AndroidHealthClinic

1e kuur

gezien je leeftijd ben je nog wat jong om aan kuuren te beginnen
je stats zijn ook niet denderend
eerst natural nog wat gainen

super trenbolone en overdrive is echt niet voor beginners
bevat korte en lange esthers enzo
dus zet je ook geen 2ml van 1 keer in de week

winstrol zet je ed of eod

5 weken is ook te kort als kuur
lees ook niks over nakuur ofzo???

als je dan toch wil kuuren (waar je sinds gisteren al mee begonnen bent)

hou het dan simpel bij 1 product:
week 1 to 10 ,500mg test enanthate, 1 keer per week zetten;)

maar zoals je al zei ben je toch niet om te praaten
eigenlijk stom dat er dan nog iemand moeite doet om te reageren op jou topic

jezus zeg, wat word ik hier moe van, ze worden idd steeds jonger en snappen totaal niet waar ze mee bezig zijn. men neemt het nu in alsof het een paar supplementen zijn.

is goed jongen, doe lekker je ding, jezus wat triest zeg:rolleyes:

eerste kuur aan de tren? Gaat goedkomen...

Ennuh... winny moet je in je kont zetten anders werkt het niet!

Die NOVA reportage had 't toch bij het rechte end. :D En het is weer volop zomer.

Sorry Den, zit weer in de As sectie, kan het niet laten. :P

tren en overdrive in een 1ste kuur?lees eerst even rond voor je met as begint
ipv zomaar wat te doen

haha, je lijf en medicijnen toedienen dien je wel doordacht te doen....is geen 'velg' voor onder je auto...wat ben jij onwijs dom zeg

trek jij je plan maar....op basis waarvan eigenlijk? want kennis heb je niet!

hey bro ik heb een nieuwe Mercedes gekocht en daar komen 17'' velgen er onder ik heb vandaag bestwel veel over gelezen over die banden en velgen.
(zo ben ik altijd ik moet alles weten voor dat gaat gebeuren) Na al die theorie kwam ik er achter dat toch Michelen en Continental toch het best goed werken onder E200 cdi. Ik heb ze nog niet gekocht dus als iemand iets thuis heeft liggen kom maar op.:D ;)

hey bro ik heb een nieuwe Mercedes gekocht en daar komen 17'' velgen er onder ik heb vandaag bestwel veel over gelezen over die banden en velgen.
(zo ben ik altijd ik moet alles weten voor dat gaat gebeuren) Na al die theorie kwam ik er achter dat toch Michelen en Continental toch het best goed werken onder E200 cdi. Ik heb ze nog niet gekocht dus als iemand iets thuis heeft liggen kom maar op.:D ;)

:roflol: vage vogel ben je ook ahmet

17 inch is kont man. Ga voor 19 inch als je echt vette velgen zoekt!

hoi,
ik ben juan, 20 jaar 1m 72 en weeg een 68 kilo.
ik ben sinds gisteren begonnen met de volgende kuur van (slechts) 5 weken
week 1 tot week 5 elke maandag 2 ml super trenbolone 150
week 1 tot week 5 elke vrijdag 2 ml overdrive
week 3 en week 4 elke woensdag 1.5 ml winstrol en week 5 2 ml winstrol
nu hebben ze me wel wijsgemaakt dat nolvadex niet nodig was, maar deze ga ik toch in huis halen.
enkel had ik graag geweten wanneer ik er best mee begin...
ne deze kuur begin ik terug met creatine en amino force one (pillen) te nemen

waarschijnlijk zullen de meeste hier zeggen dat ik nog meer natuurlijk kan bereiken en dat ik nog niet moet kuren, maar ik ben niet om te praten...

wat vinden jullie van de samenstelling??
en ivm winstrol, dit moet in de schouder geinjecteerd worden, hebben jullie nog tips of dergelijke, heb al wat rondgelezen maar vind er niet direct iets over terug, maar vrienden van me die ook winstrol geinjecteerd hadden, crepeerde van de pijn de dag erna...

voor de rest ben ik ook sinds dit weekend begonnen met een "voedingsschema" ik eet elk uur iet, en drink min 2 eiwitshakes per dag.
voor de rest let ik er ook op dat ik veel water drink en veel kip, vis, bruin brood, pasta,...

tips opmerkingen vragen of commentaar altijd welkom

Beste kerel,

Laat je niet van de wijs brengen door alle super reacties die je ontvangt in dit topic. Dit komt omdat je bezig bent met hormonen die een flink effect op je lichaam kunnen hebben, zowel positief als negatief.

Je had van te voren jezelf er goed in moeten verdiepen waaraan je begon. Nu ben je dus al begonnen.. en eigenlijk weet je dus niet eens met wat.

Allereerst berust de werking van anabolen op een verhoging van de eiwitsynthese, ieder op zijn eigen manier maar even grof gezegd doen ze dit. Dit betekend dus ook dat je hiernaar moet eten. Je kan dus 100 bouwvakkers laten komen om een muur te bouwen, maar als jij niet genoeg stenen levert gebeurt er dus nog weinig. Hetzelfde geld voor het gebruik van anabolen, je kan kuren wat je wilt maar zonder goede voeding zal je niet de gewenste resultaten krijgen.

Als tweede kan ik opmaken uit je stats dat je eigenlijk nog zeer weinig ervaring hebt met trainen. Het is dus ook zaak om je training zo ultiem mogelijk te maken. Wat werkt voor jou, waar groei jij het beste op, hoeveel rust heb je nodig etc etc.

Je zal zien dat je zonder anabolen maar met een goed voedingsschemaen trainingschema al een heel eind kan komen, meer als je zelf verwacht waarschijnlijk. Mijn advies is dan ook om je eerst te orienteren op een goed voedingsschemaen trainingsregime en dit enkele jaren uit te bouwen en ermee te expirimenteren.

Mijn advies aan jou is dan ook om per direct te stoppen met je anabolen en gelijk voor 3 of 4 weken 30mg nolvadex te slikken en voorlopig niet aan anabolen te denken, wat je "expert" ook zegt.

Ga ook eens na wat de werking is van elk afzonderlijk anabool en bekijk welke combinaties goed zijn en welke juist niet. Zie dit niet als een verplichting maar heb er plezier in, dan gaat het vanzelf en neem je de kennis op als een spons.

Doe met dit advies wat je wilt, maar goed bezig ben je nu in ieder geval niet.

Jongens... kom op... Hij is toch al een heel jaar bezig....

WHAHAHAHAHA...
JJUANN....luister nou gewoon naar deze gasten..

Jij bent nu echt wat we hier noemen "een breezer boy"...

Train en vreet eerst eens fatsoenlijk en grijp dan eens naar de spuit...

Beste kerel,

Laat je niet van de wijs brengen door alle super reacties die je ontvangt in dit topic. Dit komt omdat je bezig bent met hormonen die een flink effect op je lichaam kunnen hebben, zowel positief als negatief.

Je had van te voren jezelf er goed in moeten verdiepen waaraan je begon. Nu ben je dus al begonnen.. en eigenlijk weet je dus niet eens met wat.

Allereerst berust de werking van anabolen op een verhoging van de eiwitsynthese, ieder op zijn eigen manier maar even grof gezegd doen ze dit. Dit betekend dus ook dat je hiernaar moet eten. Je kan dus 100 bouwvakkers laten komen om een muur te bouwen, maar als jij niet genoeg stenen levert gebeurt er dus nog weinig. Hetzelfde geld voor het gebruik van anabolen, je kan kuren wat je wilt maar zonder goede voeding zal je niet de gewenste resultaten krijgen.

Als tweede kan ik opmaken uit je stats dat je eigenlijk nog zeer weinig ervaring hebt met trainen. Het is dus ook zaak om je training zo ultiem mogelijk te maken. Wat werkt voor jou, waar groei jij het beste op, hoeveel rust heb je nodig etc etc.

Je zal zien dat je zonder anabolen maar met een goed voedingsschemaen trainingschema al een heel eind kan komen, meer als je zelf verwacht waarschijnlijk. Mijn advies is dan ook om je eerst te orienteren op een goed voedingsschemaen trainingsregime en dit enkele jaren uit te bouwen en ermee te expirimenteren.

Mijn advies aan jou is dan ook om per direct te stoppen met je anabolen en gelijk voor 3 of 4 weken 30mg nolvadex te slikken en voorlopig niet aan anabolen te denken, wat je "expert" ook zegt.

Ga ook eens na wat de werking is van elk afzonderlijk anabool en bekijk welke combinaties goed zijn en welke juist niet. Zie dit niet als een verplichting maar heb er plezier in, dan gaat het vanzelf en neem je de kennis op als een spons.

Doe met dit advies wat je wilt, maar goed bezig ben je nu in ieder geval niet.

Karma om hier moeite voor te doen I myself cba

Terug
Naar boven