XXL Nutrition

1e kuur, welke kuur kans op gyno nihil? Ervaringen?

Ravivy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
8%
Beste mensen,

Ik lees al enige jaren mee op dit forum echter heb ik zelf nog nooit iets geplaatst dus bij deze.

Ik ben al geruime tijd aan het nadenken over een 1e kuur. Aangezien ik zelf enigszins last heb van puffy nipples en een klein schijfje onder mijn rechtertepel ben ik wat argwanend met kuurpakketten waarbij de kans op de gyno wordt verhoogd, dus een test 500 met deca kickstart is niet optioneel (en primo is te duur).

Mijn vraag luidt dan ook wat raden jullie mij aan? Ik hoef er niet gelijk 10kg spiermassa bij, het gaat mij er meer om dat ik er op een ‘rustige manier’ aan kan proeven zonder al te veel sides(lees: gyno, haaruitval). Ter illustratie: is een 3-6wkn winny / 8 wkn var leuk om mee te beginnen?

Vriendelijke groet.

Test only klaar goodluck.

500mg test

Beste mensen, Ik lees al enige jaren mee op dit forum echter heb ik zelf nog nooit iets geplaatst dus bij deze. Ik ben al geruime tijd aan het nadenken over een 1e kuur. Aangezien ik zelf enigszins last heb van puffy nipples en een klein schijfje onder mijn rechtertepel ben ik wat argwanend met kuurpakketten waarbij de kans op de gyno wordt verhoogd, dus een test 500 met deca kickstart is niet optioneel (en primo is te duur). Mijn vraag luidt dan ook wat raden jullie mij aan? Ik hoef er niet gelijk 10kg spiermassa bij, het gaat mij er meer om dat ik er op een ‘rustige manier’ aan kan proeven zonder al te veel sides(lees: gyno, haaruitval). Ter illustratie: is een 3-6wkn winny / 8 wkn var leuk om mee te beginnen? Vriendelijke groet.

Gezien je al enige jaren mee leest, vraag ik mij af of je in die jaren deze sectie hebt overgeslagen...

Beginnerskuur is namelijk een onderwerp wat minstens 1 maal per week aangehaald wordt met vrijwel altijd hetzelfde advies: 10 weken 500mg test, eventueel ondersteund door een kickstart van 4 weken. Daarnaast heb je ook nog de keus of je HCG mee laat lopen of niet.

Zorg dat je nolva bij de hand hebt, wanneer het opspeelt dan die mee laten lopen... weet je gelijk hoe gevoelig je er voor bent (of niet).

Wanneer je bang bent voor sides, blijf er dan gewoon van af want je gaat ze een keer tegen komen alleen is de vraag met welke intensiteit en wanneer.

PS: Kuren doe je om te groeien, niet om klein te blijven... als je niet groot wilt worden, moet je lekker naturel blijven trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijke antwoorden haha. Het feit dat ik al enigszins puffy nipples heb en een schijfje (ondanks laag vet), maakt niet uit bij een test kuur? Ik kan hier namelijk nergens literatuur over vinden... De enige reden dat ik voor iets als winstrol zou gaan is om wille het feit dat dat niet aromatiseert.

Je hebt het al dus geen zorgen om te maken hahaa. Heb er zelf ook last van sinds puber en werd beetje para 1e paar weken maar na tijdje heb je schijt. Als je gyno weer komt voel je dat na ongeveer 4 weken wel

En dan neem je nolva tijdens de kuur, ongeacht dat de kuur nog niet voltooid is? De resultaten zijn dan toch minder?

Dat zonder meer. Ik vroeg het mij alleen af.. aangezien nolva oid ook geen smarties zijn, dus ik weet niet in hoeverre je die gedurende je hele kuur mag/kan nemen.

Dat zonder meer. Ik vroeg het mij alleen af.. aangezien nolva oid ook geen smarties zijn, dus ik weet niet in hoeverre je die gedurende je hele kuur mag/kan nemen.

AAS zijn op geen enkel vlak snoepjes en daarom is het ook wijs dat deze verantwoordelijk en nuttig gebruikt worden...

Weet dat sommige mensen het hele kuur runnen ter preventie.
Maar ik zelf zou dat niet doen gewoon wanneer je last hebt nemen ergens op forum staat hoeveelheden etc.

Terug
Naar boven