- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RESULTAAT:
Heb net me gewicht en bodyfat metingen gedaan:
Gewicht: 92,5 Kilo
Bodyfat: 10,9%
Dus dat is een toename van 4 kilo en een afname van 1+% aan bodyfat![]()
Dus ik ben zeer tevreden met dit eindresultaat. Nou proberen om dit vast te kunnen houden.
Mooi resultaat! Heb je nou 6 weken op 50mg pd gezeten?
We zijn nu 3 weken verder, een week na afloop van je nakuur. Hoe zijn je stats nu?
En hoe ben je omgegaan met de mindere pump na je kuur?
Je log was erg interessant om te lezen, maar het is natuurlijk ook heel interessant om te lezen hoe het je nu vergaat.

Gewicht staat momenteel op 91,5 dus 1 kilotje er af maar de rest weet ik wel vast te houden. Me Bf zal ongeveer nog het zelfde zijn heb eerlijk gezegd niet meer exact gemeten.
HAHA de pomp........"die goeie ouwe tijd"
Nee man eigenlijk alleen de eerste week na beindiging van winny miste ik het, daarna is het gewoon weer normaal, maar het meeste van me kracht toename heb ik vast kunnen houden(scheelt in ieder geval niet veel)
Moet wel toegeven eenmaal de stap gezet naar roids...........mijn volgende kuurtje staat namelijk ook al weer gepland, na de zomer: test e/dianabol
Heb na beindiging winny nog 2,5 weken aan de nolvadex op 20mg/d gezetten maar daar krijg je pas puisten van man de t*ring.
Das mooi kerel die puisten, bewijst alleen dat winny bij jou onderdrukt en dat je hormoonschommelingen hebt. Proves most people and their oppinion about pct with winny only wrong.

Dat je dat durft te veronderstellen aan de hand van acné vind ik wel heel erg kort door de bocht, zeker als je geen inzicht hebt in het voedingspatroon.![]()
)Hangt toch gewoon van persoon tot persoon af, ben zelf in m'n vierde wee van een gelijkaardige kuur en ik heb tot nu toe één puist gezien (bij mezelf dan)
Dat je dat durft te veronderstellen aan de hand van acné vind ik wel heel erg kort door de bocht, zeker als je geen inzicht hebt in het voedingspatroon.![]()
hai allemaal,
ff snel zag hier iemand zeggen dat whey eiwitten voor het slapen gaan niet goed is.
Nou is mij dit door Willem Jonkman wel aangeraden (en met succes)en hij heeft er verstand van!!!!
aar maak allemaal je eigen besluit!!!
nou allemaal succes met het ijzer