MuscleMeat

1e kuur: Deca - Testo - Winstrol ?????

Super b

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik wil beginnen met een eerste kuur en dan wel met een Deca - testo kuur. Ik wil dit 8 weken doen. Mijn vraag is of ik het beste van allebei elke week 1 injectie kan nemen en in welke hoeveelheid? Ik weeg +- 70 kg, ben 1,70 m en ben 22 jaar. Verder train ik al een aantal jaar.

Mijn 2e vraag is: Ik wil er graag winstrol bijzetten. Nu heb ik verschillende dingen gelezen. Wat adviseer je mij?: Beter vanaf ongeveer de 3e week te beginnen of na de deca-testo kuur en waarom?

Mijn 3e vraag is: Hoe kan ik het beste nakuren als ik deca, testo en winstrol heb gebruikt? Ik zat te denken aan chlomid. Is dat voldoende?

Graag spoedige reacties omdat ik wil gaan bestellen.
Alvast bedankt voor je reactie en ik zou er erg mee geholpen zijn.

Brian

Bro je bent nog ERG licht voor je leeftijd post eerst eens ff een voedingsschema denk dat jij nog niet aan je natuurlijke max zit!!En wat is je doel ? massa? droog en hard? Ik zelf zou de test ff laten staan ivm met j eeerste kuur wat moet je dan bij de 2e wel niet gaan zetten?

En tot slot kan ik aan je vragen merken dat je echt niks van A.S weet dus als ik jouw was zou ik nog ff wachten A.S is geen wondermiddel het helpt je groeien maar voeding en rust is nummer 1!!!

ik zou ofwel 250mg test + 200mg deca nemen ofwel 250mg test + 3x50mg winstrol (ma woe vr), maar niet de drie tesamen. dat zal al zwaar genoeg zijn. met een kuur van alleen 200mg deca gedurende 8 weken zal je volgens sommigen die er meer van weten dan mij, als eerste kuur, ook goed vooruitgaan, maar ik heb er geen ervaring mee.
ik zou gewoon week 10 (2 weken na laatste deca) 100mg clomid nemen en week 11 50mg clomid.

• Topic Starter Topic Starter
Hey mensen bedankt voor jullie reacties.
Schroefje, ik weet inderdaad dat voeding en rust nummer 1 zijn. Rusten doe ik genoeg en ik weet wat ik eet. Ik heb wel het idee dat mijn voeding vrij goed uitgebalanceerd is. Als ik meer tijd heb vanavond ofzo zal ik effe vertellen wat ik zoal eet op een dag. Verder ben ik zo licht omdat ik vrij droog ben. Vetpercentage weet ik zo niet, maar de enige plaats op mijn lichaam waar een klein beetje vet zit is op mijn buik. Mijn doel is daarom om meer massa te kweken. Ik dacht daarom dat de combinatie deca met testo daarom wel goed zou zijn. De winstrol kan ik inderdaad misschien wel weglaten voor mijn eerste kuur. Ik kan natuurlijk altijd nog kijken hoe de deca i.c.m. de testo bij mij aanslaat en eventueel nog na deze kuur bv 3 weken winstrol doen???
Dus Skydirk, chlomid na deze kuur is voldoende denk je? Over nakuren weet ik namelijk nog te weinig.

En oja, het is niet zo dat ik nog niks van AS weet. Ik heb me er al maanden in verdiept en uitgezocht wat misschien het beste voor mij zou kunnen zijn. Vandaar dat ik met deze kuur kwam. Een goede vriend van mij heeft al meerdere kuren gedaan en heb het er al veel met hem over gehad en hij denkt dat dit wel ok is voor mij.
Dat ik met deze vragen kom is omdat het voor mij natuurlijk ook de eerste keer is en ik het er graag met meerdere personen over heb. Voor jullie is het toch ook ooit de eerste keer geweest?

Dus voor mijn eerste kuur 200 deca met 250 test per week is een goed idee?

Bedankt.....

Ik denk dat je niet gelijk moet stacken. Denk dat je te licht ben dus je zou al vooruit gaan op 1 soort AS.

