hoi,
ik ben juan, 20 jaar 1m 72 en weeg een 68 kilo.
ik ben sinds gisteren begonnen met de volgende kuur van (slechts) 5 weken
week 1 tot week 5 elke maandag 2 ml super tren 150
week 1 tot week 5 elke vrijdag 2 ml overdrive
week 3 en week 4 elke woensdag 1.5 ml winstrol en week 5 2 ml winstrol
nu hebben ze me wel wijsgemaakt dat nolvadex niet nodig was, maar deze ga ik toch in huis halen.
enkel had ik graag geweten wanneer ik er best mee begin...
ne deze kuur begin ik terug met creatine en amino force one (pillen) te nemen
waarschijnlijk zullen de meeste hier zeggen dat ik nog meer natuurlijk kan bereiken en dat ik nog niet moet kuren, maar ik ben niet om te praten...
wat vinden jullie van de samenstelling??
en ivm winstrol, dit moet in de schouder geinjecteerd worden, hebben jullie nog tips of dergelijke, heb al wat rondgelezen maar vind er niet direct iets over terug, maar vrienden van me die ook winstrol geinjecteerd hadden, crepeerde van de pijn de dag erna...
voor de rest ben ik ook sinds dit weekend begonnen met een "voedingsschema" ik eet elk uur iet, en drink min 2 eiwitshakes per dag.
voor de rest let ik er ook op dat ik veel water drink en veel kip, vis, bruin brood, pasta,...
tips opmerkingen vragen of commentaar altijd welkom
ik ben juan, 20 jaar 1m 72 en weeg een 68 kilo.
ik ben sinds gisteren begonnen met de volgende kuur van (slechts) 5 weken
week 1 tot week 5 elke maandag 2 ml super tren 150
week 1 tot week 5 elke vrijdag 2 ml overdrive
week 3 en week 4 elke woensdag 1.5 ml winstrol en week 5 2 ml winstrol
nu hebben ze me wel wijsgemaakt dat nolvadex niet nodig was, maar deze ga ik toch in huis halen.
enkel had ik graag geweten wanneer ik er best mee begin...
ne deze kuur begin ik terug met creatine en amino force one (pillen) te nemen
waarschijnlijk zullen de meeste hier zeggen dat ik nog meer natuurlijk kan bereiken en dat ik nog niet moet kuren, maar ik ben niet om te praten...
wat vinden jullie van de samenstelling??
en ivm winstrol, dit moet in de schouder geinjecteerd worden, hebben jullie nog tips of dergelijke, heb al wat rondgelezen maar vind er niet direct iets over terug, maar vrienden van me die ook winstrol geinjecteerd hadden, crepeerde van de pijn de dag erna...
voor de rest ben ik ook sinds dit weekend begonnen met een "voedingsschema" ik eet elk uur iet, en drink min 2 eiwitshakes per dag.
voor de rest let ik er ook op dat ik veel water drink en veel kip, vis, bruin brood, pasta,...
tips opmerkingen vragen of commentaar altijd welkom