Fitness Seller

1e kuur test only

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit te denken om bij mijn test e kuur alsnog aan de tabs te gaan voor de extra kracht/massa.
Kan iemand mij aanbevelen welke tabs ik moest bestellen.
Voornamelijk hoor ik winnies en dianabol, maar welke dianabol is goed hiervoor.
Graag ook de hoeveelheid erbij in mg per dag.

Ik ben dit van plan om de laatste 4 weken van me kuur erbij te doen of tussendoor. Maar wel in totaal 4 weken tabs.

in afwachting van een reactie

Ik zit te denken om bij mijn test e kuur alsnog aan de tabs te gaan voor de extra kracht/massa.
Kan iemand mij aanbevelen welke tabs ik moest bestellen.
Voornamelijk hoor ik winnies en dianabol, maar welke dianabol is goed hiervoor.
Graag ook de hoeveelheid erbij in mg per dag.

Ik ben dit van plan om de laatste 4 weken van me kuur erbij te doen of tussendoor. Maar wel in totaal 4 weken tabs.

in afwachting van een reactie

4 weken d-boll @ 40 mg/dag verdeeld over 2 innamen vb. om 8.00uur 20mg

en om 16.00uur 20mg ..

4 weken d-boll @ 40 mg/dag verdeeld over 2 innamen vb. om 8.00uur 20mg

en om 16.00uur 20mg ..

Oke alleen welke d-boll. Ik heb een lijstje van me leverancier(s) daar staan er een aantal op. Kun je aangeven welk product i.p.v. de overkoepelende naam d-boll?

thanx

Leuk om te lezen, neem je bij zo'n test-e kuur een nakuur erbij? Of is dat overbodig?

@Mr Mike,

Me voedingsschema staat hierboven aangegeven, is verder niks in veranderd. Behalve dat ik me avondeten altijd met de pot thuis mee eet en dan zoveel mogelijk.

Is 3300 caloriën niet een beetje weinig bij een kuur? Gooi dat eens omhoog en kijk of je dan meer groeit :)

Ja ik zit er ook aan te denken om de kcal op te schroeven maar kom nu ook al geleidelijk aan, behalve in het weekend dan iets minder. Maar wel goed idee om meer kcal naar binnen te werken. Toch maar aan de rijst met kip en pasta's.

Gisteren getraind en weer op de weegschaal gestaan, nu weer 85 rond.
Probeer wel meer te eten, probleem is dat ik 's avonds werk en dan niet makkelijk kan eten omdat ik geen pauze heb. Nam dan altijd nog 3 boterhammen kipfilet maar doe er nu nog een shake bij met 75 gr hazelnoten erdoor, om kcal op te voeren.
Vervolgens neem ik rond 23:00 uur nog een caseine shake.

Vandaag rug en achterkans schouders trainen...

Merk zelf weinig van de test e, en denk zelf dat ik gewoon geen goed spul heb aangezien het nu al 6 weken in me lichaam zit en ik nergens iets van merk. Komende dinsdag gaan we over op test e van GG. Heb deze gepost bij nep of echt en deze is dus wel echt. Ben benieuwd of dit wel gaat aanslaan.
Daarnaast ga ik winnies bestellen om die de laatste 4/5 weken van de kuur erbij te pakken op 30/40/50 mg per dag dat weet ik nog niet, beetje informeren.

Neem wat meer havermout e.d. Mijn ochtend shake bij mijn kuur bevat bijvoorbeeld bijna 1200 calorieën. Makkelijk weg te krijgen omdat het allemaal vloeibaar is en binnen 5 min gemaakt :)

Ja overdag is het allemaal wel goed te doen, het gaat er met name 's avonds om na het eten. Maar zal eens wat havermout door de notenshake gaan gooien. Kcal bommetje wel hoor;)

Ja overdag is het allemaal wel goed te doen, het gaat er met name 's avonds om na het eten. Maar zal eens wat havermout door de notenshake gaan gooien. Kcal bommetje wel hoor;)

Ja dat cker, moet ook nog even kijken of 4600 calorieën in totaal voor mij niet teveel is, maar al is het alleen maar even om aan te geven hoe makkelijk het is wat extra calorieën toe te voegen :) Melk en havermout telt snel op:cool:

Vandaag weer wezen trainen en moet zeggen dat het wel lekker ging.
Rug en schouders getraind, waarbij ik voornamelijk bij schouders toch verbetering ga merken qua kracht. Daarnaast geeft de weegschaal ook 86kg aan, wat betekend dat er een kilo bij is.

Morgen de 7e prik, en de 4e 500mg.. Dit keer de eerste keer van golden gear.
Deze kuur ga ik doortrekken tot 12/13 weken denk ik aangezien ik genoeg test heb tot aan die periode.
Morgen borst en kuiten trainen.

Hoe gaat het hier?

ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat, ga volgende week ook mijn eerste Test only kuur doen met als eerste 4 weken d-bol als kickstart eens zien of ik meer resultaat kan opbrengen

zoo na lange tijd weer eens online.
redelijk druk gehad met school en trainen/eten etc...
daarnaast me laptoppie moeten missen ivm virusshit..

maargoed resultaat na 11 weken test-e.

de eerste 4 weken waren op 1 ml a 250mg ( te weinig achteraf!!!)
week 5 t/m 11 op 2 ml a 500mg..

toen ik begon met de kuur woog ik 79,5 kg, uiteindelijk in me laatste week woog ik 89,5 kg net geen 90:(.... inmiddels klaar met kuren en merk dat de kracht langzaampjes wegslipt, desondanks zeker nog wel gemotiveerd om te trainen en totaal geen last van kuur problems.
Inmiddels weeg ik nu zo'n 86,5 kg en hou ik dit al z'n 2 weken vast. Mag hopen dat het zo blijft dan ben ik zeker wel tevreden ondanks het falen van de eerste 4 weken op 250mg...

Netjes toch! 10 kilo gewonnen waarvan 3 kwijt.

Hoe lang geleden is je laatste inject nu geweest?
En heb je het bij de test gehouden of ook nog diana gehad?

Gr

Me laatste inject is inmiddels 4 weken geleden.
Nee ik heb geen dboll gebruikt, achteraf wel spijt van want in het begin de eerste weken was er nog weinig van te merken. Nu proberen me gewicht vast te houden, moet er veel voor doen merk ik alwel.

Me laatste inject is inmiddels 4 weken geleden.
Nee ik heb geen dboll gebruikt, achteraf wel spijt van want in het begin de eerste weken was er nog weinig van te merken. Nu proberen me gewicht vast te houden, moet er veel voor doen merk ik alwel.

Is niet makkelijk,goed blijven eten man;)

jaa zeker goed blijven eten, vooral de weekenden is lastig voor me.
ben dan beetje uit het eetritme, maargoed lekker doorgaan zo.

Terug
Naar boven