Wie kan me adviseren
Ik ga voor de eerste x kuren, maar wil graag van tevoren mijn bloed laten testen, waar moet ik me allemaal op laten testen
Bloed, lever en nierwaardes en wat nog meer?
Verder wil denk ik aan anavar van BD 30mg/pd, primo van GS 2ml.
anavar w1tm 4
primo w1tm 10
Moet ik hierbij als nakuur nolva nemen, en zoja welke dosering.
En kan ik rond week 7 een leverbeschermer nemen, of kan dat de primo verminderen?? Of is de kuur zo licht dat het niet persee hoeft?
Qua supplementen wou ik rond 3 gram vit c nemen, kan ik hierbij nog andere supplementen nemen of is dat niet nodig
Wil graag advies om mij te helpen bij mijn kuur, en niet dat ik beter kan wachten.
Train op dit momment nou weer 2 jaar, en ben in die tijd van 67 naar 80 kilo gegaan bij lengt van 1.82.
Gr, supreme87
Ik ga voor de eerste x kuren, maar wil graag van tevoren mijn bloed laten testen, waar moet ik me allemaal op laten testen

Bloed, lever en nierwaardes en wat nog meer?
Verder wil denk ik aan anavar van BD 30mg/pd, primo van GS 2ml.
anavar w1tm 4
primo w1tm 10
Moet ik hierbij als nakuur nolva nemen, en zoja welke dosering.
En kan ik rond week 7 een leverbeschermer nemen, of kan dat de primo verminderen?? Of is de kuur zo licht dat het niet persee hoeft?
Qua supplementen wou ik rond 3 gram vit c nemen, kan ik hierbij nog andere supplementen nemen of is dat niet nodig

Wil graag advies om mij te helpen bij mijn kuur, en niet dat ik beter kan wachten.
Train op dit momment nou weer 2 jaar, en ben in die tijd van 67 naar 80 kilo gegaan bij lengt van 1.82.
Gr, supreme87

: Doelstelling van mijn dieet was in de ochtend zoveel mogelijk koolhydraten te nemen, en naarmate de avond naderd meer eiwitten en minder koolhydraten.(Ben ook nog steeds aan het opbouwen maar hier is het standaard, van wat ik eet)