Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Thanks voor je reply!
Liever clomid dan nolva volgens jou?
Volgens Cools kun je beter clomid pakken na Anavar. Check zijn topic even hierover
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor je reply!
Liever clomid dan nolva volgens jou?
Ervoor is de bedoeling omdat ik nu 6 jaar bezig ben en nog nooit me waardes heb laten checken, dus pak eigenlijk 2 vliegen in 1 klap: kan ik mooi me waardes meten en heb ik gelijk een idee vóór de kuur.
Erna weet ik nog niet, in een post hierbove zei iemand dat je moet nakuren aan de hand van hoe snel je herstelt - maar dit lijkt mij alleen te achterhalen door je test levels te meten?

Ik zou geen bloedprikken voor en na een var only. Beetje zonde van het geld in die situaties. Het is wel het veiligste, maar goed zo heftig is een var only van 6 weken nou niet.
Zou gewoon test e 500 mg/weel doen. Eventueel met kickstart.
Oral only gaat gewoon tegenvallen. Het is een beetje beffen zonder gepijpt te worden dan.

cool:d:d ---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ---------- ik wil zelf ook wat gaan posten alleen ik weet niet hoe ? ik moet 15 blabla hebben ? ben nieuw hier xD

) Maar voor mannen zou ik het eerder naast iets laten lopen ipv only. (zelf pak ik het straks wss de laatste weken vd test/tren kuur bvb.) Anavar geeft je een shitload aan kracht, maar qua kilo's winnen nagenoeg nada,... Waar laten jullie prikken? Bij de huisarts? Hoe duur is dat?
Waar laten jullie prikken? Bij de huisarts? Hoe duur is dat?

Volgens mij moet je zelf prikken, genoeg over te vinden op het internet. Of door een vriend/vriendin ofzo
Denk dat hij bloedtest bedoelt. Dat ga je niet zelf prikken, maar of via verwijzing huisarts of op eigen kosten bij iets als medi mark.