Fitness Seller

1e kuur: primo en anavar

supreme87

Novice
Waardering
0
Wie kan me adviseren??? :p

Ik ga voor de eerste x kuren, maar wil graag van tevoren mijn bloed laten testen, waar moet ik me allemaal op laten testen???

Bloed, lever en nierwaardes en wat nog meer?

Verder wil denk ik aan anavar van BD 30mg/pd, primo van GS 2ml.

anavar w1tm 4
primo w1tm 10

Moet ik hierbij als nakuur nolva nemen, en zoja welke dosering.
En kan ik rond week 7 een leverbeschermer nemen, of kan dat de primo verminderen?? Of is de kuur zo licht dat het niet persee hoeft?
Qua supplementen wou ik rond 3 gram vit c nemen, kan ik hierbij nog andere supplementen nemen of is dat niet nodig???
Wil graag advies om mij te helpen bij mijn kuur, en niet dat ik beter kan wachten.

Train op dit momment nou weer 2 jaar, en ben in die tijd van 67 naar 80 kilo gegaan bij lengt van 1.82.

Gr, supreme87

2 ml (oftewel 200mg)Primo per week lijkt me aan de lage kant. Minimaal 300mg. Geen leverbeschermer IN de kuur.

Hi en welkom!

Voor ik inga op je vragen zou ik je toch aan willen raden niet zo snel te willen gebruiken. In ieder geval niet tot je je wat beter ingelezen hebt in de materie. Hier heb je wat bruikbare links:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.anabolicreview.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Voor je bloedwaardes zou ik dus lever-/nietfunctie en je geslachtshormoonhuishouding laten testen.

Dit dus:

gamma GT
ASAT (SGOT)
ALAT (SGPT)
LDH
natrium
kalium
kreatinine
LH
FSH
Testosteron

Een nakuur is eigenlijk altijd nodig. In jouw geval zou je denk ik met zo'n 2 a 3 weken 20mg Nolva /d kunnen volstaan. De levercleaners zou ik eventueel na je kuur nemen. Mariadistel wordt hiervoor veel gebruikt.

supreme87 zei:
Wie kan me adviseren??? :p

Ik ga voor de eerste x kuren, maar wil graag van tevoren mijn bloed laten testen, waar moet ik me allemaal op laten testen???

Bloed, lever en nierwaardes en wat nog meer?

Verder wil denk ik aan anavar van BD 30mg/pd, primo van GS 2ml.

anavar w1tm 4
primo w1tm 10

Moet ik hierbij als nakuur nolva nemen, en zoja welke dosering.
En kan ik rond week 7 een leverbeschermer nemen, of kan dat de primo verminderen?? Of is de kuur zo licht dat het niet persee hoeft?
Qua supplementen wou ik rond 3 gram vit c nemen, kan ik hierbij nog andere supplementen nemen of is dat niet nodig???
Wil graag advies om mij te helpen bij mijn kuur, en niet dat ik beter kan wachten.

Train op dit momment nou weer 2 jaar, en ben in die tijd van 67 naar 80 kilo gegaan bij lengt van 1.82.

Gr, supreme87

Tis op zich wel eenverstandige beginners kuur, leverbeschermers enzo hoef je hierbij nog niet aan te denken maar aan welek dosering anavar dacht je zelf ?

Post ook even je voeding dan kunnen we er even naar kijken

het is een redelijk veilige kuur, maar ik vind anavar toch echt een competitie ofwel vrouwen as.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn voeding ben ziet er gemiddeld als volg uit:
(Draaide eerst ploegen dus tijden varieerde , maar heb nou weer ander werk zodat ik vaste tijden heb ;) : Doelstelling van mijn dieet was in de ochtend zoveel mogelijk koolhydraten te nemen, en naarmate de avond naderd meer eiwitten en minder koolhydraten.(Ben ook nog steeds aan het opbouwen maar hier is het standaard, van wat ik eet)

Brinta met magere melk+2 eiwit+1 banaan,1peer

3 bruin brood met kipfilet+100gram kwark

1shake eiwit+brinta

75gr rijst+kipfilet+ananas

Vlak voor training 2 geprakte bananen

Na training 2 lepels dextrose + creatine+glucosamine

uur na training whey eiwit shake + banaan

En laat in de avond alleen nog eiwit of van shake of van kip of vis

Dagelijks ook 2gr vit c+multi

Qua training doe hanteer ik een schema van 1 grote spiergroep en 1 kleine en train 4 x in de week , 4 herhalingen en dan per herhaling tussen 10 en 12 rep.

Wissel van schema om de 8 weken.
Kies persee voor deze kuur, 1 omdat ie relatief licht is,1 mijn doel is om niet direkt grote massa te pakken maar droge massa, zonder teveel vocht te krijgen. Hoop dat dit voldoende info is, en ja ga dus ook nakuur doen met nolva zoals hier boven werd geadviseerd. Ga vandaag ook naar de dokter toe, en vraag om verwijskaart om me te laten prikken op het hierboven genoemde waardes, en zal ze posten.

In elk geval iedereen alvast bedant voor de reakties, en zal de tips zeker overnemen, doel is toch om het zo goed mogelijk aan te pakken

Supreme87

het idee is en de motivatie zijn goed maar je voeding is verre van dat

80 gram brinta met magere melk en 20 gr whey eiwit

3 boterhammen 2 pindakaas 1 kipfillet

3 boterhammen 2 pindakaas 1 kipfillet 250 gr magere kwark

3 boterhammen 2 kipfillet en 1 apelstroop eiwit shake

100 gr rijst (ongekookt wegen) 250 gr kip, vis of biefstuk + wat groente

na training 70 gram brinta 250 gr magere kwark

begin hier maar mee en dan heb je in ieder geval een redelijk uitgangspunt

• Topic Starter Topic Starter
Na je training is het toch de bedoeling zo snel mogelijk je glycogeen aan te vullen door middel van koohydraten in de vorm van snelle suikers, en hierbij creatine te nemen, zodat de creatine in je spieren belanden op de snelste manier. Ik had begrepen dat je binnen 25 minuten zobiezo je snelle suikers moet binnenkrijgen, want anders heeft je lichaam veel moeite om deze uit zichzelf aan te vullen, of zit ik nou verkeers? ???

nee ok maar JK bedoeld waarschijnlijk de eerste echte maaltijd na je workout

na de training dextrose en whey en wat vit c

je kan je lichaam de eerste 2 uur na een training zien als een spons alles wordt dan heel snel opgenomen ook gewoon bv havermout ed , maar een carbo na het trainen word natuurlijk nog sneller opgenomen. Je kunt bv ook een carbo met wat whey eiwit laten mengen

waarom een leverbeschermer nemen? toch zeker niet voor primo. primo is helemaal niets schadelijk voor de lever. het kan nooit geen kwaad, maar is helemaal niet nodig.

skydirk zei:
waarom een leverbeschermer nemen? toch zeker niet voor primo. primo is helemaal niets schadelijk voor de lever. het kan nooit geen kwaad, maar is helemaal niet nodig.

Kan wel kwaad bij een milde kuur kan het de werking van de kleine hoeveelheid as dermate belemmerren dat je net zo goed niets kunt nemen.

Terug
Naar boven