AndroidHealthClinic

1e kuur, stats 98kg 8%

sanderbaco

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
6%
Hallo mensen,

Ik train inmiddels 9 jaar gemiddeld 4 a 5 keer per week, en me voeding is ook dik in orde. En ik heb het gevoel dat ik mijn maximum weleens bereikt heb. En ik kan overgaan op een kuur.

Ik twijfel alleen wat ik als eerste het beste kan gaan doen:

Optie 1: 10 weken 500mg Test icm met dianabol (welke test variant kan je hier bijv. het beste bij nemen?

Optie 2: Test only.

Optie 3: 8 weken 40mg Winstrol (of 6 weken 50mg winstrol), hierbij zijn de gains alleen niet optimaal, plus ik liever me lever niet zon grote klap geef.

Ook vraag ik me af of het nog goed is om in je kuur op te bouwen.. dus bijv. week 1 beginnen met 250mg test, hierna door naar 375 en daarna 500. zodat je maximaal blijft reageren.

Graag jullie advies/ervaringen hierover!!

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Bij optie 3 geef je aan je lever niet zo'n grote klap te willen geven, maar dianabol in optie 1 is meer levertoxisch dan Winstrol... 8 weken zou ik echter zoiezo niet doen.

Je geeft al aan test te overwegen dus je bent niet bang voor spuiten. Ik zou het dan als volgt doen voor een leuk beginners kuurtje

Week 1-4 40mg Winstrol pd
Week 1-10 250mg Test e e5d (375mg per week)
Week 12-14 20mg Nolvadex

Opbouwen niet nodig en winstrol gebruik je als kickstart daar de Test pas in week 4 goed zijn werk gaat doen.

BTW als jij op je profielfoto staat is je BF geen 6%

gewoon 10-12 weekjes test-e op 250 of 500mg per week

Terug
Naar boven