Deca - test enth. is een goede massabouwer. voor jouw gewicht is 250 test - 200 deca idd voldoende. Je zou de eerste 4 weken tevens wat dianabol kunnen nemen @ 30 mg/dag.
week 1 - 10: 250 mg test enth.
week 1 - 9: 200 mg deca (200 mg is eigenlijk waardeloos, maar voor jouw gewicht lijkt het me wel ok).
week 1 - 4: 30 mg dboll

Omdat je met deca kuurt is een goede nakuur een must, omdat het vaak heel lang duurt voordat je van de deca herstelt bent.
nakuur:

week 11 - 16: 20 mg nolva ED
week 11: om de dag 500 IU HCG
week 13 & 14: 100 mg clomid ED
week 15 & 16: 50 MG clomid ED

De ene zegt, voor je eerste kuur kun je het beste beginnen met 1 AS, en de ander zegt weer stacken etc. Doe wat je het verstandigst lijkt. Ik zit in week 10 van mijn kuur en ben 14 KG aangekomen. Mijn gewicht was zo'n beetje hetzelfde als de jouwe en een erg lage vetgehalte.

Mijn kuur:
week 1-10: 500 mg test enth.
week 1-9: 300 mg deca
week 1-4: 30 mg dboll

nakuur:
week 11 - 16: 20 mg nolva ED
week 11: om de dag 500 IU HCG
week 13 & 14: 100 mg clomid ED
week 15 & 16: 50 MG clomid ED

Als ik het over mocht doen had ik 250 mg test, en 200 mg deca gezet. Ik denk dat ik iets te hard van stapel ben gelopen, en met iets minder hetzelfde had kunnen bereiken.

veel succes met je kuur.

over nakuren zijn er anderen die daar veel betere informatie kunnen over geven. ik heb daar tot nu toe nog niet veel aandacht aan besteed.

k persoonlijk zou kiezen voor test en winstrol.
zou niet te zwaar gaan zonde.

10week 250 mg test (van gs zit tot 340mg in ofzo dan heb je wel efect lol)
laatste 6 week om de dag 1 ampul winstrol 50mg zetten.
en een aantal ampullen hcg en je komt al een heel eind

je kan ook doen
10 week deca 300/400mg per week
en ook laatste 6 week winstrol eod 50mg

om gelijk test deca dbol zoals bb wanabee zegt kun je best doen heb je ook wel resultaat maar zonde om gelijk zo zwaar te doen

Kijk, met de laatste paar berichten kan ik tenminste iets. Hartstikke bedankt hiervoor jongens. Ik laat vandaag nog weten wat het gaat worden. Groeten.....

Braman je zegt:

[je kan ook doen
10 week deca 300/400mg per week
en ook laatste 6 week winstrol eod 50mg

]

Bedoel je dit dan naast de test die je eerder noemde, of je bedoelt:

10 weken deca + laatste 6 weken winstrol
of
10 weken test + laatste 6 weken winstrol

?

ik bedoelde of test en winstrol
of deca en winstrol

MmS zei:
Gaan deca en winstrol wel goed samen tegelijk? Ik had begrepen dat dit eigenlijk niet kon. Mag ik een uitleg?

??? Is dat zo? Zou ik ook wel willen weten dan.

P.s. waarom post je hier! Jij hoort adultbouncers te posten in de coïtus sectie :D Mods limiteer hem a.u.b. alleen tot de coïtus sectie :D

BBwannabe zei:
??? Is dat zo? Zou ik ook wel willen weten dan.

P.s. waarom post je hier! Jij hoort adultbouncers te posten in de coïtus sectie :D Mods limiteer hem a.u.b. alleen tot de coïtus sectie :D

Ik snap de grap niet maar vind em wel leuk :p

(Simpele ziel ben ik)

Deca en Winstrol is geen probleem.
Dbol en Winstrol is niet aan te raden. Volgens mij ben je inde war.

Mzzls

ik heb een keer een kuurtje gedaan can deca en test, goed van aangekomen, maar alles weer kwijt na veel stress en relatie problemen, heb nu van een vriend oxy gekregen , kan ik daar kilos mee pakken en zo ja hoeveel

kiri da kokki zei:
ik heb een keer een kuurtje gedaan can deca en test, goed van aangekomen, maar alles weer kwijt na veel stress en relatie problemen, heb nu van een vriend oxy gekregen , kan ik daar kilos mee pakken en zo ja hoeveel
een liter of 8 :D

wat een onnodige topic kick dit.... open een eigen topic of post niks, dus ga ff wat meer lezen op dit board. succes!

Terug
Naar boven