XXL Nutrition

1e kuur

jjuann

Novice
Waardering
0
hoi,
ik ben juan, 20 jaar 1m 72 en weeg een 68 kilo.
ik ben sinds gisteren begonnen met de volgende kuur van (slechts) 5 weken
week 1 tot week 5 elke maandag 2 ml super tren 150
week 1 tot week 5 elke vrijdag 2 ml overdrive
week 3 en week 4 elke woensdag 1.5 ml winstrol en week 5 2 ml winstrol
nu hebben ze me wel wijsgemaakt dat nolvadex niet nodig was, maar deze ga ik toch in huis halen.
enkel had ik graag geweten wanneer ik er best mee begin...
ne deze kuur begin ik terug met creatine en amino force one (pillen) te nemen

waarschijnlijk zullen de meeste hier zeggen dat ik nog meer natuurlijk kan bereiken en dat ik nog niet moet kuren, maar ik ben niet om te praten...

wat vinden jullie van de samenstelling??
en ivm winstrol, dit moet in de schouder geinjecteerd worden, hebben jullie nog tips of dergelijke, heb al wat rondgelezen maar vind er niet direct iets over terug, maar vrienden van me die ook winstrol geinjecteerd hadden, crepeerde van de pijn de dag erna...

voor de rest ben ik ook sinds dit weekend begonnen met een "voedingsschema" ik eet elk uur iet, en drink min 2 eiwitshakes per dag.
voor de rest let ik er ook op dat ik veel water drink en veel kip, vis, bruin brood, pasta,...

tips opmerkingen vragen of commentaar altijd welkom

k*t kuur...te kort...doseringen slaan nergens...winny in de schouders? hahah staat zeker in de bijsluiter...en nu al voeding aangepast? goed bezig man!

kortom jij bent dom bezig!

OEIIII MONSTER POST VRIEND!!

Hoi,
ik ben CRackjunk 23 jaar en weeg 45kg.
Ik snuif graag asbest samen met TLbuis poeder. dit doe ik slechts 5weken.
Ik weet nii wat ik snuif als et maar lekker is!

Ik vind je kuur MEER DAN k*t!
Je weet nix over kuren, je weet niet waar je aan begint en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Diep triest dit man.

Sinds dit weekend begonnen met een eetschema?

Had je vanaf het begin al moeten doen!

Ik zou als ik jou was nog maar eens UREN gaan inlezen hier en
stickys onder de loep nemen. Want serieus:

BLIJF ER GEWOON VAN AF!!

SUMMER SUMMER SUMMERRRR TIME!!

• Topic Starter Topic Starter
oke dat een k*t kuur is weet ik ondertussen wel maar wat is er dan mis mee..???
ik volg alleen maar raad op die ik van mensen heb gekregen.
en een vriend van me is hier 13 kilo mee bijgekomen en heeft er 11 van overgehouden dus wat is er dan zo slecht aan.
en ik ben al een jaar bezig met een voedings schema maar begin gwn opnieuw..

graag gedaan 'jjuann'...meer kan ik er niet van maken...maar je hebt wss een begeleider achter je staan die je blind volgt..hahahahaha

oke dat een k*t kuur is weet ik ondertussen wel maar wat is er dan mis mee..???
ik volg alleen maar raad op die ik van mensen heb gekregen.
en een vriend van me is hier 13 kilo mee bijgekomen en heeft er 11 van overgehouden dus wat is er dan zo slecht aan.
en ik ben al een jaar bezig met een voedings schema maar begin gwn opnieuw..

kijk naar de esters vd trenbolone en overdrive en winny....

ok sluit dit maar!
en @ dennis999, goed bezig ik vroeg alleen maar wat raad...
ciao

ik zeik niet af...maar posten dat ie het toch wel doet en dan een vraag niet beantwoorden....en dan antwoorden 'ik vraag alleen om raad'...als je t toch al gaat doen waarom dan advies vragen?

ik ben hier echt ni aan begonne zonder raad te vrage, zoals ik al zei, ik volg gewoon de raad op die ze me tot nu toe altijd hebben gegeven.
en nee ik weet idd niets van kuren af en ben ook niet van plan om uren voor men pc te hangen. ik wou gwn is horen wat jullie hiervan vonden maar blijkbaar volledig het tegenovergstelde van wat ze mij hebbe verteld. ben nu toch al bezig, het enigste wat ik nog wou weten is, mag ik winstrol eender waar zetten dan...???
want volgens de "verkoper" moest dit of in de schouder of drinken maar dat geeft minder effect, dat je het mag drinken heb ik ondertussen hier al gelezen ook maar niet waar ik het moet zetten.

wtf is u probleem eig??? voelt ge u nu echt beter omda gij wel uren voor de pc hebt gezeten om alles over kuren te leren....
als ik nieuw velgen onder mennen auto wil zette moet ik daarvoor ook alles over automechanica gaan studeren....
ik trek men plan wel en van mij mag dit dicht
grtz

haha, je lijf en medicijnen toedienen dien je wel doordacht te doen....is geen 'velg' voor onder je auto...wat ben jij onwijs dom zeg

trek jij je plan maar....op basis waarvan eigenlijk? want kennis heb je niet!

ben het eens met dennis

gast met je lichaam moet je niet spelen is het enige wat je hebt geen lichaam is geen leven

en nu gvd trainen

Ben ervan overtuigd dat dennis het niet slecht meent met jouw, mss wat op een directe manier:D
Maar anabolen zijn geen medicijnen waar je grappen mee uithaald;)

Dus eerst goed inlezen zodat je een goede kuur kunt samenstellen en de risico's weet over kuren;
btw tren voor je eerste kuur ken je wel de side's?
Naar mijn mening ben je nog niet klaar voor een kuur met en kan je naturel eerst nog veel meer gainen.
Maar wie ben ik het is jouw lichaam

Wat zijn trouwens de esters waar Dennis het over had ??? ;-)

hahahahaha, man man man, dit is zooo herkenbaar !
die verkoper zei dat het zus en zo moest !
pfffff... ze zouden die mannen verdorie zelf moeten vol rammen met allerlei shit en hen dan als straf geen nakuur geven...

@ topicstarter: waarom 2 ml van 1 soort zetten op 1 dag van de week, en op een andere dag 2 ml van een andere soort ? je moet toch wel eerst weten wat de halfwaardetijd is van de produkten, om te grote schommelingen in je bloedwaarden tegen te gaan ?

Ik geef dennis wel gelijk, dat je beter eerst wat meer info had opgezocht, en VOORAL: nog wat wachten met kuren, want 20 jaar en 68 kilo is echt wel te weinig !

Toch succes, en hou ons op de hoogte

wtf is u probleem eig??? voelt ge u nu echt beter omda gij wel uren voor de pc hebt gezeten om alles over kuren te leren....
als ik nieuw velgen onder mennen auto wil zette moet ik daarvoor ook alles over automechanica gaan studeren....
ik trek men plan wel en van mij mag dit dicht
grtz
Dat jij je lichaam vergelijkt met een auto zegt al genoeg denk ik...

Luister asjeblieft naar de wijze raad van die gasten hier, zoniet sterkte!

ok kijk ik heb die 3 producten gekocht en heb 1 maal 2 ml super tren gezet.
mss ben ik dom maar als verschillende mensen mij zeggen dat het zo moet en als ik de resultaten van een vriend van me bekijk denk ik dat ik goed bezit ben ja.. ook al is het niet.
wat moet ik dan voglens jullie doen??? is het dan beter 1 ml van het een en 1ml van het ander maandag , en het zelfde vrijdag ofwat?
en de verkoper is niet de enige die me dit heeft aangeraden.
het enige wat ik vraag is goede raad en geen geziek van wat ben jij dom....

Terug
Naar boven