzen genoemd worden.

Als je een auto gaat kopen, vraag je toch ook niet welke geadviseerd wordt door de verkoper?
Bij een eerste auto zal de ene verkoper zeggen neem eerst maar eens dit goedkope golfje en de andere verkoper zal zeggen neem gelijk maar deze dikke bmw want daar ga je harder mee dan een golfje.

Beetje vreemd van je kerel...iemand advies vragen en dan hier klagen dat je verschillende adviezen krijgt.

Het is je eigen verantwoording om geen advies nodig te hebben.

Lezen is "The Key"

;)

• Topic Starter Topic Starter
3 reacties 0 antwoord...

Precies een reden waarom denk veel mensen niets meer durven te vragen...

Al heb ik dit forum met al zn duizenden zo niet tienduizenden berichten gelezen dan nog is er veel onduidelijk en/of tegenstrijdig... Jullie hebben het over lezen maar lezen mijn topic niet eens goed...

Er mogen geen prijzen genoemd worden maar er is wel een sticky met de marktprijzen???

En hoe moet ik gericht iets bestellen bij dealers die me dit adviseren? De vraag is dus mede wat de voorstellen van de dealers voorstellen wat betreft deskundigheid en advies, maar blijkbaar kunnen sommigen alleen maar standaardantwoordjes als "lezen" geven... Als je niets zinnigs te melden hebt zeg dan niets zeg ik altijd maar...

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/

verschillende cycles, en info

sticky van de marktprijzen staat er enkel ter vergelijking!

beginners kuur
1-10 500mg test e pw
12-15 nolva 20mg ed ( 10 dagen na laatste inject om juist te zijn)

Het eerste antwoord wat je gekregen hebt, is in mijn ogen een zeer goed antwoord op je vraag.

Beste JayKel,

De bovenstaande reactie van mijn medeforumnisten is wel begrijpelijk. De normale gang van zaken is dat men met een specifiek kuurvoorstel komt voor een x aantal weken. Dit drukt men dan uit in; aantal weken + product + aantal mg's per periode.

Bijvoorbeeld;
Week 1-4 Winstrol tabs 50 mg/dag
Week 1-10 Testosteron 500 mg/week
Week 12-15 Arofixen 20-20mg/dag
Week 16 Nolvadex 10 mg/dag

Daarnaast is het essentieel om, zoals je overigens braaf gedaan hebt, je stats te vermelden. Op het moment dat je vermeld dat dit je eerste kuur is en dat je dealers om advies hebt gevraagd kun je reacties als "Lezen is key" terug verwachten.

Had je je afdoende ingelezen dan wist je dat een Testosteron only met een nakuur van Arofixen de meest gangbare en veilige eerste cycle was. Daarnaast had je geweten dat Testosteron van een niet nader te noemen UG lab tot op heden niet is nagemaakt en dat je dit product veilig kunt aanschaffen.

Ik hoop dat je nu duidelijk is dat de reacties van de forumgebruikers goed bedoeld zijn en dat je je realiseert dat bovenstaand kuurschema ook voor jou erg geschikt is.

dat heb ik ook idd een aantal keer voorbij zien komen in topics. Maar deze kuren kreeg ik dus voorgeschreven (ik heb uiteraard gewoon blanco om advies gevraagd om te kijken wat ze me zouden voorschrijven
Gewoon je dealer volgen joh, iemand die aan je moet verdienen geeft natuurlijk veel beter advies dan mensen die hier vrijwillig zitten om elkaar te helpen.

test 750 en deca 400 als eerste kuur?
Fokking nice.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven