Fitness Seller

1e kuur voor augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
week 1-10 test enth 1500 mg en boldenone 800 mg

week 1-7 D-Boll 50 mg

Week 12-15 nakuren clomid

Zo gaat mijn massakuur eruit zien zie iik nog iets over het hoofd of hebben jullie nog tips.

• Topic Starter Topic Starter
en misschien komt er in week 1-5 test prop bij en dan dagelijks 200 mg

Een 1e kuur? Wil je kapot ofzo of is dit een geintje?

ik wil gewoon een kuur waarbij ik goede massa pak en dan een jaar geen kuur meer

Originally posted by patje79
week 1-10 test enth 1500 mg en boldenone 800 mg

week 1-7 D-Boll 50 mg

Week 12-15 nakuren clomid

Zo gaat mijn massakuur eruit zien zie iik nog iets over het hoofd of hebben jullie nog tips.
Zou week 1 frontloaden met test. Anders kuur je de eerste weken zuiver op d-bol.

Verder event. HCG week 10,11,12

Voorts 7 weken dbol 50 mg: zal je moeten oppassen voor lever/maag problemen en veel water drinken.

Hoeveelste kuur is dit trouwens? Want je dosis is relatief hoog.

dit is mijn 1e kuur en mijn dealer heeft mij ook vertelt dat mijn doseringen hoog zijn en niet zonder risico's maar dat ik er zeker goede massa mee ga pakken. Maar dat frontloaden zal ik doen, bedankt

en misschien komt er in week 1-5 test prop bij en dan dagelijks 200 mg
Als je dat doet, dan geen frontload. Maar zou dit zoiezo niet doen als ik jou was.

hoe bedoel je niet doen de hele kuur niet of alleen die prop niet doen en alleen frontloaden en de rest van de kuur aanhouden

dit is mijn 1e kuur en mijn dealer heeft mij ook vertelt dat mijn doseringen hoog zijn en niet zonder risico's maar dat ik er zeker goede massa mee ga pakken. Maar dat frontloaden zal ik doen, bedankt
Mja, maar dat hoog dosseren geeft niet perse meer resultaat als het je eerste kuur is.
Je bent nog maagd wat AAS aangaat en je zal dus nog heel goed groeien op lagere dosis. Want wat ga je doen over een jaar? 3 gram test/week? Want dan zal je weer meer nodig hebben... Ik denk dat de lat veel te hoog ligt voor een eerste kuur.

hoe bedoel je niet doen de hele kuur niet of alleen die prop niet doen en alleen frontloaden en de rest van de kuur aanhouden
Ik bedoel ofwel prop ofwel frontloaden.

als 1e kuur is dit niet slim!
met de helft van de doseringen pak je ook al een flinke berg massa. Deze doses zijn veel te hoog, meer voor de ver gevorderde..

wat zijn je stats?

ik zou echt gewoon de helft doen, dan doe je een mooie kuur..

dus je zegt dat als ik nu zo hoog kuur dat ik dan over jaar weer hoger moet gaan anders slaat het niet aan, klopt dit?

en hoe zou je mijn kuur eventueel dan zien?

dus je zegt dat als ik nu zo hoog kuur dat ik dan over jaar weer hoger moet gaan anders slaat het niet aan, klopt dit?

precies, check mijn post hierboven, wat je wel kan doen..

Ik zeg dat iemand met kuurervaring minder merkt van een dosis die al eens gebruikt is geweest.
Aangezien jij nog niets hebt gebruikt is er geen reden om zo hoog te gaan in dosis, het zal je geen extra massa opleveren enkel je gezondheid meer schaden.

Ben het eens met Jack: doe eens de helft van alles, en de dbol op 35-40mg/ dag

ik zie wel dat jullie er geen verstand van hebben anders zou je niet zeggen dat de helft genoeg is.

als je 1 klontje suiker neemt proef je dat toch ook minder als 4.

misschien is de dosering wel wat hoog maar mijn dealer zei duidelijk dat ik er zo wel meer uit kan halen

ik zie wel dat jullie er geen verstand van hebben anders zou je niet zeggen dat de helft genoeg is.

als je 1 klontje suiker neemt proef je dat toch ook minder als 4.

misschien is de dosering wel wat hoog maar mijn dealer zei duidelijk dat ik er zo wel meer uit kan halen
Als je gaat luisteren naar je dealer dan ben je goed bezig. Zie je dan niet dat het dubbel voor hem het dubbel opbrengt? Gebruik jij eens je verstand!

nee, want ik ken emm al heel lang en heb ook nog met hem samen opgetrokken dus hij wil mij niet leeg plunderen en hij heeft het beste met mij voor ook zei hij dat ik zo'n 4 a 5 liter water moest gaan drinken

Ik heb genoeg mensen gezien die op de helft heel goed zijn gegroeid, tot zelfs 14-15 kg.
Maar als je het toch allemaal al beslist hebt dan vraag ik me af waarom je het nog komt vragen aan ons, wij hebben er toch geen verstand van?

als je zo rekent, waarom neem je dan geen 3000 mg?

een beginner kan op de helft van jouw kuurtje onder gunstige omstandigheden op minimaal 10 kilo rekenen..
met de dubbele dosering misschien een paar kg meer.. maar wel ten koste van je geld ene gezondheid.

verder ga ik je niet meer adviseren. sorry.

ik bedoelde het niet als een aanval mocht het zo over gekomen zijn mijn excuus.

Ik weet dat je ook op minder kan groeien tuurlijk kan dat maar ik denk wel dat ik er op deze manier meer uit ga halen en dit is misschien ook wel mijn laatste kuurtje ook dus tevens 1e en laatste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven