AndroidHealthClinic

1e kuur voor augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Jack
als je zo rekent, waarom neem je dan geen 3000 mg?

een beginner kan op de helft van jouw kuurtje onder gunstige omstandigheden op minimaal 10 kilo rekenen..
met de dubbele dosering misschien een paar kg meer.. maar wel ten koste van je geld ene gezondheid.

verder ga ik je niet meer adviseren. sorry.

ok toch bedankt en 10 KG is een heleboel dat weet ik maar waarom 10 als ik ook 15 of misschien wel 18 kg kan pakken ik wil 1 kuur doen en die wil ik dan gelijk goed doen.

Originally posted by patje79
...en dit is misschien ook wel mijn laatste kuurtje ook dus tevens 1e en laatste...
Je wilt niet weten hoeveel mensen ik dat heb horen zeggen die nu al aan hun zoveelste kuur zitten.

Het is net wat Jack zegt: die dubbele dosis levert (indien je eens zoveel eet) een kilo of 2 meer op (hoogstwaarschijnlijk vet en vocht).
Als je daar je gezondheid dubbel voor wil schaden..voor 2 kilootjes...

Wij zeggen dan nog de helft, dat is nóg 750 mg test, velen hebben genoeg aan 500 mg per week, hoger gaan heeft geen zin want je receptors zijn dan al verzadigd.

ik zie wel dat jullie er geen verstand van hebben anders zou je niet zeggen dat de helft genoeg is.

als je 1 klontje suiker neemt proef je dat toch ook minder als 4.

misschien is de dosering wel wat hoog maar mijn dealer zei duidelijk dat ik er zo wel meer uit kan halen

Maar als jij 20 klontjes neemt of 30, denk je dat dat verschil dan nog zo groot is als je het proeft?

ok toch bedankt en 10 KG is een heleboel dat weet ik maar waarom 10 als ik ook 15 of misschien wel 18 kg kan pakken ik wil 1 kuur doen en die wil ik dan gelijk goed doen.
Lees goed wat er staat: een paar kilo meer: dat is dus 12-15kg max. ALS je héél goed eet en traint.
Je moet eens van het idee afstappen van meer = meer.

Want zo eenvoudig werkt het niet.

ok, dus mijn dealer neemt mij toch in de maling.........ik zal vanavond even bij hem langs gaan.

Dan ruil ik wel het een en ander voor pgf2 ik weet dat je hiervan drog wordt en het in je maag moet injecteren dus dat is ook wel leuk dan bouw ik en massa op en wordt ik mooi droog

ja, precies, in je maag injecteren, wel een lange naald nemen he!
anders geraak je niet in je maag :D

Waarom niet in je darmen? Dan train je die spieren ook eens :D

w haha ik bedoelde in mijn buik haha, foutje

hadden we toch die 2 palers hier moeten houden met hun 8ste kamertje :laugh:

Maar mijn kuur is wel goed nu dan he ik halveer het en doe er pgf2 bij en in week 1-7 ook nog 20mg winstrol en dan is tie af.

Ja jullie zien ik ben goed geinformeerd :) misschien toch een goede dealer

Wat ? Winstrol samen met d-bol? Waar haal je dat nu weer vandaan?

Bodyman? :rolleyes:

Typisch weer een geval van `ik kan niet wachten en heb geen zin in trainen maar wil een grote jongen zijn´.

De sport zélf zal je wel geen zier interesseren, maar het gaat je om de effecten. Daarom heb je maar gewoon even geinformeerd bij een dealer (die geldgeldgeld wil verdienen) en die heeft je uiteraard aanbevolen zo veel mogelijk af te nemen voor een goed resultaat.

Godgodgod het moet niet gekker worden hier.
1500mg test als eerste keer, ik zou graag even bij je in huis willen wonen om jou krom te zien liggen kerel.

Oh en anders dat pgf2 ja, meteen doen, effe omrullen en gaan maar.

Heb ik niet eens eerder verteld over dealers die grote hoeveelheden test etc aanbevelen en de reden ervoor?

Hun spullen zijn 100% fake en bevatten geringe hoeveelheden methyl-testosteron. Om de klant toch een bevredigend effect te laten krijgen moet je zo iemand wel veel verkopen anders dan gebeurt er dus erg weinig want 1 ampul bevat ongeveer 30-40mg test.

Snappie? :)

waarom winstrol er weer bij??? je weet toch wel dat cutten en bulken niet samen gaat?

lol @ dbc01 :p

ik train 5 jaar en mijn hart en ziel liggen erin. en winstrol admin is voor droge massa

en deca is voor massa, halotestin voor kracht, oxy voor massa/kracht, etc ect, waraom neem je dat er ook niet meteen bij?

ik train 5 jaar en mijn hart en ziel liggen erin. en winstrol admin is voor droge massa
Je gaat geen winstrol met d-bol combineren, dat is vragen om gezondheidsproblemen.

Je wil een massa kuur met min 10 kilo winst en nu is het ineens droge massa?

Je had in die 5 jaar beter wat meer gelezen over steroïden.

en je hebt je stats ook nog niet gepost, pat79 ( bodyman ???)

pffffff, dit komt door jullie. Ja niet jullie fout maar jullie leren mij weer even gauw iets nieuws ik wil dus een massa kuur, maar er niet al te vet uitkomen met hangtieten.

Zou jij een kuurtje voor mij samen kunnen stellen dan met de middelen uit de 1e post met een duus van max. 15 weken

Mijn stats zijn

24 jaar
90 KG
vet%: 11%
train nu 5 jaar met goede voeding etc.
en ja ik heb een goede body

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven