Leeftijd: 24 Gewicht: 88 kg BF: 10% Wil 1e kuur 6 weken lang anavar runnen op 50 mg per dag. Vraag: is een nakuur handig? zo ja, hoelang en wat
Thanks!
Thanks!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou wel wat achter de hand houden ja. Nakuren met Nolva op 20mg ed. 2-3-4w afhankelijk van hoe snel je herstel gaat. Verder zou ik de Anavar hoger doseren. 70/80mg bijvoorbeeld is veelvoorkomend. Overigens is Anavar only wel een beetje een slap kuurtje, net als alle andere orals only. Maar als kennismaking kan ik best begrijpen dat je niet meteen wilt prikken. Als je het echt in 1x goed wilt doen; 01-10 Test-E - 500mg ew 01-06 Anavar - 70/80mg ed.
Zou gewoon test e 500 mg/weel doen. Eventueel met kickstart.
Oral only gaat gewoon tegenvallen. Het is een beetje beffen zonder gepijpt te worden dan.
.
.Weet niet hoe lang je bent, maar 88kg 10% lijkt me best netjes. Ik zou het ook meteen goed aanpakken en een test kuurtje doen.
Offence wel taken. Is 10%, 4 punts gemeten, train 6 jaar, niet de 1e keer dat ik bf% meet. Thanks brah. ---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------die 10% is naar alle waarschijnlijkheid eerder 13-14. No offence @ TS
Thanks voor je reply bro Doel is om te proberen zoveel mogelijk op hetzelfde gewicht te blijven (en harder te worden) in de cut m.b.v. anavar. Daarom lijkt me anavar een leuke start! Zeker als 2e zuur zal zoiets als jouw huidige kuur gaan wordenrofl +2. OT: ik heb zelf vorige zomer een ana / winny only oral kuur gedaan van 7 weken op 75/50mg, het is inderdaad een "leuke" kennismaking met AAS, primair is van belang wat je doel is en je verwachting. Ik zat op 8.5% toen ik starte dus de extreme lijnen en hardheid naar mate de kuur vorderde ( werd nog droger door dieet ) was zeer prettig en ook een leuke krachttoename. De hardheid en fikse krachttoename verdwijnt redelijk snel na de kuur, gewonnen vvm kan je redelijk goed behouden indien je pct / dieet op orde is. Momenteel ben ik bezig met me 2e kuur ( nu 3e week ); wk 1-12: test E 600mg p/w 2x 300mg wk 1- 12: provi 50mg ed wk 1 - 12: hcg 2x 500iu p/w Mentaal ervaar ik dit een stuk prettiger en de pomp / volheid begint langzaam op te komen evenals kracht, dus ik denk dat je voor jezelf goed moet bedenken wat je doelen zijn
.

''afhankelijk hoe snel je herstel gaat'' - advies om na de kuur bloed te laten prikken en test waardes te checken? weet niet hoe je anders je herstel goed kunt meten
Dat zou ik dan in elk geval ook voor de kuur doen, heb je een ijkpunt.
Gewoon die Anavar pakken als je dat wilt. Doe wel 70-80mg per dag en dan 2 weekjes clomid 50mg per dag na kuur. Dan zit je wel goed. Heb dezelfde kuur gedaan mast vond het tegen vallen dus daarna een test-primo kuur gedaan.
Ik zou geen bloedprikken voor en na een var only. Beetje zonde van het geld in die situaties. Het is wel het veiligste, maar goed zo heftig is een var only van 6 weken nou niet.